Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Толочко С. В. Якість підготовки педагогів у системі післядипломної освіти для сталого розвитку. - C. 6-13.
  4. Бойко М. М. Технологія SWOT-аналізу в управлінні якістю підготовки майбутнього вчителя у педагогічному університеті. - C. 13-22.
  5. Поселецька К. А. Актуалізація акмеологічної складової фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 22-28.
  6. Пшенична Н. С. Формування хімічної складової професійної компетентності майбутніх учителів нехімічних спеціальностей: результати педагогічного експерименту. - C. 28-36.
  7. Ilienko O. Training Motivation Component of Competitiveness for Future Professionals in Municipal Economy. - C. 36-43.
  8. Синекоп О. С. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного діалогу. - C. 43-51.
  9. Заїчко А. С. Підготовка майбутніх учителів початкової ланки освіти до формування ключових компетентностей молодших школярів засобами педагогічної бібліотерапії. - C. 52-57.
  10. Datskiv O. Developing Future English Teachers’ Writing Skills Using Checklists. - C. 58-64.
  11. Danylenko O. Developing Grammatical Competence of Prospective Teachers Learning English after German through Independent Work Activities. - C. 65-73.
  12. Єрмак Н. С. Зміст і завдання експериментально-дослідного навчання у процесі формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки (на прикладі морфології української мови). - C. 73-81.
  13. Шовковий В. М., Шовкова Т. А. Комунікативно-стратегічна компетентність в контексті розроблення змісту навчання майбутніх філологів німецької мови (початковий етап). - C. 81-88.
  14. Борецька Г. Е. Відбір та методична типологія граматичного матеріалу для навчання майбутніх філологів англомовної писемної комунікації. - C. 88-94.
  15. Шандра Н. А. Розвиток когнітивних навичок у процесі формування іншомовної лексичної компетентності майбутніх ІТ-фахівців. - C. 94-100.
  16. Кравченко А. О. Добір лексичного та текстового матеріалу для диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної лексичної компетентності в читанні. - C. 100-108.
  17. Skril I. Peculiarities of Lesson Planning and its Running in Teaching English for Specific Purposes for Prospective specialists in hospitality and restaurant service. - C. 108-116.
  18. Tomashevska A. Developing Prospective Pharmacists’ English Lexical Competence in Reading and Speaking Through Exercises for Self-Directed Study. - C. 116-124.
  19. Купчик Л. Є., Крутько Т. В. Організація неперервності вивчення іноземних мов у системі шкільної мовної освіти у Швейцарській Конфедерації. - C. 125-132.
  20. Бхіндер Н. В. Інноваційні технології у процесі професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія. - C. 132-139.
  21. Кравець Н. П. Впровадження інклюзивного навчання в зарубіжних країнах. - C. 139-146.
  22. Крутій К. Л., Гавриш Н. В., Янкович О. І. Особливості розвитку пасіонарних якостей дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 147-156.
  23. Пігур М. В. Інтеграційні можливості методики навчання української мови. - C. 156-164.
  24. Борохвіна Т. Г. Інклюзивна освіта: генезис і основні принципи. - C. 164-169.
2018
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського