Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/53(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Нікіренкова А. Ю. Тенденції педагогічної науки: своєрідність новітніх процесів в освіті. - C. 9-13.
- Романов І. В., Демченко О. М., Макух Д. Д. Опанування інформаційних платформ та гейміфікація освітнього процесу. - C. 14-19.
- Стражнікова І. В. Розвиток змісту освіти на Буковині у контексті історико-педагогічних досліджень другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 20-24.
- Фучила О. М. Історичні передумови виникнення та розвитку поняття "медійна та інформаційна грамотність". - C. 25-28.
- Шугай Я. М. Підвищення інтересу молодших школярів до навчання як психолого-педагогічна проблема. - C. 29-33.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Бутурліна О. В., Лисоколенко Т. В. Stem-навички освітян: стан та тенденції формування. - C. 34-42.
- Войналович Н. М., Нічишина В. В. "Системи числення" в професійній підготовці вчителя. - C. 43-46.
- Джим В. Ю., Мулик В. В., Канунова Л. В. Аналіз тренувальних занять учнів 9-11 класів загальноосвітньої школи, які займаються у секціях з гирьового спорту. - C. 47-51.
- Карабін О. Й., Петрів Х. Б. Формування основ вебдизайну в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти. - C. 52-56.
- Кін О. М., Ткачов А. С., Ткачова Н. О. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва як педагогічна проблема. - C. 57-60.
- Костюк В. С., Власенко Р. П., Андрійчук Т. В., Корінний В. І. Особливості формування структурно-функціональних компонентів освітнього середовища у процесі викладання географічних дисциплін. - C. 61-65.
- Кулікова Т. В., Прокопенко Ю. С., Шаляпіна І. В. Організаційно-методичні особливості фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи. - C. 66-72.
- Липчанко-Ковачик О. В., Тупиця Р. В. Особливості навчання аудіювання на уроках англійської мови. - C. 73-75.
- Пожарицький О. П., Демчук Л. І. Гейміфікація як інноваційний засіб викладання природничих дисциплін у ЗВО. - C. 76-81.
Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти
- Байдюк Л. М. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до формування комунікативної компетентності молодших школярів в процесі навчання англійської мови. - C. 82-86.
- Бойко Л. К. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх бакалаврів з електроніки. - C. 87-91.
- Му Веньлун, Чан Чжень Зміна парадигми процесу навчання майбутніх фахівців мистецьких дисциплін в КНР в епоху "Інтернет+". - C. 92-95.
- Вишківська В. Б., Патлайчук О. В., Мирошниченко В. М., Козлов Є. Д. Інформаційно-культурний простір закладу вищої освіти як сфера професійного становлення майбутніх фахівців. - C. 96-101.
- Віцукаєва К. М., Леонова В. І. Особливості підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до туристично-рекреаційної діяльності. - C. 102-105.
- Воронін А. І., Тріщун Р. М. Система підготовки військовослужбовців Канади. - C. 106-112.
- Гнидюк О. П. Педагогічні умови і модель системи неперервної фізичної підготовки офіцерів-прикордонників на тактичному та оперативному рівнях військової освіти. - C. 113-117.
- Гулич М. М. Формування країнознавчої компетентності майбутніх вчителів англійської мови. - C. 118-120.
- Демченко О. П., Лимар Ю. М., Стрілець С. І. Вивчення здатності саморегуляції емпатійного спілкування суб’єктів освітнього процесу ЗВО. - C. 121-125.
- Дияк В. В. Визначення організаційно-педагогічних умов соціально-економічної підготовки курсантів і слухачів у процесі безперервної освіти в ВВНЗ прикордонного відомства. - C. 126-133.
- Долгопол О. О. Психолого-педагогічний супровід студентів-нерезидентів у процесі навчання в ЗВО України в умовах війни. - C. 134-137.
- Zalipska I. Ya. The conceptual and the methodological basis of creating of the educational textbook "Professional medical communication between a doctor and a patient in Ukrainian". - C. 138-141.
- Іваніга О. В., Тарасенко С. Є. Формування психологічної готовності студентів до професійної комунікації під час занять з англійської мови. - C. 142-145.
- Кентеш І. С. Наукові підходи до розуміння сутності феномена "міжкультурна взаємодія". - C. 146-148.
- Колеснікова І. В., Орлова О. А. Методика експериментальної роботи та стан підготовки вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи у післядипломній освіті. - C. 149-154.
- Корнят В. С., Романишин Ю. Л., Голярдик Н. А. Цифровізація освіти України: перспективи та ризики сьогодення. - C. 155-159.
- Коцан О. М. Міждисциплінарність як основа формування інтерпретаційної компетентності фахівця-піаніста. - C. 160-162.
Розділ 4. Соціальна педагогіка
- Мельник Ж. В., Мельник Л. П., Сербалюк Ю. В. Соціальний та правовий захист дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 163-168.
Розділ 5. Теорія і методика виховання
- Мaєвський М. І., Ільченкo С. С. Пoтенціaл іннoвaційних технoлoгій у підгoтoвці мaйбутніх учителів фізичнoї культури. - C. 169-172.
Розділ 6. Дошкільна педагогіка
- Агіляр Туклер В. В. Методичні аспекти формування базових якостей дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 173-176.
- Бобровська Х. В., Самсонова О. О., Чорна Г. В. Методи і прийоми мнемотехніки як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку. - C. 177-182.
- Кучинська Л. Ф. Збереження професійного здоров’я педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в умовах сьогодення. - C. 183-187.
- Половіна О. А., Стаднійчук М. А. Творчі здібності дітей третього року життя: акценти, інструменти. - C. 188-191.
- Черепаня Н. І., Русин Н. М. Роль загадок у розвитку уяви та мислення дітей старшого дошкільного віку. - C. 192-197.
- Якименко С. І., Лушпай Т. І. Стан виховання почуття патріотизму в дітей дошкільного віку в період 1930–1941 рр.. - C. 198-202.
Розділ 7. Теорія навчання
- Рязанцева Д. В. Мовна підготовка іноземних студентів: невербальний аспект. - C. 203-206.
| 2022 | | Вип. 53(1)
|
|
|
|