Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14572/2016/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Бізнес Інформ
: наук. журн..- Харків
Bìznes ìnform

  1. Титул, зміст.
  2. Поляков М. В. Основы концепции экономики знаний в работах лауреатов Нобелевской премии по экономике. - C. 8-14.
  3. Безрукова Н. В., Свічкарь В. А. Взаємодія Україна – ЄС: інвестиційний аспект. - C. 15-22.
  4. Москаленко Н. О., Савенко К. С. Інноваційні інструменти організаційного формування міжнародного бізнесу. - C. 23-27.
  5. Гончаренко Н. І., Сурін Д. В., Доля Р. М. Трансформація податкової системи у країнах Східної Європи: на прикладі Угорщини, Чехії та Польщі. - C. 28-33.
  6. Козирєва О. В., Тур О. В. Політика вирівнювання соціально-економічного розвитку регіонів в Європейському Союзі. - C. 34-39.
  7. Побута М. В. Особливості становлення та протидії корупційній діяльності у сфері економіки України. - C. 40-46.
  8. Голян В. А. Институциональные ловушки инвестирования в экономике Украины. - C. 47-58.
  9. Замлинский В. А. Модификация задач учетно-аналитического обеспечения управления инновационной деятельностью в современном бизнес-пространстве. - C. 59-64.
  10. Жученко А. М. Методика факторного аналізу сталого регіонального розвитку. - C. 65-70.
  11. Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Соціально-економічний розвиток міста Харкова: тенденції, особливості, значення міста для регіональної та національної економіки. - C. 71-80.
  12. Раєвнєва О. В., Гольтяєва Л. А., Мілевська Т. С. Методичний підхід до анкетування цільових груп – користувачів послуг ВНЗ. - C. 81-87.
  13. Селіванова Н. М. Науково-дослідницька діяльність студентів економічних спеціальностей: стан, проблеми та шляхи вдосконалення. - C. 87-91.
  14. Чернецька О. В. Модельний інструментарій оцінки інвестиційної привабливості підприємства в рамках вартісно-орієнтованого управління. - C. 92-99.
  15. Решетняк Е. И., Лободин Р. О. Методы многомерного сравнительного анализа при оценке конкурентоспособности предприятия. - C. 100-105.
  16. Залознова Ю. С., Трушкіна Н. В. Методичні підходи до прогнозування показників збутової діяльності вугледобувних підприємств. - C. 105-111.
  17. Коваль Т. О., Яхкінд В. П. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства. - C. 112-118.
  18. Мних О. Б. Маркетинговий і регресійний аналіз тенденцій розвитку галузі та результатів діяльності підприємств залізничного транспорту на етапі впровадження нової тарифної політики ПАТ "Укрзалізниця". - C. 119-125.
  19. Маловичко А. С. Електронізація логістичних операцій підприємств в умовах трансформації торговельних відносин. - C. 126-130.
  20. Слободянюк О. В. Фінансові механізми управління ризиками аграрного страхування в Україні. - C. 131-136.
  21. Семенченко А. В. Методичний підхід щодо максимізації доходів населення з нестандартними формами зайнятості. - C. 137-141.
  22. Гуцалюк О. М. Постанова задачі оцінювання безпеки інтеграційного розвитку великомасштабних економіко-виробничих систем. - C. 142-149.
  23. Staninov S. B. Methods for Evaluation of Financial and Investment Potential and their Impact on Ensuring Strategic Flexibility of the Enterprise. - C. 149-153.
  24. Ковтуненко К. В., Сапожніков Р. М. Диверсифікація діяльності виробничого підприємства в умовах глобалізаційних змін. - C. 153-158.
  25. Марченко В. М., Прус К. В. Аналіз методів формування витрат у системі управління прибутковістю підприємства. - C. 158-162.
  26. Ткаченко Ю. В., Зверук Л. А. Проблеми фінансової безпеки України та аналітичний інструментарій її оцінки. - C. 163-168.
  27. Кікоть О. Ю. Оцінювання ефективності аукціонів ОВДП Міністерства фінансів України за доходом. - C. 169-177.
  28. Андрущак Є. М., Щуревич О. І. Ефективний банківський нагляд як передумова відновлення стійкого розвитку банківської системи України. - C. 178-183.
  29. Дейнеко Є. В. Аналіз стану та перспективи організації державного внутрішнього фінансового контролю в умовах реформування державного фінансового контролю України. - C. 184-191.
  30. Владімірова Н. П. Науково-методичний підхід до впровадження внутрішнього аудиту в систему забезпечення фінансової безпеки суб’єктів господарювання. - C. 191-197.
  31. Гнєдков А. В., Пузаткова Ю. Є. Визначення справедливої вартості кредиту як запорука його прибутковості. - C. 197-200.
  32. Філін О. С. Проблеми кредитування малого та середнього бізнесу в умовах економічної кризи. - C. 201-205.
  33. Касич А. О., Чернова Г. Ю. Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного фінансового менеджменту. - C. 206-211.
  34. Зварич М. С. Стан фінансової безпеки домогосподарств України в умовах економічної нестабільності. - C. 212-217.
  35. Сисюк С. В. Проблеми й перспективи вдосконалення організації обліку в Україні: теоретико-прикладні аспекти і міжнародні вимоги. - C. 218-223.
  36. Shulha S. V. Models and Factors of Audit and NAS Pricing: Literature Overview. - C. 223-229.
  37. Керея О. С. Перспективи легалізації мережевої зайнятості в Україні. - C. 230-235.
  38. Отенко І. П., Чепелюк М. І. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі. - C. 236-240.
  39. Нога І. М., Скриньковський Р. М., Павловські Г. Діагностика ефективності застосування інформаційних технологій в управлінні підприємствами. - C. 241-245.
  40. Гапон Ю. В. Методичний підхід до оцінювання потенціалу стратегічних змін підприємства. - C. 246-250.
  41. Жалдак Г. П., Шульгіна Л. М. Перспективи впровадження та практика дотримання маркетингових стандартів в Україні та ЄС. - C. 251-257.
  42. Тарнавська Н. П., Голоднюк О. С. Стратегічний моніторинг маркетингових інновацій в моделі інноваційного розвитку підприємства. - C. 257-267.
  43. Гуменюк А. В., Школенко О. Б., Дем’янишина О. А. Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств. - C. 268-273.
2016
№ 9 (464)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського