Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Girdauskiene L., Ciplyte E. A., Navickas V. Gamification as an Instrument for Employee Engagement. - C. 10-17.
  4. Tovmasyan G. Promoting Female Entrepreneurship in Tourism for Sustainable Development. - C. 18-36.
  5. Aliyeva Z. Innovation in Healthcare Management: Drug Decriminalization for Reducing the Health Damage from Crime. - C. 37-57.
  6. Nohut F., Balaban O. Employee's Innovative Personality and Self-Efficacy. - C. 58-66.
  7. Machova R., Zsigmond T., Zsigmobdova A., Seben Z. Employee Satisfaction and Motivation of Retail Store Employees. - C. 67-83.
  8. Zadorozhnyi Z.-M., Muravskyi V., Shesternyak M., Hrytsyshyn A. Innovative NFC-Validation System for Accounting of Income and Expenses of Public Transport Enterprises. - C. 84-93.
  9. Vasudevan H., Aslan I. Developing Organizational Citizenship Behaviour: Organizational Climate and Leader-Member Exchange Effects. - C. 94-107.
  10. Hakhverdyan D., Shahinyan M. Competitiveness, Innovation and Productivity of the Country. - C. 108-123.
  11. Shazly R. E. S. Exploring Destination in the Egyptian Context: A Qualitative Study. - C. 124-133.
  12. Tanrikulu C. Consumer Differences in Motivated Consumer Innovativeness and Global Identity. - C. 134-152.
  13. Tampubolon B. D. The Significance of Standard, Patent and Labour on Import Value: Case Study in Indonesia. - C. 153-166.
  14. Sadigov R. Impact of Digitalization on Entrepreneurship Development in the Context of Business Innovation Management. - C. 167-175.
  15. Taghiyeva T., Tiutiunyk I. Innovative, Economic and Marketing Determinants of Financial Security and Sustainability of Business. - C. 176-185.
  16. Grosu V., Socoliuc M., Hlaciuc E., Sorin C. M., Tulvinschi M. Design of an Innovative Dashboard for Assessment of Risks that are Specific to E-Commerce Activity. - C. 186-201.
  17. Resilient K., Kurtis M., Ohlau A. Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel. - C. 202-218.
  18. Zengin H. The Relationship between Metaphorical Perceptions of Consumption and Mental Well-Being in the Period of COVID-19. - C. 219-231.
  19. Khalatur S., Dubovych O. Financial Engineering of Green Finance as an Element of Environmental Innovation Management. - C. 232-246.
  20. Ibraghimov E. A. Management of Innovation in Azerbaijan: Relationships with Competitiveness and Sustainable Development. - C. 247-256.
  21. Slavinskaite N., Lapinskiene G., Hlawiczka R., Vasa L. Financial Innovation Management: Impact of Fiscal Decentralization on Economic Growth of the Baltic Countries. - C. 257-271.
  22. The official requirements for publications submitted to scientific journal "Marketing and management of innovations". - C. 272-275.
  23. Вихідні відомості.
2022
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського