Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул.
- Зміст.
- Кравцова Н. В., Гура Т. В., Конкін В. М. Самоосвітня компетентність як необхідна умова конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. - C. 3-13.
- Євтушенко Н. В. Основні напрями модернізації змісту і форм підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів в Україні з урахуванням досвіду республіки Польща. - C. 14-22.
- Романовська О. О., Бандурян В. Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів. - C. 23-36.
- Zinchenko L. V. Experimental verification of the efficiency of pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future specialists of physical culture. - C. 37-44.
- Підбуцька Н. В., Книш А. Є. Індивідуально-психологічні чинники апатії у студентів . - C. 45-55.
- Штученко І. Є., Картавкіна Ю. O. Особливості саморегуляціїї особистості з різним рівнем емоційності. - C. 56-64.
- Грицук О. Особливості емоційного стану студентів закладів вищої освіти залежно від виду навчального заняття. - C. 65-72.
- Romanovskiy O. G., Ponomaryov O. S., Kvasnyk O. V., Shapolova V. V., Reznik S. M. Professional should be the leader. - C. 73-82.
- Дубініна О., Ігнатюк О. А., Середа Н. В. Теоретико-емпіричні аспекти визначення змісту поняття "професійна відповідальність педагога-лідера”. - C. 83-92.
- Горбач І. O. Шляхи формування стратегічно-діяльнісного компоненту лідерського потенціалу майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 93-107.
| 2020 | | № 3
|
|
|
|