Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101496/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Health, sport, rehabilitation : scie. j. on phys. education, sports, rehabilitation and recreation.- Kharkiv Zdorov’â, sport, reabìlìtacìâ- Титул.
- Содержание.
- Гринченко І. Б., Поліщук С. Б., Попова А. В., Чуприна О. І., Букіна Л. Г. Дослідження стрибкової підготовки кваліфікованих волейболісток на основі аналізу їх тренувальної й змагальної діяльності. - C. 2-4.
- Гринченко І. Б., Вакслер М. А., Тихонова А. О. Імідж учителя фізичної культури очами першокурсника. - C. 5-7.
- Карасев А. В., Николаева Ю. В., Сугоняев К. В. Экспериментальные исследования быстроты сенсомоторных реакций человека. - C. 8-12.
- Козина Ж. Л., Хворов В. А., Кржемински М., Козин А. В. Влияние применения методики развития двигательных умений и навыков с применением межпредметных связей и информационных технологий на психофизиологические и когнитивные возможности школьников старших классов. - C. 13-18.
- Козіна Ж. Л., Лапа А. В., Васильєв Ю. К., Тимко Е. Н., Оченаш Ю. А. Ізометрична гімнастіка для розвитку силових здібностей при тренуванні з елементами бодібілдинга. - C. 19-21.
- Маракушин А. И., Попов Ф. И. Физические упражнения как эффективное средство против избыточного веса и гиподинамии у летного состава. - C. 22-27.
- Маракушин А. И., Поддубный А. Г. Результаты обучения, которые могут определять содержание дисциплины физическоое воспитание в учебных заведениях. - C. 28-30.
- Мірошниченко В. І., Ніжевська Т. В., Гусар Ю. В. Вікова динаміка розвитку силових та швидкісно-силових якостей учнів молодших класів сільських шкіл. - C. 31-34.
- Мірошниченко В. І., Жеватченко Я. В. Методика навчання дівчаток молодших класів вмінням керувати просторовими характеристиками рухів. - C. 35-38.
- Мірошниченко В. І., Ніжевська Т. В., Разумовський О. А. Організаційно-методичні аспекти проведення "Години фізичної культури" в групах подовженого дня. - C. 39-41.
- Мірошниченко В. І., Сквознова Ю. В. Особливості формування вмінь дітей молодшого шкільного віку керувати часовими характеристиками рухів. - C. 42-45.
- Репко Е. А., Козин С. В., Костырко А. С. Обучение двигательным действиям детей дошкольного и младшего школьного возраста на основе их психологических и физических особенностей (на примере скалолазания). - C. 46-50.
- Сокарева Г. В., Савенко М. А. Оценка воздействия на состояние здоровья студенток спортивно-оздоровительных занятий. - C. 51-52.
- Сапегіна І. О., Шепеленко Т. В., Лучко О. Р. Використання координаційної драбини у навчальнотренувальному процесі зі студентами різних спеціалізацій в УкрДУЗТ. - C. 53-55.
- Спіцин В.В. Особливості організації фізичного виховання дітей середнього шкільного віку у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. - C. 56-58.
- Темченко В. А., Акинин Л. А., Мананчиков А. А., Усова Т. Е., Коник Г. А. Вовлеченность студентов в занятия спортивноориентированным физическим воспитанием. - C. 59-61.
- Тихонов А. І., Даниленко О. М., Дідюков А. Б. Шляхи ефективності розвитку фізичних якостей для студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості. - C. 62-64.
| 2016 | | № 2
|
|
|
|