Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101779/2020/7/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Social work and education : sci. papers.- Ternopil Social work and education- Title.
- Зміст.
- Нестерчук В. Домашнє насильство як феномен соціальної роботи. - C. 254-262.
- Лютий В., Павлик О. Критерії оцінювання якості послуги патронату над дитиною. - C. 263-278.
- Dvoriak S., Karagodina O., Semigina T. Gender competences of social work students: do we need a transformative approach?. - C. 279-288.
- Столярик О. Доступність послуг для сімей, які виховують дітей з аутизмом, як мета соціальної роботи. - C. 289-303.
- Ault L., Lindsey M., Slozanska H. Ukrainian Experience in Social Work Education. - C. 304-314.
- Gimousias P. The concept of an effective teacher through the eyes of Greek teachers and students: a literature review. - C. 315-324.
- Борисенко Н., Гриценко І., Денисенко В., Сидоренко Н. Формування навичок самоосвітньої діяльності студентів педагогічних факультетів в умовах дистанційної освіти. - C. 325-337.
- Поліщук В., Лещук Г. Толерантність як особистісна характеристика в умовах імплементації інклюзивної освіти. - C. 338-346.
- Giavrimis P., Tsagkatos E., Nikolarea E. Ethnic identity: perceptions of Greek students. - C. 347-361.
- Калаур С., Сорока С., Гелецька І., Фурман М. Методичні та практичні аспекти стимулювання студентів коледжу до особистісного й комунікативного розвитку у процесі проєктної діяльності: міжнародний контекст співпраці. - C. 362-372.
- Mahmud A., Antor S. Ch., Zabir A. A. Factor affecting the academic performance of university students: evidence from sylhet. - C. 373-382.
- Трубіцина О., Демченко В. Менеджмент закладів вищої освіти: застосування інновацій. - C. 383-393.
- About authors. - C. 394-399.
- Вимоги до статей. - C. 400.
| 2020 | Vol. 7 | no. 3
|
|
|
|