Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєльська Н. А., Мельник М. Ю. Чинники професійного самовизначення обдарованих старшокласників. - C. 5-17.
  4. Ковальова О. А. Поняття "наукова грамотність" у термінологічному полі наукової освіти в англомовному науковому дискурсі. - C. 18-24.
  5. Сіткар В. І. Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу. - C. 25-34.
  6. Кузьменко Г. В., Братусь І. В. Психолого-педагогічні аспекти впровадження у практику роботи з обдарованою учнівською молоддю електронного наукового журналу на платформі Open Journal Systems. - C. 35-41.
  7. Задерихіна І. С., Клець О. О. Освітні Інтернет-ресурси як засіб підвищення мотивації дітей до розвитку власної обдарованості. - C. 42-47.
  8. Лукичова Н. С. Розвиток ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEM-освіти. - C. 48-51.
  9. Ласкова-Ярмоленко А. О. Наукова освіта як основа формування життєвої компетентності молоді в умовах трансформації суспільства. - C. 52-56.
  10. Чудакова В. П. Загальний дизайн і програма організації комплексного емпіричного дослідження "психології формування компетентностей конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності організації" (частина 3). - C. 57-66.
  11. Шевченко Г. В. Година спілкування. Фітокафе "Квітка здоров’я". - C. 67-75.
  12. Замелюк М. І., Беспарточна О. І. Особливості казкотворчого процесу у системі "вихователь-дитина-батьки". - C. 76-80.
  13. Кожокар Л. Д. Проєктний метод у формуванні екологічної компетентності школярів на уроках природничого циклу. - C. 81-83.
  14. Голубчик Т. В., Міхєєва Г. В. Авторська програма факультативного курсу "Життя мікросвіту". - C. 84-87.
  15. Kubitskiy S., Rudyk Y., Voshchevska O. The Development of External Assessment in Ukrainian Education at Contemporary Stage. - C. 88-93.
  16. Переяслова Л. В. Дівчинка – перлинка. - C. 94-97.
  17. Новогородська М. М. Теоретичні основи профілактики залежності обдарованих підлітків від віртуального середовища. - C. 98-103.
  18. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на 2021 рік. - C. 104.
  19. Наукові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 105-107.
  20. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 108.
  21. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 109-110.
2021
№ 2 (81)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського