Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул.
- Зміст.
- Асєєва І., Пономарьов О., Погрібний М., Харченко А. Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів. - C. 3-15.
- Євтушенко Н. Форми і зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо- математичних предметів республіки Польща. - C. 16-27.
- Романовська O. Застосування методу інтелект-карт в підготовці магістрів освітніх наук. - C. 28-37.
- Сокол Є., Романовський О., Підбуцька Н., Гура Т., Книш А., Шаполова В. Психолого-педагогічна кваліметрія в оцінці якості освіти майбутніх фахівців у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут". - C. 38-55.
- Золотухіна С., Башкір О. Освітні зв'язки кафедр педагогіки закладів вищої педагогічної освіти. - C. 56-70.
- Резнік С. Лідерський стиль викладачів вищої школи. - C. 71-84.
- Лютий М. Уявлення учасників освітнього процесу закладу вищої освіти про показники лідерської компетентності майбутнього викладача. - C. 85-97.
- Касьянова О., Швецова Г., Шахова Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості навчального процесу в системі післядипломної медичної освіти. - C. 98-109.
- Солодовник Т., Богдан Ж., Середа Н. Гендерні відмінності особистісних характеристик віртуального спілкування молоді студентського віку. - C. 110-121.
- Зеленська Л., Тарапат О. Особливості використання засобів мультимедіа на заняттях з української мови як іноземної. - C. 122-130.
| 2019 | | № 3
|
|
|
|