Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2012/107(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лугіна О. Дошкільна освіта польщі: аналіз змін. - C. 3-7.
  4. Мамчур І. Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників. - C. 8-15.
  5. Маркова О., Турчак А. Волонтерська діяльність у вихованні здорового способу життя учнів старшого підліткового віку. - C. 16-22.
  6. Миценко В. Роль інформаційної культури у формуванні професійних якостей майбутніх економістів. - C. 22-28.
  7. Назаренко М. Розвиток професійної музичної освіти в Україні (XVIII-ХІХ ст.). - C. 28-38.
  8. Негребецька О. Ціннісний контекст музичної культури. - C. 38-45.
  9. Нікітіна О. Розвиток концепції навчальної діяльності у психологічних дослідженнях ХХ ст.. - C. 45-52.
  10. Онойко Ю. Методичні аспекти розвитку творчої особистості учня в рамках роботи секції географії малої академії наук. - C. 53-58.
  11. Осадченко І. Дидактичні вимоги та методика формування кейсів у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 58-69.
  12. Остапенко О. Методика формування професійної культури майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у фаховій підготовці. - C. 69-75.
  13. Прибора Т. Деякі питання дослідження педагогічної ергономіки. - C. 75-84.
  14. Пуляк О. Підготовка студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" як майбутніх начальників цивільного захисту навчальних закладів. - C. 84-91.
  15. Рацул А., Квас В. Актуальні проблеми підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. - C. 91-99.
  16. Рацул А. Роль інформаційної культури в удосконаленні професійної компетенції вчителів. - C. 100-106.
  17. Решетнікова Г. Проблемно-ситуативні та імітаційно-ігрові завдання як засобами комунікативно-креативного підходу до вивчення фахових дисциплін. - C. 107-111.
  18. Рябовол Л. Сутність та особливості сприймання як першого етапу засвоєння навчального правознавчого матеріалу. - C. 111-119.
  19. Савченко Н. Засади харцерської методики "прогресивного самовиховання". - C. 119-127.
  20. Сандецька О. Освіта людей похилого віку як перспективний напрям освіти дорослих. - C. 127-132.
  21. Серебрянська О. Методична робота як засіб підвищення рівня професіоналізму педагогів ліцею. - C. 132-136.
  22. Семез А. Теоретичні аспекти професійно-управлінської адаптації менеджера освіти. - C. 136-145.
  23. Скороход Т. Використання сучасних технологій у формуванні готовності майбутнього фахівця природничих дисциплін до валеологічного виховання учнів. - C. 145-154.
  24. Слюсаренко М. Дидактичні умови реалізації задачного підходу до навчання природничих дисциплін у педагогічному університеті. - C. 154-160.
  25. Снісар О. Особливості впровадження методів проблемно-модульної технології у професійну підготовку молодших медичних спеціалістів. - C. 160-167.
  26. Спінул І. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей майбутніх учителів хореографії. - C. 167-176.
  27. Стратан-Артишкова Т. Взаємодія мистецтв у процесі художнього пізнання. - C. 176-182.
  28. Стукаленко З. Формування виконавської майстерності студентів в оркестровому класі. - C. 182-189.
  29. Тинний В. Формування готовності майбутніх фахівців з економіки до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема. - C. 189-193.
  30. Труханенко Г. Різні підходи до визначення поняття "Інформаційна компетентність" у сучасній літературі. - C. 193-197.
  31. Турчак А., Панченко Г. Організаційно-методичні засади підготовки майбутнього учителя фізичної культури до здоров’язберігаючої роботи з попередження дидактогенних захворювань молодших школярів. - C. 197-206.
  32. Уйсімбаєва Н. Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу. - C. 206-212.
  33. Фадєєва Т. Формування професійно-методичних компетенцій майбутнього вчителя початкових класів у інтернет-середовищі. - C. 212-218.
  34. Федоров О., Афоніна Ю. Найновіші досягнення інформаційних технологій і туризм - нові виклики і можливості. - C. 218-226.
  35. Філоненко О. Співідношення стилів керівництва в управлінні навчальним закладом. - C. 226-233.
  36. Хріненко Т. До проблеми формування творчого потенціалу майбутньго вчителя технологій. - C. 233-238.
  37. Чаговець Б. Вивчення системи готовності до евристичного навчання учнів у самооцінках педагогів ліцею. - C. 238-243.
  38. Шевченко І., Бродський Г. Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів-музикантів на заняттях студентських художніх колективів. - C. 243-251.
  39. Шишова І. Проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів. - C. 251-260.
  40. Язловецька О. Соціалізація та виховання студентської молоді у ВНЗ. - C. 260-270.
2012
Вип. 107(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського