Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2022/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Г. Д. Імпламентація західноєвропейських освітніх моделей у освітній простір України в період XVI–XVII ст.: спроба діалогу. - C. 3-16.
  4. Базильчук В. Б. Закордонний досвід розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор у закладах вищої освіти Великої Британії. - C. 17-28.
  5. Білан О. І., Кіндзерська М. В. Чинники становлення моральної поведінки у дошкільному віці. - C. 29-35.
  6. Бущак І. М. Поняття цифрової компетентності в освітніх документах Норвегії: визначення та сутність. - C. 36-45.
  7. Гарасимів Я. Ю. Формування готовності у майбутніх вихователів до розвитку критичного мислення дошкільників. - C. 46-55.
  8. Horuk N. M. Forming conflictological competence of future teachers in Lviv University. - C. 56-63.
  9. Dandara O. Teacher training in the Republic of Moldova: traditions and trends. - C. 64-73.
  10. Дмитрів Ю. М. Історичні та соціокультурні передумови розвитку домашньої освіти в США. - C. 74-82.
  11. Журат Ю. В., Тернавська Т. А. Теоретичні аспекти особливостей впливу батька й матері на формування особистості дошкільника. - C. 83-90.
  12. Kalagurka K. I. Makarenko studies at Lviv University. - C. 91-97.
  13. Кришінець-Андялошій К. О. Розвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України. - C. 98-108.
  14. Кость С. П., Паньків О. В. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності. - C. 109-115.
  15. Крива М. В., Косюхно Д. С. Інформаційно-комунікаційна компетентність здобувача базової середньої освіти: теоретичний аспект. - C. 116-123.
  16. Derkach Y. Y., Machynska N. I. Mission of a higher education teacher. - C. 124-132.
  17. Мищишин І. Я. Європейський досвід оцінювання якості середньої освіти. - C. 133-142.
  18. Семеряк Н. В., Троханяк Н. А. Формування управлінської функції у майбутніх учителів початкової школи в контексті професійної підготовки. - C. 143-151.
  19. Сірант Н. П., Загартовська Н. А. Організація самостійної роботи на уроках математики в закладі початкової освіти. - C. 152-158.
  20. Сірант Н. П., Памула І. А. Нестандартні завдання з математики як засіб успішного навчання здобувачів початкової освіти. - C. 159-164.
  21. Субашкевич І. Р., Корнят В. С. Формування фахових компетентностей у майбутніх соціальних педагогів/соціальних працівників у процесі навчальної (ознайомчої) практики. - C. 165-172.
  22. Сухоцька І. Б. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти до професійної діяльності в умовах інклюзивного середовища. - C. 173-180.
  23. Чупахіна С. В., Кирста Н. Р., Захарасевич Н. В. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: особливості використання технології Lego. - C. 181-192.
  24. Цюра С. Б., Гуменюк О. М., Єфремова О. В. Розвиток soft skills педагога: толерантність до невизначеності та мислення в умовах нестабільності. - C. 193-205.
  25. Шевченко В. М. Сучасні психолого-педагогічні методики розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - C. 206-214.
  26. Шевченко Ю. В. Розвиток соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна і порушеним слухом. - C. 215-221.
  27. Шевчук К. М., Породько М. І. Залучення дітей з порушенням комунікації до занять в спортивних секціях. - C. 222-231.
  28. Яворська Х. О. Формування культурної компетентності здобувачів освіти у початковій школі. - C. 232-242.
2022
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського