Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2023/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Маруховська-Картунова О. О., Маруховський О. О., Шиян О. М. Роль соціальних комунікацій у протистоянні викликам російсько-української війни. - C. 4-10.
- Сергєєва А. О. Вікові та гендерні аспекти української блогосфери в розвитку культурного коду народу. - C. 11-16.
Теорія, історія та практика журналістики
- Бут К. О. Медіареальність як засіб впливу на громадську думку (на прикладі тимчасово окупованих територій запорізької області). - C. 17-29.
- Гоцур О. І. Блоги політичного коментатора та оглядача Віталія Портнікова: Особливості функціонування. - C. 30-37.
- Гоян В. В., Гоян О. Я. YouTube – це також TV: Нові концепти телебачення та радіомовлення в глобальних медіасистемах. - C. 38-51.
- Костюк В. В., Костюк Ю. В. Гумор у часи війни: Контекстуально-психологічний аспект. - C. 52-58.
- Леонтьєва Т. С. Соціально-комунікаційна культура української дитячої преси. - C. 59-63.
- Мельникова-Курганова О. С., Васильченко В. М., Лашкіна М. Г. Висвітлення теми безпілотників в онлайн-медіа під час війни в контексті авіації. - C. 64-71.
- Радченко Я. Д., Сіріньок-Долгарьова К. Г. Підходи онлайнових медіа до висвітлення ромської тематики в період повномасштабної війни. - C. 72-78.
- Рашкевич Н. М., Безейко А. Є. Дозвілля як цінність: Роль української журналістики у формуванні відповідних когнітивно-поведінкових ефектів. - C. 79-87.
- Чабаненко М. В., Чобліна А. В. Роль соціальних мереж і месенджерів у поширенні контенту запорізькими онлайн-медіа. - C. 88-93.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Baranetska A. Reputation management in the context of strategic communication: aspects of intercorrelation. - C. 94-100.
- Бондарчук А. О. Комунікаційні інструменти роботи з внутрішньо переміщеними особами в умовах російсько-української війни. - C. 101-107.
- Мудра І. М., Войтович Н. О. Фандрайзинг редакцій масмедіа та допомога ЗСУ: аналіз оголошень про фінансові збори на сторінках ЗМІ в телеграмі під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. - C. 108-117.
- Петрушка А. І., Малетич Д. В. Комунікаційні технології дистанційного навчання: Бібліометричний аналіз публікаційних потоків. - C. 118-127.
- Sanakoieva N., Verbytska K., Viter V. Use of communication technologies by modern charitable organizations in Ukraine. - C. 128-133.
- Соломенко Л. І. Соціальні мережі як джерело новинної інформації від початку російського повномасштабного вторгнення: основні тенденції використання. - C. 134-142.
Медіаосвіта
- Фенько Н. М., Бондаренко Н. М. Неформальна медіаосвіта для людей поважного віку: Досвід діяльності громадської організації "Вік щастя". - C. 143-150.
| 2023 | | № 3 (55)
|
|
|
|