Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування). - C. 5-9 .
  4. Вихрущ А. В., Яблонь Т. В., Драч І. Д. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування. - C. 10-15.
  5. Гетмaнюк І. Б., Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія". - C. 16-19.
  6. Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка". - C. 20-26.
  7. Кавецька Н. А., Андрейчин С. М., Ярема Н. З. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти. - C. 27-31.
  8. Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. - C. 32-37.
  9. Лиха Л. М., Господарський І. Я. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу. - C. 38-42.
  10. Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді. - C. 43-46.
  11. Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі. - C. 47-51.
  12. Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу. - C. 52-56.
  13. Теренда Н. О., Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування). - C. 57-60.
  14. Baibakov V. M., Hryhorenko L. V. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students. - C. 61-67.
  15. Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам. - C. 68-72.
  16. Кононенко А. Г., Шаталова О. М., Щербак О. А. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора. - C. 73-75.
  17. Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату. - C. 76-79.
  18. Посоленик Л. Я., Видойник О. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину. - C. 80-84.
  19. Kitura H. Ya., Vorona I. I. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors. - C. 85-90.
  20. Марченкова Н. О., Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія". - C. 91-95 .
  21. Солодовникова Ю. О., Добровольський В. В., Сон А. C. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання. - C. 96-99.
  22. Танцюра Л. Д., Кисельова І. В., Біляєв А. В. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти. - C. 100-104.
  23. Ястремська С. О., Рега Н. І. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19. - C. 105-109.
  24. Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час. - C. 110-115.
  25. Вергун А. Р., Ягело С. П., Стечак Г. М. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія. - C. 116-122.
  26. Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. урок 1"). - C. 123-128.
2020
№ 4 (89)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського