Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2023/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Г. Д. Людиноорієнтованість філософського знання в системі наукових поглядів діячів Острозького культурно-освітнього центру (кінець XVI – початок XVII ст.). - C. 1-16.
  4. Вінарчук Н. М. Підготовка бакалаврів спеціальності 012 Дошкільна освіта (порівняльний аналіз освітніх програм). - C. 17-24.
  5. Галаджун Я. В., Муць І. Р., Петришин Р. С., Яремко З. М. Особливості вивчення безпекових дисциплін у кризових ситуаціях. - C. 25-40.
  6. Герцюк Д. Д. "…Сам без упину працював і других зігрівав до праці” (до 200-річчя від народження Василя Ільницького – українського педагога, культурно-освітнього діяча, священника). - C. 41-50.
  7. Деленко В. Б., Шоловій М.-Т. І. Змішане навчання як шлях до регенерації сучасної освіти. - C. 51-58.
  8. Казакевич О. І. Формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 59-66.
  9. Ковальчук Л. О. Культура як фундаментальна категорія гуманітарного дискурсу у контексті дослідження формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. - C. 67-80.
  10. Кравченко Н. Р., Войтович А. Ю. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення формувального підходу контрольно-оцінювальної діяльності вчителя початкових класів в умовах НУШ. - C. 81-92.
  11. Крохмальний Р. О., Крохмальна Г. І. Навчальний контент в епоху мережевої логіки та розвитку елементів штучного інтелекту: терміни і проблеми. - C. 93-105.
  12. Lavro О. О. The training of educational experts in the field of education in Poland: key features and characteristics. - C. 106-116.
  13. Мачинська Н. І. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 117-128.
  14. Мачинська Н. І., Пульс М. Р. Особливості функціонування системи початкової освіти в Галичині (міжвоєнна доба). - C. 129-137.
  15. Мачинська Н. І., Хланта Є. М. Історія становлення освіти жінок у Галичині: відомі постаті. - C. 138-150.
  16. Місечко О. Є. Через професійну рефлексію – до професійної креативності у підготовці педагога. - C. 151-167.
  17. Нос Л. С., Ткачук Ю. І. Прοфесійна підгοтοвка вчителів у Великій Британії. - C. 168-175.
  18. Prots M. O., Holub R. I. Analysis of publications on inclusive education in Southeast Asia: a review of current research. - C. 176-184.
  19. Проц М. О., Нос Л. Р. Дидактичний потенціал інтерактивних методів навчання на уроках "Я досліджую світ” у початковій школі. - C. 185-195.
  20. Рудакова Н. Є. Досвід використання технології симуляційного навчання в безперервному професійному розвитку сестер/братів медичних з реабілітації. - C. 196-207.
  21. Сидоренко Ю. О. Аналіз міфологічних структур роману-балади Валерія Шевчука "Дім на горі” в старшій школі. - C. 208-217.
  22. Субашкевич І. Р., Бордіян Я. І., Галько С. Особливості соціально-психологічної адаптації військовослужбовців, які брали участь в бойових діях. - C. 218-226.
  23. Цюра С. Б. Системне професійне мислення майбутнього вчителя: педагогічні умови формування досвіду критичного мислення. - C. 227-235.
  24. Яворська Х. О. Використання методологічних підходів у формуванні готовності майбутніх учителів до розвитку культурної компетентності здобувачів початкової освіти. - C. 236-245.
  25. Яремчук Н. Я., Самардак Ю. О. Особливості організаційно-педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх вчителів початкової школи. - C. 246-257.
  26. Яремчук Н. Я. Особливості цифрового освітнього середовища в умовах професійної дистанційної підготовки вчителів початкової школи. - C. 258-267.
2023
Вип. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського