Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2020/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лузан Л. Управління професійним розвитком учителя-словесника в умовах діджиталізації. - C. 5-9.
  4. Сахно О. Цифрова компетентність і технології для освіти: принципи та інструменти. - C. 10-14.
  5. Білик Н., Пилипенко В., Шостя С. Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. - C. 15-20.
  6. Буйдіна О. Актуальні проблеми здійснення формувального оцінювання в системі післядипломної. - C. 21-25.
  7. Любченко Н. Технологічний аспект розроблення стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти. - C. 26-32.
  8. Щербак І. Аналіз стратегічних заходів щодо престижу ЗВО провідних університетів Західної Європи. - C. 33-36.
  9. Хоу Ісюань Підготовка майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації з позиції акмеологічного підходу. - C. 37-41.
  10. Блажко Л., Рассоха І., Рендюк С. Використання мобільних додатків у процесі навчання вищої математики студентів технічних університетів. - C. 42-46.
  11. Лі Сяося Методологічні підходи до осмислення змісту креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 47-50.
  12. Верітов О. Формування підприємницької культури шляхом залучення здобувачів вищої освіти до відповідних соціальних практик. - C. 51-54.
  13. Славінська Ю. Педагогічна самоосвіта майбутніх лікарів-стоматологів як джерело їхньої професійно-орієнтованої самореалізації в закладах вищої медичної освіти. - C. 55-60.
  14. Йопа Т., Пермяков О. Активізація рухової активності студентів в умовах пандемії. - C. 61-64.
  15. Кокнова Т. Вплив технологічного інструментарію на формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 65-68.
  16. Шехавцова С., Овчарова Л. Пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 69-71.
  17. Петренко Т. Ідея вдячності вчителю в мемуарній та історико-публіцистичній літературі кінця XIX – початку ХХ століття. - C. 72-75.
  18. Рогожина О. Особливості організації психологічно безпечного освітнього простору. - C. 76-78.
  19. Тимофєєва І., Дядечко А. Контент-орієнтована інтеграція як ефективна форма навчання молодших школярів. - C. 79-81.
  20. Люлька Г. Проблема батьківської толерантності у розвитку і вихованні особистості дитини. - C. 82-86.
  21. Рибалко Л. Формування еколого-еволюційного світогляду в учнів профільної школи. - C. 87-91.
  22. Лузан О., Самолюк В. Специфіка роботи концертмейстера в умовах дистанційного навчання. - C. 92-95.
2020
№ 6 (195)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського