Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:МЕВ.СГ/2022/41<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського національного університету.- Ужгород. Серія, Міжнародні економічні відносини та світове господарство Naukovij vìsnik Užgorodsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu. Serìâ: Mìžnarodnì ekonomìčnì vìdnosini ta svìtove gospodarstvo- Титул.
- Зміст.
- Бєлова Т. Г., Гирба А. В. Особливості формування стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі України. - C. 7-9.
- Білоскурський Р. Р. Концептуальні основи гнучкого управління проєктами розроблення та впровадження інформаційних систем. - C. 10-13.
- Видобора В. В. Вплив реального і фінансового секторів економіки на економічний ріст. - C. 14-20.
- Дергачова В. В., Голюк В. Я., Колешня Я. О. Пандемія COVID-19 у бізнес-циклах світової економіки. - C. 21-26.
- Горбачова І. В. Перспективи реалізації цілей сталого розвитку в умовах пандемії: досвід Німеччини та Франції. - C. 26-31.
- Долга Г. В., Хитрова О. А. Управління готельним господарством у кризових умовах: реалії сьогодення та світовий досвід. - C. 32-36.
- Ерфан Є. А., Заяць М. Т. Реалізація транскордонного співробітництва в розрізі інституційних механізмів. - C. 37-41.
- Залізнюк В. П., Сафонік Н. П., Кая А. С. Превентивне управління економічною безпекою в умовах ведення міжнародного бізнесу. - C. 42-46.
- Kalashnikova K., Shevchenko V. Ways to improve information and communication mechanisms for the formation of a positive image of public authorities in Ukraine. - C. 47-54.
- Килин О. В., Вітер O. М., Свелеба Н. А. Інструментарій регуляторного впливу на функціонування ринку споживчих товарів. - C. 54-60.
- Литвин І. В. Формування та розвиток екосистем стартапів. - C. 61-65.
- Македон В. В., Дзяд О. В. Ринок автомобільних вантажних перевезень країн ЄС: порівняльна макроекономічна оцінка і ключові напрями розвитку. - C. 65-74.
- Маліношевська К. І. Розроблення стратегії розвитку підприємства. - C. 74-78.
- Огренич Ю. О. Інформаційні технології як передумова поліпшення стану економічної безпеки промислових підприємств в умовах негативного впливу чинників ринкового середовища. - C. 79-85.
- Палінчак М. М., Стеблак Д. М. Економіко-релігійні відносини в умовах глобалізації. - C. 86-89.
- Палінчак М. М., Стеблак Д. М. Релігія як фактор економічного розвитку. - C. 90-92.
- Рисін В. В., Лесьо Я. З. Вплив пандемії COVID-19 на кредитно-інвестиційну діяльність банків в Україні. - C. 93-98.
- Самойленко А. О. Теоретико-методологічні аспекти "зеленої" економіки в контексті сталого розвитку. - C. 99-102.
- Слюняєв А. С. Кластеризація національної економіки в умовах розвитку мережевої економіки. - C. 103-107.
- Зіньцьо Ю. В., Стасюк С. О. Нейромаркетинг як інструмент збільшення кількості продажів. - C. 107-112.
- Степаненко О. І. Інтерпретація обліково-економічної категорії "фінансові результати", їх класифікація. - C. 112-117.
- Фролов С. М., Орлов В. В., Козьменко Є. С. Екосистема криптовалют як бізнес-модель фінансового посередництва на макрорівні. - C. 117-123.
- Чала В. С. Глобальні тренди розвитку зеленого облігаційного фінансування. - C. 124-131.
- Чижова Т. В. Єдиний податок та його роль в сучасному підприємницькому просторі. - C. 131-136.
- Shaposhnykov K. Natural resources management in the national economy: innovative context. - C. 137-140.
- Вихідні відомості.
| 2022 | | Вип. 41
|
|
|
|