Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/157<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ковальчук Н. Д. "Дім"-"поле"-"храм" як екзистенціали української культури. - C. 12-14.
  4. Овчаренко Н. А. Особливості підготовки майбутніх учителів музики до вокально-педагогічної діяльності в США. - C. 14-19.
  5. Сташевська І. О. Функціональне значення мистецької освіти в сучасному суспільстві: соціокультурний аспект. - C. 20-24.
  6. Стріхар О. І. Основні принципи інтеграції в освітньому процесі навчання музичному мистецтву. - C. 24-28.
  7. Черкасов В. Ф. Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва. - C. 29-34.
  8. Валькевич Р. А. Специфіка формування сценічно-виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта. - C. 34-37.
  9. Аристова Л. С. Сучасні підходи до викладання музичного мистецтва в умовах євроінтеграційного процесу. - C. 37-42.
  10. Бєлікова В. В. Духовна музика в контексті української музичної культури. - C. 42-47.
  11. Білозуб Л. М. Народна пісня у творчості українських композиторів. - C. 47-50.
  12. Гончаренко Ю. В. Структурні компоненти естетичного виховання молодших школярів у процесі хореографічної діяльності. - C. 51-54.
  13. Горбенко О. Б. Формування художньо – інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі. - C. 55-59.
  14. Дідич Г. С. Вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі ХХ століття. - C. 60-65.
  15. Іригіна С. О. Театральна педагогіка як мистецько-педагогічна проблема у системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів-музикантів. - C. 65-70.
  16. Кириченко О. І. Актуальні проблеми вивчення сучасного мистецтва. - C. 70-76.
  17. Клюєва С. Д. Підвищення мотивації до занять з класичного танцю майбутніх учителів хореографії. - C. 76-80.
  18. Куркіна С. В. Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. - C. 80-84.
  19. Любар Р. О. Проблеми диригентської підготовки студентів мистецьких факультетів. - C. 85-88.
  20. Ляшенко О. Д. Особливості виконавської підготовки майбутніх педагогів-музикантів. - C. 88-91.
  21. Мартиненко О. В. Підвищення якості здоров’язберігаючого освітнього середовища під час професійної підготовки студентів-хореографів. - C. 92-96.
  22. Міщанчук В. М. Комунікативно-компетентнісний компонент музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з використанням сугестивних технологій. - C. 96-101.
  23. Могілей І. В. Розвиток творчої активності старшокласників на уроках художньої культури. - C. 101-106.
  24. Молодій О. Р., Обух Л. В. Інтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосу. - C. 106-110.
  25. Осадча Т. В. Педагогічні умови формування вокальної майстерності майбутніх учителів музики. - C. 110-114.
  26. Парфентьєва І. П. Огляд аспектів предметно-професійної компетентності вчителя музичного мистецтва при вивченні шкільного репертуару. - C. 114-118.
  27. Плохотнюк О. С. Впровадження педагогічних умов формування професійно ціннісних орієнтацій студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у процесі музично-виконавської діяльності. - C. 118-123.
  28. Проворова Є. М. Технологія майстер-класу у методичній підготовці майбутніх учителів музики. - C. 124-129.
  29. Свещинська Н. В. Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі. - C. 129-134.
  30. Стефіна Н. В. Розвиток музичних здібностей – педагогічна умова формування музичної культури особистості молодшого школяра. - C. 134-137.
  31. Чеботаренко О. В. Музичний текст: структура та проблеми інтерпретації. - C. 138-141.
  32. Шeвченко І. Л., Бродський Г. Л. Вокальний ансамбль як форма організації музично-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта. - C. 142-147.
  33. Щербак І. В. Обґрунтування структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до громадянського виховання учнів. - C. 147-151.
  34. Ашихміна Н. В. Методичні засади формування музично-естетичного смаку учнів загальноосвітньої школи. - C. 152-156.
  35. Грозан С. В. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 156-159.
  36. Левицька І. М. Розвиток мотивації школярів до музичного навчання засобами інноваційних технологій. - C. 160-163.
  37. Локарєва Ю. В. Метод мультимедійної презентації на уроках музичного мистецтва (на основі вивчення музичної спадщини композиторів Єлисаветграду–Кіровограду–Кропивницького). - C. 164-167.
  38. Назаренко М. П. Інструментально-виконавська діяльність як складова фахової майстерності сучасного вчителя музичного мистецтва. - C. 168-173.
  39. Негребецька О. М. Історія аккомпанемента як виду музичної практики. - C. 173-177.
  40. Новська О. Р. Фаховий розвиток викладача музичного мистецтва. - C. 177-181.
  41. Обух Л. В. Специфіка підготовки регентів у духовних закладах на прикладі дяківсько-регентського інституту івано-франківського богословського університету імені Св. Івана Золотоустого. - C. 181-185.
  42. Стукаленко З. М. Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 186-189.
  43. Мамикіна А. І. Формування вмінь художньо-педагогічної інтерпретації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки. - C. 190-194.
  44. Раструба Т. В. Запровадження особистісно орієнтованого підходу сучасного змісту музичної освіти школярів України. - C. 194-197.
  45. Блажевич В. О. Формування виконавських умінь учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на гітарі: теоретичний аспект проблеми. - C. 198-202.
  46. Ван Юе Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх учителів музики у процесі гри на музичному інструменті (фортепіано). - C. 202-206.
  47. Денисюк І. С. Принципи формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики. - C. 207-211.
  48. Корнюхіна А. В. Деякі аспекти музичного виховання дітей на початковому етапі навчання. - C. 211-215.
  49. Лу Тао Проблема формування виконавської майстерності в теорії та методиці музичного виконавства. - C. 215-219.
  50. Мінь Шаовей Педагогічні умови формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 219-223.
  51. Полякова А. С. Компонентна структура музично-ритмічної культури молодших школярів. - C. 223-227.
  52. Сунь Пенфей "Опорні сигнали" у методиці формування художньо-семіотичної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 227-234.
  53. Ся Цзін Методичні відмінності вокального навчання студентів педагогічних університетів Китаю. - C. 234-240.
  54. Хе Сюефей Засоби вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії. - C. 240-245.
  55. Хуа Вей Педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики. - C. 245-249.
  56. Хуан Яцянь Методологічні засади успішності творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. - C. 250-254.
  57. Чувасова Н. О. Психологічний супровід розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки ВНЗ. - C. 255-259.
  58. Анотації. - C. 260-297.
  59. Вихідні дані.
2017
Вип. 157
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського