Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2013/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Единство подходов к науке и религии о сущности духовности. - C. 6-18.
  4. Бабакіна O. О., Молчанюк О. В. Зміст і завдання інтерактивного навчання в системі сучасних освітніх технологій. - C. 19-26.
  5. Бахмат Л. В. Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості. - C. 27-33.
  6. Бєляєв С. Б. Самостійна робота як основа технологічної підготовки студента. - C. 34-45.
  7. Беляева Э. Ф., Зубкова Л. Н. Применение образонов в процессе обучения как способ развития природосообразного мышления. - C. 46-51.
  8. Боченко О. В. П. Ф. Каптєрєв про роль вчителя в педагогічному процесі. - C. 52-57.
  9. Гапон Э. В., Гапон В. И., Ремзи И. В. Выразительные возможности слова педагога. - C. 58-64.
  10. Діасамідзе Е. Д. Синдром "професійного вигорання" в навчально-педагогічній діяльності викладача вищої школи: профілактика методами асертивного тренінгу. - C. 65-75.
  11. Дригач Т. Г. Гуманітарна спрямованість професійної підготовки майбутніх педагогів фізико-математичного профілю. - C. 76-85.
  12. Єрмак Ю. І. Формування акмеологічного середовища у вищих педагогічних навчальних закладах як умова професійного самопізнання майбутніх учителів. - C. 86-93.
  13. Єфремов С. В. Розвиток пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі. - C. 94-101.
  14. Жукова О. А. Професійні ролі викладача під час організації навчальної ігрової взаємодії. - C. 102-110.
  15. Заря Л. О. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва. - C. 111-116.
  16. Клеба А. І., Четаєва Л. П. Педагогічні аспекти формування інформаційної компетентності майбутніх учителів. - C. 117-123.
  17. Кравцова Л. О., Манойло І. С. Індивідуальний підхід до формування мовленнєвої культури студента. - C. 124-130.
  18. Краснокутська С. М. Проблема формування здорового способу життя підлітків у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. - C. 131-136.
  19. Левіна М. М. Семантизація фахової лексики на заняттях з біології на підготовчому факультеті для іноземних студентів. - C. 137-142.
  20. Мокроменко О. В. Передумови становлення елементарної освіти у Великій Британії ХІХ ст.. - C. 143-151.
  21. Мітяшкіна Т. Ю. Питання формування знання у студентів на заняттях з креслення, інженерної та комп’ютерної графіки: теоретико-методичні аспекти. - C. 152-158.
  22. Нечепоренко М. В. Про естетичне виховання у класичному університеті. - C. 159-168.
  23. Попельнюх О. І. Актуальність ідей методики навчання у початкових класах М.О. Корфа. - C. 169-179.
  24. Репко І. П. Позааудиторна робота внз як шлях самореалізації студентів. - C. 180-186.
  25. Чугреєва Н. О. Формування культури дозвілля студенів вищих навчальних закладів. - C. 187-192.
  26. Шалаєва В. С. Самоактуализація іноземних студентів у процесі соціалізації як педагогічна проблема. - C. 192-201.
  27. Шемендюк С. В., Пліско В. І. Особливості створення та застосування відеоматеріалів в навчальному процесі на філологічних факультетах. - C. 202-211.
  28. Наші автори. - C. 212-214.
2013
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського