Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2022/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Г. Д. Homo rationalis: формування нових поглядів на людину в освітньому просторі України XVII – XVIII ст.. - C. 3-13.
  4. Бойко Г. О., Танчин О. Ю. Економічне виховання старших дошкільників засобом дидактичної гри. - C. 14-23.
  5. Вітер М. Б., Держук О. В. Неформальна та дуальна освіта в Україні. - C. 24-35.
  6. Галян О. І. Наступність дошкільної та початкової освіти: конкретизація предметного поля дослідження. - C. 36-46.
  7. Герцюк Д. Д. Громадсько-освітнє сподвижництво Іллі Кокорудзи (1867–1933). - C. 47-52.
  8. Горук Н. М., Музика В. Б. Особливості вияву шкільного лідерства у міській і сільській місцевості. - C. 53-61.
  9. Derkach Y. Y., Machynska N. I. Practical aspects of establishing of pedagogical interaction in higher-educational institutions. - C. 62-69.
  10. Дмитрів Ю. М. Альтернативні форми здобуття середньої освіти в США. - C. 70-77.
  11. Жукова А. Р. Сучасні концепції та підходи до формування лідерських компетенцій у закладах фахової передвищої освіти. - C. 78-84.
  12. Заячук Ю. Д. Інтернаціоналізація вищої освіти інституційного рівня: приклад Львівського національного університету імені Івана Франка. - C. 85-93.
  13. Земан І. О. Музейні уроки – альтернативна форма навчання природничих дисциплін базової середньої освіти. - C. 94-100.
  14. Kvas O. V., Podoliak M. V. The notion of a child and childhood in the Ukrainian educational traditions. - C. 101-112.
  15. Ковальчук Л. О., Яворська Х. О. Мистецька освітня компетентність майбутніх учителів початкової школи: сутність, складники, шляхи формування. - C. 113-123.
  16. Лаврук М. М. Концепція потужних знань і географічна освіта у Новій українській школі. - C. 124-133.
  17. Олійник М. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 134-141.
  18. Рибак О. П. Структура готовності вчителя початкової школи до професійної діяльності: теоретичний аналіз. - C. 142-150.
  19. Ростикус Н. П., Кульчицька Д. Б. Прикладний аспект критеріїв добору ілюстративного дидактичного матеріалу у підручниках української мови та читання. - C. 151-158.
  20. Сікорський П. І. Проблеми реформування шкільництва за концепцією "Нова українська школа". - C. 159-170.
  21. Сірант Н. П. Особливості утруднення під час розв’язання арифметичних задач здобувачами початкової освіти. - C. 171-178.
  22. Товканець Г. В. Компетентнісні аспекти професійної підготовки педагога. - C. 179-186.
  23. Шевчук Т. Б., Ткачук О. С. Реалізація змістової лінії "Досліджуємо мовні явища" у процесі роботи з фразеологізмами в початковій школі. - C. 187-196.
  24. Яремчук Н. Я. Принцип комплементарності у професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи. - C. 197-204.
2022
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського