Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондаренко Ю. І., Гонський Я. І., Лотоцька О. В. Іван Горбачевський – український вчений світової слави. - C. 6-8.
  4. Толстанов О. К., Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України. - C. 9-12.
  5. Осійчук М. С., Волосовець О. П., Булах І. Є. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників. - C. 13-18.
  6. Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти. - C. 19-24.
  7. Вороненко Ю. В., Латишев Є. Є., Михальчук В. М. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн. - C. 25-26.
  8. Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні. - C. 27-33.
  9. Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова. - C. 34-37.
  10. Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря. - C. 38-40.
  11. Амосова К. М., Мостбауер Г. В., Калініна С. Ю., Кричинська І. В. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року. - C. 41.
  12. Лісовий В. М., Капустник В. А., Завгородній І. В., Семенова Н. В. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома. - C. 42-43.
  13. Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти. - C. 44-45.
  14. Ждан В. М., Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В. "Болонський процес” і Україна: Реалії, міфи і перспективи. - C. 46-47.
  15. Думанський Ю. В., Івнєв Б. Б., Первак М. Б., . Басій Р. В, Владзимирський А. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького. - C. 48-51.
  16. Никоненко О. С., Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті. - C. 52-53.
  17. Колесник Ю. М., Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І. Реалії і перспективи болонського реформування у ВНЗ України. - C. 54-58.
  18. Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів. - C. 59-61.
  19. Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів. - C. 62-65.
  20. Зіменковський Б. С., Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького. - C. 66-67.
  21. Івченко В. К., Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна Берналь О. А., Шпетна С. А. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті європейського освітнього простору. - C. 68-72.
  22. Рожко М. М., Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету. - C. 73-74.
  23. Бойчук Т. М., Геруш І. В., Ходоровський В. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету. - C. 75-78.
  24. Вороненко Ю. В., Мінцер О. П. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань. - C. 79-80.
  25. Децик О. З., Ерстенюк Г. М., Золотарьова Ж. М. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів. - C. 81-82.
  26. Поканевич О. В., Матяш М. М., Худенко Л. І. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти. - C. 83-87.
2014
№ 2 (62)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського