Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання. - C. 5-8.
  4. Герасимюк І. Є., Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 9-13.
  5. Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі. - C. 14-17.
  6. Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє. - C. 18-25.
  7. Заєць Т. А. Навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти. - C. 26-28.
  8. Корда М. М., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги. - C. 29-33.
  9. Криницька І. Я., Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. - C. 34-37.
  10. Марущак М. І., Криницька І. Я., Петренко Н. В., Габор Г. Г. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства. - C. 38-41.
  11. Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи. - C. 42-47.
  12. Сабатовська І. С., Селезньов М. А. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю. - C. 48-52.
  13. Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів. - C. 53-57.
  14. Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів. - C. 58-61.
  15. Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання. - C. 62-65.
  16. Likhacheva N. V., Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system. - C. 66-69.
  17. Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3. - C. 70-73.
  18. Бондаренко О. О., Петрук Н. С., Шпонька І. С. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження. - C. 74-76.
  19. Волошина О. Б., Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина". - C. 77-80.
  20. Колісник Н. С., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України". - C. 81-84.
  21. Кущ О. Г., Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ). - C. 85-89.
  22. Паласюк Г. Б., Паласюк Б. М., Ярема Н. М. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії. - C. 90-94.
  23. Радецька Л. В., Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини. - C. 95-97.
  24. Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету. - C. 98-100.
  25. Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students. - C. 101-106.
  26. Воробець З. Д., Кушинська М. Є., Чупашко О. Я. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. - C. 107-111.
  27. Дідух В. Д., Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1). - C. 112-118.
  28. Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст.. - C. 119-126.
2017
№ 4 (76)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського