Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2023/56(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Боярська-Хоменко А. В., Ван Юйхун Роль уроків музики у процесі соціального виховання дітей у Китаї. - C. 9-12.
- Гамолін П. В. Історичні аспекти становлення позашкільної освіти художнього напряму. - C. 13-17.
- Завацька Л. А., Ільків О. С., Дяків С. І. Співпраця сім'ї та школи у забезпеченні оптимального обсягу рухової активності першокласників. - C. 18-23.
- Козловський Ю. М., Горохівська Т. М., Мукан Н. В. Теоретичні засади формування морально-етичних цінностей майбутнього юриста. - C. 24-27.
- Кульбач Л. М., Швидун Л. Т., Шахова К. К. Сучасні підходи до розвитку професійної компетентності педагога НУШ. - C. 28-31.
- Мартін А. М. Формування природничо-наукової картини світу у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 32-35.
- Rzayeva P. H. The role of "Sherggadini" ("Eastern Woman") journal in the moral upbringing of young children. - C. 36-41.
- Швець Т. Е. Ресурсний підхід у реалізації тьюторингу в системі середньої освіти. - C. 42-46.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Гнатишева О. О., Гаврилова О. В. Використання соціальної мережі Інстаграм у процесі викладання іноземних мов підліткам. - C. 47-50.
- Даниляк А. А., Малик Т. В., Грицик Г. О., Мацькович М. Р. Змішане навчання у фахових коледжах на заняттях іноземної мови за професійним навчанням. - C. 51-55.
- Demianiuk N. O., Hural O. I. The use of advanced capabilities of Google digital tools during learning English in higher education institutions. - C. 56-59.
- Драч Т. Л. Повітряної акробатики та пілонного спорту як варіативного сегмента у шкільну програму з фізичного виховання. - C. 60-63.
- Дуфанець І. Б., Зеленюх О. М., Тимко А. Ю., Канчуга М. К. Компоненти методичної системи практичного курсу водіння автомобільної техніки. - C. 64-70.
- Ігнатенко С. О., Прокоф'єва Л. А. Теоретичне обгрунтування важливості занять із фізичного виховання у загальноосвітніх закладах. - C. 71-73.
- Лещенко Т. О., Шевченко О. М. Дослідження мотивації до навчально-професійної діяльності студентів медичного університету. - C. 74-78.
- Лю Генчень Викладання державної мови в КНР ритміко-пісенними засобами навчання. - C. 79-82.
- Мішеніна Т. М., Качайло К. А. Формування етнокультури майбутніх учителів музичного мистецтва в роботі з поетичними образами української пісні у змісті вокального навчання. - C. 83-88.
- Mohelnytska L. F., Shadura V. A. Free online resources as effective tools for ESL/EFL teaching and learning. - C. 89-91.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Бєлова О. Б. Конституювання імпресивного та експресивного вербально-просторового уявлення в дітей старшого дошкільного віку з логопатологію. - C. 92-96.
- Замша А. В., Найда Ю. М., Федоренко О. Ф. Специфіка організації дистанційного навчання учнів із особливими освітніми потребами в умовах сучасних викликів української освіти. - C. 97-102.
- Ковиліна В. Г., Подленко І. О. Виявлення особливостей комунікативно-мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 103-106.
- Мельник Л. П., Мельник Ж. В., Сербалюк Ю. В. Дослідження особливостей здорового способу життя у підлітків з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 107-110.
- Нижник Т. О. Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку. - C. 111-115.
- Тубичко Ю. О. Формування навичок текстоутворення у дітей старшого дошкільного віку з експресивною алалією. - C. 116-120.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Алексєєва О. Б. Принципи розробки вправ за системним підходом для майбутніх учителів початкової школи з урахуванням когнітивно-прагматичного аспекту іншомовних компетенцій. - C. 121-125.
- Аркавенко Н. В. До проблеми формування математичної компетентності молодших школярів. - C. 126-129.
- Бадюл Л. М. Педагогічне спілкування: стилі, функції, методи та прийоми. - C. 130-133.
- Балакірєва В. А. Патріотичне виховання студентів педагогічних ЗВО як вимога сьогодення. - C. 134-138.
- Барджадзе Р. В. Самоосвітня компетентність як складова професійної підготовки майбутнього фахівця фармації. - C. 139-144.
- Білик О. С., Чорнописька О. І., Заяць О. Я. Педагогічні умови формування аксіологічних основ професійної діяльності майбутнього архітектора. - C. 145-149.
- Борисенко Н. О. Виховні стратегії: досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. - C. 150-153.
- Волкова С. Г., Тулякова К. Р., Мелешко І. В. Критичне та креативне мислення як рушійна сила для створення майбутнього успішного спеціаліста. - C. 154-156.
- Ганжа М. В. Мистецькі аспекти наукових досліджень у дизайн-освіті. - C. 157-160.
- Головацька Ю. Б. Міждисциплінарність проблеми формування готовності майбутніх перекладачів до локалізації як вектор оновлення професійної підготовки лінгвістів. - C. 161-164.
- Golub T. P., Zhygzhytova L. M., Kovalenko O. O., Nazarenko O. I. The importance of intercultural communication for higher education students. - C. 165-169.
- Гусак В. А., Купчик В. А. Музикознавчий аналіз величальної пісні матері композитора Ігоря Поклада на поезію Бориса Олійника "Сива ластівка". - C. 170-178.
- Dmitriieva N. S. Criteria for determining the level of formation of the innovation-oriented personality of the future teacher of physical culture. - C. 179-184.
- Дольнікова Л. В., Савка І. В., Тушніцький Н. І. Формування християнських цінностей студентів юридичних спеціальностей: проблема періодизації. - C. 185-189.
- Драчук М. І., Федорович З. Я., Галик Г. В. Компетенції викладачів ЗВО для синхронного викладання онлайн. - C. 190-194.
- Yelieazarov O. Р., Tyron O. M. Cultural awareness formation as a learning outcome of educational program "navigation”. - C. 195-199.
- Жуковська І. О., Вільхова О. Л. Роль тренінгів у розвитку пізнавальної активності студентів у рамках професійного самовизначення. - C. 200-203.
- Заболотний І. П., Карпенко Є. В. Вокально-хорова освіта як духовно-ментальний феномен. - C. 204-207.
- Іваніга О. В., Тарасенко С. Є. Основні види самостійної роботи студентів економічних спеціальностей під час вивчення англійської мови. - C. 208-211.
- Каменщук Т. Д. Умови психологічного благополуччя студентської молоді з особливими освітніми потребами в закладі професійної освіти в умовах воєного часу. - C. 212-215.
- Камінська М. І. Соціально-філософська складова у процесі естетичного виховання майбутніх диригентів. - C. 216-220.
- Стойка О. Я., Веремієнко В. О. Роль ІКТ у формуванні професійних компетентностей майбутніх викладачів ЗВО. - C. 221-224.
Розділ 5. Соціальна педагогіка
- Чужикова В. Г. Реабілітаційна педагогіка в умовах глобалізації (теоретичний та прикладний аспекти). - C. 225-229.
Розділ 6. Дошкільна педагогіка
- Ляпунова В. А., Нижник Т. О., Городнича С. В. Теоретичний аналіз проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами сучасного медіапростору. - C. 230-235.
- Половіна О. А., В’юнник В. О. Архітектура розвивального середовища у реджіо-підході: формуємо самовираження дітей п'ятого рок у життя. - C. 236-242.
| 2023 | | Вип. 56(1)
|
|
|
|