Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2015/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богданець-Білоскаленко Н. І. Формування літературної компетентності студентів у процесі вивчення дисципліни "Дитяча література". - C. 3-5.
  4. Боднар Н. М. Корекційна робота із запобігання дисграфії в дітей молодшого шкільного віку. - C. 6-11.
  5. Бойчев І. І. Чинники професійної успішності майбутнього музиканта-педагога як виконавця. - C. 12-15.
  6. Бухнієва О. А. Діяльність аспірантури в напрямі підготовки здобувачів до інноваційної діяльності у закладах вищої освіти. - C. 16-20.
  7. Васильєва О. А. Педагогічна кар’єра в контексті самореалізації викладача. - C. 21-26.
  8. Вінжега Л. Л. Адаптивне корекційно-розвивальне середовище як домінанта реалізації інклюзивного підходу до дітей з особливими освітніми потребами. - C. 27-32.
  9. Гаращенко Л. В. Модернізація змісту програмового супроводження навчальних дисциплін у процесі фахової підготовки бакалаврів дошкільної освіти. - C. 33-38.
  10. Глазкова І. Я. Пізнавальний бар’єр як засіб активізації навчальної діяльності майбутніх учителів-філологів. - C. 39-42.
  11. Глущук С. В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності. - C. 43-47.
  12. Граматик Н. В. Формування екологічної компетентності – складової фахової підготовки вихователів дошкільних закладів освіти. - C. 48-51.
  13. Демченко О. М. Зарубіжний досвід у вдосконаленні вмінь майбутніх фахівців морського транспорту спілкуватися іноземною мовою. - C. 52-56.
  14. Жорняк Б. Є. Система роботи з музично обдарованими дітьми. - C. 57-61.
  15. Замашкіна О. Д. Соціалізація дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу засобами соціально-педагогічної діяльності фахівця. - C. 62-66.
  16. Звєкова В. К. Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями. - C. 67-70.
  17. Іванова Д. Г. Сучасні тенденції розвитку полікультурної освіти у вищій школі України. - C. 71-74.
  18. Кириліва В. О. Структурна своєрідність професійної підготовки студентів у зарубіжних вишах. - C. 75-78.
  19. Кічук Н. В. Розвивальне середовище дошкільного закладу освіти як чинник продуктивної професійної діяльності логопеда. - C. 79-82.
  20. Коваленко О. М. Формування навичок працевлаштування студентів університетів як напрям розвитку британської іншомовної освіти. - C. 83-87.
  21. Кожухар Ж. В. Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 88-92.
  22. Кравець С. Г. Удосконалення професійної майстерності педагога у контексті психопедагогіки. - C. 93-97.
  23. Кравченко Ю. О. Про інтерактивні методики викладання і вивчення іноземної мови. - C. 98-100.
  24. Кудінова О. І. Пареміологічний підхід до навчання латинської мови у вишах. - C. 101-106.
  25. Мазоха І. С. Психологічні особливості навчального стресу студентів. - C. 107-110.
  26. Маніта В. О. Інтерактивні підходи до організації вчителем проектної діяльності молодших школярів у позааудиторний час. - C. 111-114.
  27. Мельник І. М. Індивідуальний стиль учителя і педагогічна взаємодія: теоретичний аспект. - C. 115-119.
  28. Мізюк В. А., Коваленко О. В. Про один із підходів до комп’ютерного тестування навчальних досягнень студентів. - C. 120-125.
  29. Мустафа О. І. Саморефлексія навчальної діяльності першокласника як педагогічна проблема. - C. 126-133.
  30. Павлиш Т. Г. До проблеми професійної мобільності викладача коледжу. - C. 134-138.
  31. Пастир І. В. Розвивально-творчий потенціал експериментальної деформаці. - C. 139-143.
  32. Пенькова С. Д. Мовленнєва культура майбутніх фахівців дошкільної освіти як основа професійної самореалізації. - C. 144-147.
  33. Пріма Д. А. Ділова гра як інноваційний метод навчання й правового розвитку майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 148-151.
  34. Пріма Р. М. Проектні технології активізації професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти. - C. 152-155.
  35. Радкіна В. Ф. Зміст самостійної роботи студента-філолога в контексті комунікативної компетенції. - C. 156-160.
  36. Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як ресурс інноваційного розвитку шкільної освіти. - C. 161-167.
  37. Свєтік М. І. Диференціальна діагностика дітей зі стертою формою дизартрії. - C. 168-171.
  38. Стасюк Л. П. Сухомлинський В. О. про домінанти виховання дітей дошкільного віку у сім’ї. - C. 172-174.
  39. Улятовська Є. А. Науковий статус понять "компетенція" і "компетентність" у системі вищої освіти. - C. 175-180.
  40. Фурдуй С. Б. Соціально-педагогічний супровід соціалізації студентів – вимушених переселенців. - C. 181-184.
  41. Цокур О. С. Подготовка современного учителя-европейца в системе университетского образования Франции. - C. 185-189.
  42. Чиж С. Г. Інтелектуальна гра як засіб мотивації старшокласників до вивчення англійської мови. - C. 190-193.
  43. Чубук Р. В. Формування готовності майбутнього соціального працівника до професійної діяльності. - C. 194-199.
  44. Відомості про авторів. - C. 200-202.
2015
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського