Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія освіти

  4. Василенко А. О., Туркот Т. І. Вища екологічна освіта в Україні та Центрально-Азійському регіоні: порівняльний аналіз. - C. 5-9.
  5. Примакова В. В. Погляди В. О. Сухомлинського на здоров’я¬збережувальний напрям діяльності вчителя початкових класів. - C. 10-13.
  6. Наука - школі

  7. Бєлошицький О. О. До сучасних проблем предмета "Технології" у початковій школі. - C. 14-20.
  8. Кузьменко Ю. В. Роль громадянського виховання у формуванні національно свідомої учнівської молоді. - C. 21-24.
  9. Сидоренко І. Л. Самоменеджмент в умовах громадсько-активної школи. - C. 25-28.
  10. Слободенюк Л. І., Слободенюк О. В. Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності. - C. 28-33.
  11. Інновація: теорія і практика

  12. Білоконська Л. М. Програма розвитку навчального закладу як ознака створення інноваційного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 34-37.
  13. Голокоз Н. В. Використання тестових технологій на уроках української мови для підвищення якості навчальних досягнень учнів. - C. 38-41.
  14. Грищенко Т. В. Використання технології осмислювально-концентрованого навчання в історичній освіті п'ятикласників. - C. 42-49.
  15. Освіта впродовж життя

  16. Бондаренко Л. М., Камишенко Л. М. Роль гурткової роботи в екологічному вихованні школярів. - C. 50-54.
  17. Василенко А. С. Формування толерантності студентів як педагогічна проблема у вищих навчальних закладах України. - C. 54-60.
  18. Коліщук С. В. Християнські цінності в системі підготовки молодшого спеціаліста. - C. 60-64.
  19. Кузьменко В. В. Підготовка майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. - C. 64-68.
  20. Лисенко О. П. Плідна співпраця дошкільного навчального закладу з родинами вихованців – запорука якісної підготовки до школи дітей-логопатів. - C. 68-75.
  21. Марецька Л. П. Критерії та рівні сформованості соціокультурної компетентності вчителів української мови. - C. 75-80.
  22. Павленко Л. Г. Роль дидактичних ігор у розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників. - C. 80-87.
  23. ПєвіцинаТ. О. Діяльність дошкільного навчального закладу та сім’ї з екологічного виховання дітей. - C. 87-94.
  24. Рідкоус О. В. Підготовка вчителя початкових класів до самоосвітньої діяльності як складова його професійного розвитку. - C. 94-101.
  25. Синько О. В. Використання методики ТРВЗ в ігровій діяльності дошкільнят. - C. 102-107.
  26. Соцька М. В. Соціально-психологічна адаптація сиріт в освітньому просторі Херсонської державної морської академії. - C. 107-113.
  27. Темченко С. М. Формування художньо-естетичної культури дошкільників як складової духовної культури. - C. 113-120.
  28. Черчата Ю. П. Соціально-моральне виховання дітей дошкільного віку засобами театралізації. - C. 120-127.
  29. На допомогу педагогу

  30. Андрійчук Б. І., Данильченко Н. Г. Проектна діяльність учнів початкової школи. - C. 127-133.
  31. Борисенко А. А. Нові підходи в управлінні освітнім процесом. - C. 133-138.
  32. Григорків І. Ф. Удосконалення техніки читання в початкових класах. - C. 138-146.
  33. Лебедєва Л. В. Розвиток критичного мислення учнів початкової школи на уроках читання. - C. 146-150.
  34. Мануйлова Н. А. Виховання ціннісного ставлення учнів до природи як складової екологічної культури. - C. 150-156.
  35. Новицька Т. В. Використання диференційованих завдань на уроках у початковій школі. - C. 156-164.
  36. Піскун О. Г. Розвиток мовної особистості шляхом посилення мотивації до вивчення англійської мови. - C. 165-173.
  37. Романько Т. І. Інтерактивні форми і методи екологічного виховання учнів середніх класів загальноосвітньої школи. - C. 173-176.
  38. Сафонова І. Я., Гончарова О. В. Розвиток розумових здібностей учнів на уроках математики. - C. 176-181.
  39. Семенова О. О. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів на етапі переходу в основну школу. - C. 181-187.
  40. Ярова Л. І. Реалізація соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в початковій школі. - C. 187-192.
  41. Скарбниця методичних ідей

  42. Барболина А. С. Развитие у учащихся умения выделять главное в учебном материале в процессе изучения математики. - C. 193-202.
  43. Бондаренко Л. В. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики. - C. 202-206.
  44. Горбаненко Л. Г. Педагогічні умови розвитку силових якостей старшокласників на уроках фізичної культури. - C. 206-210.
  45. Крюкова Л. М. Обучение общению на английском языке с помощью ролевых игр и драматизации детских произведений в начальной школе. - C. 210-215.
  46. Крючкова Т. Л. Індивідуальна робота вчителя-словесника з обдарованими дітьми на уроках і в позаурочний час. - C. 216-220.
  47. Маховик Н. Ф. Провідні прийоми розвитку творчих здібностей учнів на уроках літератури. - C. 221-225.
  48. Новохижна Н. М. Особливості узагальнення і систематизаціі знань із теми "Числівник" на уроках української мови в 11 класі. - C. 225-229.
  49. Прилєпська Н. В., Данильченко Н. Г. Нетрадиційні уроки позакласного читання в початковій школі. - C. 229-234.
  50. Пушкіна З. П. Раціональне використання різних способів розв’язування квадратних рівнянь на уроках математики. - C. 234-240.
  51. Радецька І. В. Застосування аудіовізуального методу навчання на уроках німецької мови у світлі можливостей новітніх інформаційних технологій. - C. 240-248.
  52. Урсал Д. О., Санталова К. І. Вивчення модерністських творів на уроках світової літератури. - C. 248-254.
  53. Чух Г. П. Використання фанфіків на уроках літератури як виду завдань для розвитку креативності учнів. - C. 254-259.
  54. Психологія

  55. Гондарева Г. В. Концепція розвитку емоційного інтелекту старшокласників у навчально-виховному процесі. - C. 260-264.
  56. Ставицкая Т. Л. Взаимодействие с гиперактивными детьми дошкольного возраста. - C. 264-274.
  57. Фелющенко І. В. Проблема творчості в сучасній психолого-педагогічній науці. - C. 274-284.
  58. Творчий портрет

  59. Кузьменко Ю. В., Паргачова В. Б. Школа імені вчительки. - C. 285-287.
  60. Подоляк М. М. Документознавство в школі: управлінський аспект. - C. 288-295.
  61. Відомості про авторів. - C. 296-298.
  62. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 299.
  63. Вихідні відомості. - C. 300.
2013
№ 2 (42)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського