Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (8)Наукова періодика України (13)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Олтаржевський Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.
ДС85153
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Олтаржевський Дмитро Олегович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2004. - 196 арк. - арк. 180-196

Рубрикатор НБУВ:
 Ч620 
 Б11 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА332050
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Олтаржевський Дмитро Олегович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2004. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
 Ч620 
 Б11 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Інститут журналістики; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА751410
   Олтаржевський, Д. О.
Корпоративні медіа: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків із громадськістю. - К. : Центр вільної преси, 2012. - 59 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці тем. - Бібліогр.: с. 55-59. - ISBN 978-966-2123-36-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики. Кафедра реклами та зв'язків із громадськістю

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА769631
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа [Текст] : [монографія] / Дмитро Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - К. : Центр вільної преси, 2013. - 308, [4] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 259-282. - 1000 прим. - ISBN 978-966-2123-46-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА410596
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Олтаржевський Дмитро Олегович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 30 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА807275
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Соціальна реклама [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 с. : іл. - Бібліогр.: с. 112-118. - 500 прим. - ISBN 978-966-2123-77-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА864399
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Цифрові комунікації [Текст] : навч. посіб. із дисципліни "Медіавиробництво: промоція" / Дмитро Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Навч.-наук. ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : ННІЖ КНУ ім. Т. Шевченка, 2023. - 120 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 115-120. - 100 прим. - ISBN 978-966-437-639-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Т. Г. Шевченка (Київ). Навчально-науковий інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

8.
ВА864400
Загорулько, Євген Олександрович.
Корпоративні комунікації: свіжий погляд [Текст] : [монографія] / Євген Загорулько, Дмитро Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Навч.-наук. ін-т журналістики. - Київ : Арт Економі, 2023. - 358, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в знесках. - 300 прим. - ISBN 978-617-7805-78-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Корпоративні комунікації – це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше – мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія – перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. її автори – фахівець-практик у галузі управління репутацією Євген Загорулько, який має багаторічний досвід розвитку корпоративних комунікацій у великих компаніях, та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський – провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560-ти посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси. Її мета – не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.


Дод. точки доступу:
Олтаржевський, Дмитро Олегович; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Навчально-науковий інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського