Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія освіти

  4. Воробйова О. М. Чулаківська школа: від заснування – до сьогодення. - C. 5-10.
  5. В.Сухомлинський у діалозі із сучасністю

  6. Буравцова Є. Б. Формування читацьких інтересів учнів середніх класів на основі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 11-16.
  7. Ружина В. І. Система морального виховання у спадщині Василя Сухомлинського. - C. 16-20.
  8. Червотока І. І. Формування гуманізму, людяності як якості особистості засобами творів В. О. Сухомлинського. - C. 21-25.
  9. Наука – школі

  10. Гаврилюк О. С. Організація дослідно-експериментальної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 26-32.
  11. Кіріяк С. Г., Кучер О. С. Формування позитивного іміджу навчального закладу. - C. 32-38.
  12. Інновації: теорія і практика

  13. Корж С. С. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. - C. 39-45.
  14. Сисоєнко В. М. Ресурсне забезпечення процесу соціалізації дітей та учнівської молоді. - C. 45-50.
  15. Ткач О. О. Використання інтерактивних технологій у підготовці та проведенні засідань педагогічної ради. - C. 50-58.
  16. Юзбашева Г. С., Коромислова А. Г. Блог учителя як засіб організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з хімії. - C. 59-66.
  17. Освіта впродовж життя

  18. Гаврилюк І. В. Диференційований підхід у логопедичній роботі з дітьми з дитячим церебральним паралічем. - C. 67-73.
  19. Кеда С. Ф. Виховання професійно важливих якостей майбутніх медичних працівників як необхідна складова розвитку їхньої життєвої компетентності. - C. 73-78.
  20. Компаніченко Н. М. Формування особистості вчителя в системі педагогічної атестації. - C. 78-83.
  21. Савицкая Л. Г. Речедвигательный тренинг как эффективный метод речевого развития детей с задержкой психического развития. - C. 83-89.
  22. Степанова В. В. Формирование элементарных математических представлений у дошкольников с интеллектуальной недостаточностью. - C. 89-93.
  23. На допомогу педагогу

  24. Абрамова С. А. Активізація пізнавальної діяльності дітей з розумовими вадами на уроках географії у спеціальній школі. - C. 94-99.
  25. Акіменко В. М. Формування культури взаємин учнів старшого шкільного віку. - C. 100-104.
  26. Антонюк Н. В. Роль слова в розвитку зв’язного мовлення молодших школярів. - C. 105-107.
  27. Бєлоусова Н. Г. Музейна справа як засіб формування патріотичних якостей школярів. - C. 108-112.
  28. Власенко Л. Н. Обобщение материала о профилактике токсикомании при изучении биологии в 6 классе. - C. 113-119.
  29. Дегтярьова Л. В. Роль громадянського виховання у становленні духовності громадянина. - C. 120-125.
  30. Ігнатченко Г. І. Особливості роботи соціального педагога з дітьми з особливими потребами. - C. 125-131.
  31. Кисіль Т. О. Заочні подорожі як засіб комунікативного розвитку учнів з особливими освітніми потребами. - C. 131-134.
  32. Ковалёва И. В. Эстетическое воспитание как средство формирования личности. - C. 135-138.
  33. Козлова Л. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови і літератури. - C. 139-145.
  34. Поліщук І. А. Формування читацької компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури засобами інтерактивного навчання. - C. 146-153.
  35. Сергєєва Т. П. Моральність і духовність – важливі чинники національного виховання школярів. - C. 153-159.
  36. Фролова В. І. Формування моральних якостей учнів у сучасному ліцеї. - C. 159-162.
  37. Харламова А. П., Литвиненко Г. О. Особливості формування мовлення у дітей із порушеннями слуху. - C. 162-169.
  38. Шевченко Л. В. Типологія навчальних текстів у структурі сучасного уроку мови. - C. 169-173.
  39. Скарбниця педагогічних ідей

  40. Бабич Н. А. Методи та прийоми аналізу повісті Лесі Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9" у родинознавчому аспекті. - C. 174-182.
  41. Зінов’єва О. Р. Супровід уроку в початковій школі мультимедійною презентацією . - C. 182-188.
  42. Киселёва Т. Н. Формирование культуры предпринимательства в процессе внеклассной работы с учащимися. - C. 188-193.
  43. Кіриєнко Т. С. Національно-патріотичне виховання учнів загальноосвітньої школи в позакласній діяльності. - C. 194-198.
  44. Назаренко Л. М., Шерстньова О. П. Духовний вимір вивчення світової літератури в загальноосвітній школі. - C. 199-204.
  45. Скачкова О. С. Співпраця з громадськими екологічними організаціями як засіб формування екологічної свідомості учнів. - C. 205-209.
  46. Сокол Л. А. Роль казки у вивченні математики. - C. 209-212.
  47. Чуманська С. О. Роль факультативних занять та курсів за вибором у формуванні інтересу до знань з математики та здійсненні соціалізації учнів. - C. 212-219.
  48. Pysaienko L. V. Non-verbal communicationin Foreign Language Teaching. - C. 219-227.
  49. Психологія

  50. Булахова С. П. Психолого-педагогічна підтримка родин, які виховують дітей із проблемами в розвитку. - C. 228-233.
  51. Доровских Л. В. Акция как новая форма работы школьного психолога. - C. 234-241.
  52. Машталер А. С. Розвиток дрібної моторики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 242-247.
  53. Петрова О. В. Психолого-педагогическое сопровождение детей в период адаптации к условиям учебного заведения временного пребывания. - C. 247-252.
  54. Слободенюк Л. І., Петрова Н. М. Психологічний супровід інклюзивного навчання в початковій школі. - C. 252-260.
  55. Педагогічне бібліотекознавство

  56. Кемпе В. Ю. Проблеми дотримання авторського права в Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського. - C. 261-267.
  57. Самчук Л. І. Інформаційно-бібліографічний супровід наукових досліджень установ НАПН України – пріоритетний напрям діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - C. 267-275.
  58. Тарнавська С. В. Вища школа УСРР у 1920-х – на початку 1930-х років: радянська історіографія. - C. 275-285.
  59. Відомості про авторів

  60. Відомості про авторів. - C. 286-288.
  61. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 289.
  62. Вихідні відомості. - C. 290.
2015
№ 4 (52)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського