Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2012/28(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Педагогічне значення імені в процесі спілкування. - C. 8-16.
  4. Бабічева М. Г., Степенко О. Г. Інтерактивні форми роботи в умовах комунікативно-орієнтованого навчання іноземної мови. - C. 17-22.
  5. Баранник Н. О. Функціонально-стилістичний підхід до вивчення граматики – запорука розвитку мовленнєвих умінь студентів. - C. 23-30.
  6. Варганич Г. О. Співоча діяльність – важливий засіб духовно-естетичного виховання школярів. - C. 31-36.
  7. Вовк В. П. Психолого-педагогічні напрями формування конкурентноспроможного вчителя початкової школи. - C. 37-44.
  8. Воронцова І. А., Влащенко С. В., Саідахмедова Н. Б. Розширення мережі природно-заповідних об'єктів у харківській області з метою екологічного виховання молоді. - C. 45-51.
  9. Гавва В. В., Аргунова Н. Н. Социальное партнерство как условие повышения качества практической подготовки будущих воспитателей. - C. 52-58.
  10. Денисова Н. В. Педагогічна практика в системі ступеневої підготовки вчителя початкової освіти. - C. 59-64.
  11. Дудчак Г. І. Особливості педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічної практики. - C. 65-71.
  12. Ілініцька Н. С. Асистентська практика як різновид професійної підготовки магістрів факультету мистецтв. - C. 72-77.
  13. Казакова Н. В. Критерії ефективності педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої підготовки. - C. 78-83.
  14. Канюка Ю. В. Педагогическая практика как один из основных этапов подготовки учителя химии. - C. 84-90.
  15. Кашперський В. П. Особистісні аспекти реалізації індивідуальної системи управління професійною підготовкою молодших спеціалістів у вищому мистецькому навчальному закладі. - C. 91-96.
  16. Кащук А. О. Реалізація принципів управління у керівництві практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів. - C. 97-102.
  17. Комарова И. А. Проблемы социально-гуманитарного образования в психолого-педагогической подготовке специалистов. - C. 103-110.
  18. Крищук Б. С. Роль товариства "Просвіта" у становленні та розвитку освітніх закладів на Поділлі (перша чверть ХХ століття). - C. 111-119.
  19. Лукашова О. В., Попова Е. А., Филатова Е. В. Современные формы организации педагогической практики – основа формирования профессиональной компетентности будущего специалиста. - C. 120-128.
  20. Машкіна Л. А. Професійна підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти в процесі педагогічної практики. - C. 129-136.
  21. Молчанюк О. В., Вербенець Т. П. Педагогічні аспекти формування здорового способу життя студентської молоді в процесі волонтерської діяльності. - C. 137-142.
  22. Моцна Т. А. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 143-148.
  23. Непомняща Г. І. Інтеграція математичних і методичних знань у професійній підготовці вчителя початкової школи. - C. 149-156.
  24. Огородник Л. М. Роль і місце практичної підготовки у становленні майбутніх педагогів. - C. 157-163.
  25. Оніпко В. В. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи в профільній школі. - C. 164-170.
  26. Попова В. Л. Організація педагогічної практики майбутніх вихователів на літніх дитячих майданчиках (початок ХХ ст.). - C. 171-178.
  27. Проценко І. І. Евристична діалогова взаємодія в навчанні студентів педагогічного університету. - C. 179-187.
  28. Савіцька Г. І. Особливості організації та змісту педагогічної практики з додаткової спеціалізації "Вихователь логопедичних груп” (на прикладі роботи факультету дошкільної освіти Хмельницької Гуманітарно-педагогічної Академії). - C. 188-194.
  29. Севастьянова О. М. Професійна підготовка педагогів крізь призму сучасності. - C. 195-201.
  30. Скальська О. В. Методика використання роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі. - C. 202-209.
  31. Соболєва С. М. Проектні технології та їх роль у процесі практично-професійної підготовки студентів економічних спеціальностей. - C. 210-215.
  32. Суховірський О. В. Аналіз помилок при створенні конспектів уроків курсу "Cходинки до інформатики". - C. 216-222.
  33. Уйсімбаєва Н. В. Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога. - C. 223-228.
  34. Шевчук О. О. Формування методичної компетенції вчителів іноземної мови в педагогічних навчальних закладах. - C. 229-235.
  35. Шквир О. Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень: теоретичний аспект. - C. 236-243.
  36. Наші автори. - C. 244.
2012
Вип. 28(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського