Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2022/36<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія педагогічна Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna- Титул.
- Зміст.
- Антонюк Г. Д. Homo rationalis: формування нових поглядів на людину в освітньому просторі України XVII – XVIII ст.. - C. 3-13.
- Бойко Г. О., Танчин О. Ю. Економічне виховання старших дошкільників засобом дидактичної гри. - C. 14-23.
- Вітер М. Б., Держук О. В. Неформальна та дуальна освіта в Україні. - C. 24-35.
- Галян О. І. Наступність дошкільної та початкової освіти: конкретизація предметного поля дослідження. - C. 36-46.
- Герцюк Д. Д. Громадсько-освітнє сподвижництво Іллі Кокорудзи (1867–1933). - C. 47-52.
- Горук Н. М., Музика В. Б. Особливості вияву шкільного лідерства у міській і сільській місцевості. - C. 53-61.
- Derkach Y. Y., Machynska N. I. Practical aspects of establishing of pedagogical interaction in higher-educational institutions. - C. 62-69.
- Дмитрів Ю. М. Альтернативні форми здобуття середньої освіти в США. - C. 70-77.
- Жукова А. Р. Сучасні концепції та підходи до формування лідерських компетенцій у закладах фахової передвищої освіти. - C. 78-84.
- Заячук Ю. Д. Інтернаціоналізація вищої освіти інституційного рівня: приклад Львівського національного університету імені Івана Франка. - C. 85-93.
- Земан І. О. Музейні уроки – альтернативна форма навчання природничих дисциплін базової середньої освіти. - C. 94-100.
- Kvas O. V., Podoliak M. V. The notion of a child and childhood in the Ukrainian educational traditions. - C. 101-112.
- Ковальчук Л. О., Яворська Х. О. Мистецька освітня компетентність майбутніх учителів початкової школи: сутність, складники, шляхи формування. - C. 113-123.
- Лаврук М. М. Концепція потужних знань і географічна освіта у Новій українській школі. - C. 124-133.
- Олійник М. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 134-141.
- Рибак О. П. Структура готовності вчителя початкової школи до професійної діяльності: теоретичний аналіз. - C. 142-150.
- Ростикус Н. П., Кульчицька Д. Б. Прикладний аспект критеріїв добору ілюстративного дидактичного матеріалу у підручниках української мови та читання. - C. 151-158.
- Сікорський П. І. Проблеми реформування шкільництва за концепцією "Нова українська школа". - C. 159-170.
- Сірант Н. П. Особливості утруднення під час розв’язання арифметичних задач здобувачами початкової освіти. - C. 171-178.
- Товканець Г. В. Компетентнісні аспекти професійної підготовки педагога. - C. 179-186.
- Шевчук Т. Б., Ткачук О. С. Реалізація змістової лінії "Досліджуємо мовні явища" у процесі роботи з фразеологізмами в початковій школі. - C. 187-196.
- Яремчук Н. Я. Принцип комплементарності у професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи. - C. 197-204.
| 2022 | | Вип. 36
|
|
|
|