Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24790/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економіка і регіон
.- Полтава
Ekonomìka ì regìon

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Onyshchenko V., Sivitska S., Cherviak A. COVID-19 and Its Impact on Ukrainian Economy. - C. 6-14.
  4. Chernysh I., Solovei Yu. Theoretical Foundations of Migration Policy. - C. 15-19.
  5. Boldyrieva L., Sydorova A. Development of Transport Service Management under the Conditions of European Integration. - C. 20-25.
  6. Byba V., Miniailenko I. Methodical Foundations of Organizational and Economic Concept Formation of Energy Saving. - C. 26-33.
  7. Kulakov O. Ensuring Coordination of Interregional Cooperation and Investment Innovative Activity. - C. 34-38.
  8. Dubіshchev V., Kudinov O. Forecasting the influence of financial decentralization in the formation of the budget of Poltava region on the basis of adaptive models. - C. 39-47.
  9. Безхлібна А. П. Складові конкурентоспроможності приморського регіону. - C. 48-54.
  10. Chychkalo-Kondratska I., Novytska I. Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products. - C. 55-60.
  11. Гришко В. В. Сучасні концепції менеджменту та їх застосування в умовах діджиталізації економіки України. - C. 61-65.
  12. Komelina O., Hunchenko M. Evaluation and Regulation of Socio-Economic Efficiency of Management Systems. - C. 68-74.
  13. Bondarenko V., Khadartsev O., Hryhorieva O. The Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications. - C. 75-81.
  14. Ivanytska S., Aheicheva A. Brand Promotion Peculiarities. - C. 82-86.
  15. Черниш І. В., Козик M. В. Сучасні форми і методи мотивації персоналу підприємств сфери послуг. - C. 87-91.
  16. Yurkiv N., Dubrovin O., Davydenko S. State Support of Mortgage Lending as a Condition for Ensuring Stable Development of the National Economy. - C. 92-99.
  17. Dmytrenko A., Furmanchuk O. Ways to Improve the Methodology of Analysis of the Financial Condition of the Enterprise. - C. 100-105.
  18. Koba O., Svystun L. Documenting the Purchase of Fuels and Lubricants by the Enterprise. - C. 106-112.
  19. Лі A. К. Економічно-правові відносини між автором і роботодавцем або замовником. - C. 113-128.
2021
№ 1 (80)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського