Пошуковий запит: (<.>A=Ястремська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пономаренко В. С. Реальне інвестування суб'єктів господарювання : Навч. посіб. — Х., 2000
|
2. |
Ястремська О. М. Економіка та організація виробництва в схемах : Навч. посіб. — Х., 2002
|
3. |
Пономаренко В. С. Економічні та соціальні аспекти управління інвестиційною діяльністю. — Х.: ХДЕУ, 2003
|
4. |
Ястремська О. М. Інвестиційна діяльність промислових підприємств: методологічні та методичні засади. — Х.: ХДЕУ, 2004
|
5. |
Ястремська О. М. Інвестиційна діяльність промислових підприємств: методологічні та методичні засади : Моногр. — 2-е вид. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2004
|
6. |
Гриньова В. М. Проблеми управління трудовими ресурсами підприємства : Моногр. — Х.: ХНЕУ, 2006
|
7. |
Ястремська О. М. Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти : моногр. — Х.: ХНЕУ, 2007
|
8. |
Ястремська О. М. Стратегічне управління інвестиційною діяльністю підприємства : Навч. посіб. — Х., 2006
|
9. |
Пономаренко В. С. Стратегічне управління організаційними перетвореннями на промислових підприємствах : Наук. вид. — Х.: ХНЕУ, 2005
|
10. |
Ястремська О. М. . — Х., 2008
|
11. |
Ястремська О. М. Організація інтегрованих маркетингових комунікацій : конспект лекцій. — Х., 2008
|
12. |
Пономаренко В. С. Формування та функціонування механізму корпоративного управління на промислових підприємствах : монографія. — Х.: ХНЕУ, 2008
|
13. |
Ястремська О. М. Система об'єкт - проект - інвестор як основа концепції формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств. — 2004 // Пробл. науки.
|
14. |
Вишневська М. Складові стратегії реформування реального сектора економіки Харківського регіону. — 2002 // Регіон. економіка.
|
15. |
Фірас Зейдо. Зейдо Імунокоригуючий вплив протефлазиду на лейкоцити донорів. — 2006 // Фармац. журн.
|
16. |
Кінах М. В. Зміни рівня прозапальних цитокінів і фактора некрозу пухлин при крововтраті різного генезу. — 2008 // Клініч. хірургія.
|
17. |
Ястремська О. М. Методика визначення узагальнюючого показника ефективності маркетингового комунікаційного процесу. — 2008 // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики.
|
18. |
Ястремська О. М. Методологічне та методичне забезпечення формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01. — Х., 2004
|
19. |
Ястремська О. М. Бренд-менеджмент : навч. посіб. — Х., 2010
|
20. |
Лаповець Л. Є. Гематологічні дослідження. — Л.: Вид-во Т.Сороки, 2011
|
| |