Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2013/121(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Загальноосвітні тенденції розширення й модернізації освітнього процесу
- Садовий М. Акмеологія та шкільна освіта. - C. 3-7.
- Колева Ценкова А. Междукултурна компетентност: въпреки различията. - C. 7-10.
- Панченко Л. До питання розширення освітнього простору викладача і студента. - C. 10-13.
- Лавренцова Е., Петров П. Целите и съдържанието на обучението като следствие от развитието на социокултурната среда. - C. 13-18.
- Ласаускене Й., Мальцене З. Использование проектного метода в структуре педагогического исследования. - C. 18-24.
- Дьяконов Г. Психологія навчання у вищий школі: діалогічний підхід. - C. 24-28.
- Моркун В., Грищенко С. Активізація пізнавального інтересу у студентів технічного ВНЗ на основі комплексного застосування інтерактивних методів та засобів навчання. - C. 28-31.
- Тенева М. Продължаващо обучение и професионална реализация на личността. - C. 31-36.
- Лавренцова Е. Глобализация и ее проекции в сфере образования. - C. 36-41.
- Фадєєв В. Загальносвітові тенденції громадсько-державного управління освітніми ресурсами вищих навчальних закладів. - C. 41-45.
- Гриценко В. Організаційні засади інформатизації вищої освіти. - C. 45-50.
- Пасічник Н. Моніторинг якості освіти як комплексне оцінювання освітнього процесу. - C. 50-55.
- Карплюк С. Становлення й розвиток інформаційно-аналітичних систем управління навчально-виховним процесом у вищих школах. - C. 55-58.
- Давкуш Н. Особливості застосування моніторингу у шкільній практиці. - C. 58-62.
- Швардак М. Проблеми впровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес початкової школи. - C. 62-65.
- Возняк А. Творче використання історичного досвіду формування творчої особистості школяра сучасної загальноосвітньої школи України. - C. 65-70.
- Батечко Н. Болонський процес в Україні: пріоритетні завдання адаптації та виклики сучасності. - C. 70-75.
- Колесниченко Н. Іншомовна педагогічнa освітa Німеччини в умовах євроінтеграції: стан і проблеми модернізації. - C. 75-80.
- Мелащенко О. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента. - C. 80-82.
- Роман С. Концептуальні основи педагогічної аксіології в контексті шкільної хімічної освіти. - C. 83-88.
- Шандрук С. Тенденції розвитку системи професійної підготовки вчителів у США. - C. 88-93.
- Стрельченко Л. Особливості професійної підготовки вчителя англійської мови у вищих навчальних закладах Великобританії в контексті європейських вимог. - C. 93-98.
- Гавриленко О. Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 98-101.
- Арнаудова А. Предимства и предизвикателства пред съдържателно-езиковото интегрирано обучение. - C. 101-106.
- Ранчев М. Модернизационни процеси в образованието в ракурса на евроинтеграцията. - C. 106-109.
- Кучерук О. Інклюзивна компетентність майбутнього вчителя основ здоров’я як результат його підготовки до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 109-112.
- Яковлєва О. Дослідження теорії безперервної освіти як однієї з провідних ідей розвитку в сфері професійно-технічного навчання. - C. 112-116.
- Кіяновська Н. Генезис поняття "інформаційно-комунікаційні технології". - C. 117-122.
- Слюсаренко В. Фізичний експеримент у навчально-виховному процесі. - C. 122-126.
- Головко І. Впровадження новітніх підходів у навчанні студентів технічних спеціальностей в Англії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.ст.). - C. 126-131.
Науково-методичне забезпечення інноваційних процесів у навчанні фахових дисциплін
- Кодлюк Я. Модернізація підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті вимог державного стандарту початкової загальної освіти. - C. 132-136.
- Довга Т. Трансформація проблеми вміння вчитись та її відображення в навчальній літературі з педагогіки. - C. 136-140.
- Калініченко Н. Інноваційний потенціал сучасного уроку біології. - C. 140-144.
- Антипин Е., Дмитриева В., Самойленко П. Физический парадокс и преподавание физики. - C. 144-148.
- Царенко О. Самостійна робота студентів при вивченні загального курсу фізики: планування, впровадження, контроль. - C. 149-153.
- Любашина В. Ігрова діяльність як засіб розвитку діалогічного мовлення старших дошкільників в умовах дошкільного закладу. - C. 154-158.
- Войтович О. Організація самостійної роботи студентів при викладанні органічної хімії студентам природничих спеціальностей. - C. 158-162.
- Хміль Н., Морквян І., Волосовцева А., Гадімова С. Застосування інтерактивних методів навчання при проведенні виховних заходів з інформатики. - C. 162-166.
- Шишкін Г. Роль фізики у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя технологій. - C. 166-172.
- Короткова Ю. Особливості застосування міжкультурного підходу у навчанні іноземних мов у вищих закладах освіти Греції та Кіпру. - C. 172-177.
- Гавриленко О. Формування іншомовного професійного спілкування студентів економічних спеціальностей. - C. 177-180.
- Яковлєва М. Зміст та структура загальнокультурної компетентності у сучасних дослідженнях при викладанні іноземної мови у вищих юридичних навчальних закладах. - C. 181-185.
- Демешко І. Використання інноваційних технологій у викладанні курсу "Теоретичні питання граматики української мови". - C. 185-188.
- Задорожна І. Ефективні методи і технології самостійної роботи майбутніх учителів іноземних мов. - C. 189-194.
- Каленик М. Елементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школі. - C. 194-197.
- Ковтюх С. Науково-методичне забезпечення курсу сучасної української літературної мови як основа якісної професійної підготовки філолога. - C. 197-201.
- Подопригора Н. Акустичний датчик у навчальному експериментуванні майбутніх учителів фізики. - C. 202-207.
- Фадєєва Т. Імітаційне моделювання природничо-математичної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 207-211.
- Трифонова О. Науково-методичне забезпечення вивчення фононів у загальному курсі фізики. - C. 211-217.
- Завражна О. Про роль спецкурсів у системі фахової підготовки студентів-фізиків. - C. 217-221.
- Кириченко О. Методологічні підходи до вивчення регіонального аспекту художньої культури України в вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 221-224.
- Назаренко Н. Використання проектної технології в навчанні інформатики студентів нетехнічних спеціальностей. - C. 224-227.
- Стадніченко С. Особливості організації навчальної діяльності іноземних студентів при англомовному вивченні медичної біофізики. - C. 227-231.
- Chernyonkov Y. Innovative characteristics of individualization of professional training of the foreign languages at the high school. - C. 232-236.
- Лабенко О. Інноваційні технології вивчення іноземної мови у світі наростаючої складності. - C. 236-242.
- Златева А. Пространствените построения в рисунките на 6-7 годишните деца като форма за развитие на творческия потенциал на личността. - C. 242-247.
- Власенко А. Проектна діяльність на уроках іноземної мови у початковій школі як педагогічна проблема. - C. 247-251.
- Глушак О. Критерії та рівні сформованості інформаційної культури бакалаврів з філології у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу. - C. 252-255.
- Жовтюк Н. Дидактико – методичні принципи формування лексичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 255-260.
- Ковалів О. Електронний навчально-методичний комплекс, як засіб комплексної дії в професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 260-263.
- Суховірська Л. Сучасні синергетичні підходи до підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 263-266.
- Дейнека О. Інноваційні технології та інтеграція змісту технічних дисциплін і фізики. - C. 266-269.
Здоров’язбережувальна діяльність в закладах освіти як запорука результативності фахової підготовки
- Скороход В., Руденко Т. Рівень валеологічних знань у студентів педагогічного вузу при вивченні курсу "Вікова фізіологія та валеологія". - C. 270-276.
- Дацків О. Здоров’язбережувальний потенціал драматизації у навчанні говоріння майбутніх учителів англійської мови. - C. 276-278.
- Фурсикова Т. Формування інформатичної компетентності майбутніх учителів у контексті здоров’язберігальних технологій. - C. 279-282.
- Прядко О. Збереження співацького голосу студентів музично-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 282-287.
- Панченко Г. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи. - C. 287-290.
- Черній В. Проблема формування здорового способу життя молодших школярів у наукових пошуках 70-80 рр. ХХ ст.. - C. 290-293.
- Зайцева Ю. Ціннісний потенціал фізичної культури і спорту як фактору формування здорового способу життя особистості. - C. 293-297.
- Шепенюк І. Формування здоров’язберігаючої компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 298-301.
- Тертилова А. Использование лечебного массажа как здоровьесберегающего фактора в профилактике профессиональной деформации педагогов высшей школы. - C. 302-306.
- Олексієнко Н. Етапи розвитку освітньо-виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 307-311.
| 2013 | | Вип. 121(1)
|
|
|
|