Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.52$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок". — К.: Наук. світ, 2001
|
2. | Наступність і перспективність у навчанні й вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Матеріали конф. — Переяслав-Хмельниц., 2000
|
3. |
Фадєєва Т. О. Наступність між дошкільним та початковим навчанням. — Кіровоград, 2002
|
4. | Основні складові неперервності дошкільної та початкової ланок освіти : матеріали міськ. наук.-метод. конф., 2006 р., Кривий Ріг. — Кривий Ріг: Вид. дім, 2006
|
5. |
Федорова М. А. Виховання культури поведінки у дітей 6 - 7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дитячий садок") : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — К., 2005
|
6. |
Назаренко Г. І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Кривий Ріг, 2002
|
7. |
Уфімцева С. В. Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
8. |
Печенко І. П. Соціалізація дітей в умовах сільських навчально-виховних комплексів "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2003
|
9. |
Чепка О. В. Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" : монографія. — Умань, 2011
|
10. |
Гаврилюк С. М. Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" : монографія. — Умань: Сочінський, 2012
|
11. |
Тарапака Н. В. Використання ідей В. О. Сухомлинського у вирішенні актуальних проблем взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
|
12. |
Янцур Л. А. Формування інтересу до образотворчої діяльності в системі "дитячий садок - школа" // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
13. |
Крайнова Л. В. Наступність між дошкільним закладом і школою в опануванні державною мовою // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
|
14. |
Тарарака Т. Преемственность в обучении и воспитании в условиях единого комплекса "детский сад - школа" // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
|
15. |
Тарарака Т. В. Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени" // Наука і освіта. - 2011. - № 8.
|
16. |
Степанова Т. М. Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
|
17. |
Кульчиковська Т. Забезпечення освітньо-виховного процесу в умовах НВК // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5.
|
18. |
Курлат А. М. Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2.
|
19. |
Бондаренко Н. Б. Особливості організації підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах наступності дошкільного закладу та початкової школи // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47).
|
20. |
Коновальчук І. І. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
|
| |