Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2014/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія освіти

  4. Примакова В. В. Новаторський педагогічний рух у 80-і роки ХХ століття. - C. 5-9.
  5. Наука – школі

  6. Тараненко Т. М. Синергетичний підхід в організації навчально-виховного процесу. - C. 10-15.
  7. Цибуленко Г. В., Цибуленко Л. О. Синергетичні підходи до розуміння екстремальних подій в історії. - C. 15-19.
  8. Інновації: теорія і практика

  9. Бутова Л. В. Інноваційна педагогічна діяльність – основа розвитку педагогічної творчост. - C. 20-26.
  10. Жеребна Н. М. Проблеми викладання іноземної мови в умовах профільного навчання: теорія і практика, досвід та перспективи. - C. 26-35.
  11. Кузьмичова О. О. Інноваційні підходи до викладання української мови та літератури в сучасній школі в умовах профільного навчання. - C. 35-41.
  12. Назаренко Л. М., Підгатець О. С. Управління процесом упровадження інклюзивної освіти. - C. 42-47.
  13. Освіта впродовж життя

  14. Білоконська Л. М. Роль міжшкільних методичних осередків у підвищенні професійної майстерності педагогів. - C. 48-50.
  15. Дячкова Т. В. Успіхи студентів на олімпіадах – шлях до творчого життя. - C. 50-60.
  16. Журова О. М. Формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в курсантів. - C. 60-64.
  17. Пасечная А. Б. Гендерное воспитание детей дошкольного возраста в семье и детском саду. - C. 64-73.
  18. Сафонова І. Я., Гончарова О. В. Розвиток професійної майстерності вчителя. - C. 73-78.
  19. Цибуля Н. В. Профілактика негативних форм поведінки у дітей-логопатів. - C. 78-83.
  20. На допомогу педагогу

  21. Вавілова Ю. В. Роль вихователя у формуванні особистості ліцеїста. - C. 84-89.
  22. Ганіч Н. І. Сучасні підходи до викладання гуманітарних дисциплін у профільних класах. - C. 89-93.
  23. Дудченко С. О. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії за допомогою інноваційних технологій. - C. 93-101.
  24. Жуковська С. В. Соціалізація учнів старшої школи в навчальному процесі через систему тренінгової роботи. - C. 101-105.
  25. Комінарець Т. В. Особливість використання інтегрованих уроків у процесі викладання літератури в середній школі. - C. 105-111.
  26. Малинова Н. А. Методи соціалізації учнівської молоді на уроках історії. - C. 111-120.
  27. Обертас Т. С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. - C. 120-125.
  28. Пєшкова І. В. Профільне навчання – запорука успішної соціалізації старшокласників. - C. 125-128.
  29. Пушкіна Л. Й., Пушкіна З. П. Ораторське мистецтво учителя – основа педагогічної майстерності. - C. 129-135.
  30. Сухомлин В. Ф. Проектна діяльність як ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнів. - C. 135-141.
  31. Ткаченко В. М. Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії як умова їхньої успішної соціалізації. - C. 141-150.
  32. Шелдагаєва-Петренко Г. О До питання про критерії відбору літературних творів для вивчення в школах. - C. 151-154.
  33. Скарбниця методичних ідей

  34. Андрієвський О. І. Робота над розвитком творчих здібностей дітей при викладанні географії. - C. 156-160.
  35. Андруська Л. О. Диференційоване навчання хімії. - C. 160-167.
  36. Білоус О. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. - C. 167-172.
  37. Букарєва С. А., Бурлака І. В. Тренінг як інтерактивний метод формування екологічно активної позиції учня. - C. 172-177.
  38. Карбушева Н. П., Барна И. С. Развитие памяти младших школьников на уроках английского языка при помощи лексических единиц. - C. 177-186.
  39. Ковалевська Л. І. Втілення ідей В. О. Сухомлинського в діяльності сучасного педагога або як літературне чи пісенне слово одзивається на звичайних уроках трудового навчання. - C. 187-195.
  40. Литвиненко Л. В. Інтегрований урок як один із засобів формування в учнів відповідального ставлення до власного здоров’я. - C. 196-201.
  41. Лушпай Н. Л. Розвиток критичного мислення, творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури в класах технологічного профілю. - C. 201-205.
  42. Нагачевська Х. П. Сучасні підходи до викладання гуманітарних дисциплін у профільних класах із використанням інформаційних технологій навчання. - C. 205-210.
  43. Рябченко К. Б. Обучение школьников работе над сочинением в жанре эссе. - C. 210-215.
  44. Цимбал Г. О. Сучасний підхід до викладання гуманітарних дисциплін у класах універсального профілю. - C. 215-220.
  45. Чуча О. А. Віртуальні екскурсії як одна з ефективних форм організації навчального процесу на уроці літератури. - C. 220-225.
  46. Психологія

  47. Голев С. В. Нарциссическая личность как объект психологической и психопедагогической работы. - C. 226-233.
  48. Пшонюк В. С. Взаимосвязь самооценки подростка с его социально-психологическим статусом в классном коллективе. - C. 233-237.
  49. Творчий портрет

  50. Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Знайомтесь з колегою: професор Т. К. Завгородня. - C. 238-241.
  51. Відомості про авторів. - C. 242-244.
  52. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 245.
  53. Вихідні відомості. - C. 246.
2014
№ 1(2) (45)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського