Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Studies in comparative education
: quart. publ. sci. j. in education.- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теодорович А. Методологічні аспекти досліджень англомовних компаративістів. - C. 5-12.
  4. Загоруйко Л. Періоди розвитку польської іншомовної освіти (частина 2). - C. 13-20.
  5. Дмитрієва О., Фомовська О. Особливості реалізаціі державних програм залучення батьків до формування здорового способу життя у школах США. - C. 21-26.
  6. Панченко Є. Американський скаутський освітньо-виховний ідеал і демократичний лідер: дві сторони однієї медалі?. - C. 27-33.
  7. Процько Є. Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії. - C. 34-38.
  8. Лаухіна І. Методичні засади реалізації релігієзнавчого компонента у закладах загальної середньої освіти Франції. - C. 39-44.
  9. Лазаренко С. Функціонування парцеляції та приєднання в газетному тексті та робота з ними на заняттях з української мови як іноземної. - C. 45-52.
  10. Буднік А. Особливості використання лінгвокраїнознавчого коментаря на заняттях з літератури в іншомовній аудиторії (початковий етап навчання). - C. 53-57.
  11. Штик О. Структура організації навчального процесу в "Йена-план" школі П. Петерсена. - C. 58-62.
  12. Niesner V. Glück als pädagogische kategorie: ansätze der ausländischen und ukrainischen wissenschaftler zur interpretation des wesens des begriffs. - C. 63-71.
  13. Скальські Д. Нормативне забезпечення шкільної фізкультурної освіти на національному рівні у країнах ЄС. - C. 72-80.
  14. Максименко О. Підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті. - C. 81-86.
  15. Демченко І. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній освіті Канади. - C. 87-93.
  16. Kapelyshna T. Approaches to motivating english language learners in international english foreign language practice. - C. 94-98.
  17. Назаренко О., Нестеренко О. Використання інтернет-ресурсів для формування англомовної компетентності студентів-соціологів. - C. 99-103.
  18. Постоленко І. Ефективне навчання англійської мови дистанційно. - C. 104-108.
  19. Бевз О. Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії. - C. 109-115.
  20. Подоляк З. Теоретико-методичні аспекти професійної підготовки робітників лісогосподарського профілю в Австрії. - C. 116-122.
  21. Скиба К. Теоретичні засади побудови моделі фахівця у галузі перекладу. - C. 123-129.
  22. Корсун Г. Європейський досвід формування компетентності у виборі професії майбутніх фахівців технічного профілю в процесі вивчення англійської мови. - C. 130-134.
  23. Локшина О. Навчальний посібник "Порівняльна педагогіка" Марії Чепіль – вітаємо українських компаративістів з новим джерелом компаративних знань. - C. 135-136.
  24. Автори номера. - C. 137-139.
  25. Аннотации. - C. 140-156.
2015
№ 1 (23)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського