Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101189/2019/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Багрій М. Громадська та просвітницька діяльність західноукраїнських письменників-педагогів кінця ХІХ – 30-тих рр. ХХ ст.. - C. 7-16.
  4. Бахмат Н., Сидорук Л. Формування сучасних уявлень про адаптивне освітнє середовище закладу вищої освіти. - C. 17-25.
  5. Клепар М. Професійна підготовка майбутніх фахівців-міжнародників: досвід США і Канади. - C. 25-31.
  6. Лобода О. Впровадження позитивного досвіду іншомовної підготовки педагогів Угорщини в умовах євроінтеграційних процесів в Україні. - C. 31-38.
  7. Орос І. Концептуальні підходи до освіти дорослих в Україні. - C. 38-45.
  8. Розман І. Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект. - C. 45- 51.
  9. Салига Н. Погляди Іоанна Павла II на проблеми виховання дітей та молоді на засадах християнської моралі. - C. 51-59.
  10. Безкоровайна О., Павлюк Г. Психологічні та педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови для початкової школи. - C. 60-65.
  11. Білоусова Н. Акмеологічний підхід до професійної підготовки медичних представників у вітчизняних фармацевтичних компаніях. - C. 66-72.
  12. Буцик І. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців агроінженерії (на прикладі вивчення сільськогосподарських машин). - C. 73-80.
  13. Васютіна Т., Телецька Л. Реалізація концепції розвитку громадянської освіти в Україні у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності. - C. 81-87.
  14. Козак А. Модель формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у професійно-практичній підготовці. - C. 87-96.
  15. Михайлишин Г., Кондур О. Педагогічне моделювання професійної підготовки управлінців з якості освіти. - C. 96-104.
  16. Пригодін М. Теоретичні та практичні аспекти формування творчих умінь майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі педагогічної діяльності. - C. 104-110.
  17. Рогульська О., Тарасова О. Технології підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти України. - C. 111-123.
  18. Сагач О. Теоретичні засади формування дослідницької культури вчителя як одного з чинників його професійного зростання. - C. 123-129.
  19. Танько А. Теоретичні основи формування управлінської культури майбутніх менеджерів освіти. - C. 130-136.
  20. Харькова Є., Павлущенко Н. Особливості підготовки майбутніх вихователів до професійного саморозвитку. - C. 136-144.
  21. Черньонков Я. Професійна мобільність майбутнього вчителя іноземних мов: психологічні та педагогічні умови. - C. 145-152.
  22. Чупахіна С. Використання інформаційних технологій в навчанні дітей з особливими освітніми потребами: досвід США. - C. 152-160.
  23. Шевців З. Формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання. - C. 160-169.
  24. Власенко К. Теоретичні засади виховання у сучасної молоді ціннісного ставлення до праці. - C. 170-175.
  25. Гончар Л. Урахування вікових особливостей молодших підлітків у процесі формування моральної цінності "життя”. - C. 175-182.
  26. Кравець Н. Аксіологічна культура майбутнього вихователя закладів дошкільної освіти як соціальний феномен. - C. 182-187.
  27. Сірант Н. Декоративно-ужиткове мистецтво як чинник впливу на естетичне виховання дитини в сім’ї. - C. 187-194.
  28. Сойчук Р. Педагогічні умови виховання національного самоствердження учнівської молоді у позаурочній діяльності закладу ЗСО. - C. 194-201.
  29. Танько Т. Розвиток художньо-творчого потенціалу підлітків засобами мистецтва. - C. 201-207.
  30. Таргоній І. Феномен "толерантність” у психологічних та педагогічних дослідженнях: теоретичні аспекти визначення сутності. - C. 208-214.
  31. Ашиток Н. Проблеми реформування в Україні освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 215-220.
  32. Брушневська І. Формування компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення: програмово-методичний аспект. - C. 221-227.
  33. Головатенко Т. Поняття "мультилінгвальна освіта”: європейський і освітологічний дискурс. - C. 227-234.
  34. Камінська І. Реалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовам. - C. 235-240.
  35. Кашуб’як І. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках математики в початковій школі. - C. 241-247.
  36. Комар О. Неперервна професійна освіта вчителів англійської мови: дидактичні підходи. - C. 248-255.
  37. Кудрявцева В., Швецова І. Міждисциплінарне навчання: початкові зусилля і результати. - C. 255-261.
  38. Mykoliuk O. Communicative approach in teaching foreign language to students. - C. 261-268.
  39. Osiňska P. O wspolczesnej niepelnosprawnosci i wykorzystaniu technologiiinformatycznych w rehabilitacji spolecznej i zawodowej. - C. 268-275.
2019
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського