Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2017/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабіна Ю. І. Декоративної композиції як підґрунтя професійної підготовки студентів у галузі текстильного мистецтва (на прикладі художнього гобелена). - C. 3-7.
  4. Біла О. О. Методичні засади проектування майбутніми фахівцями соціономічної сфери благодійних туристичних об’єднань. - C. 8-12.
  5. Берладин О. Б. Трансформація конструктивного історико-педагогічного досвіду в умовах реформування сучасних початкових шкіл сільської місцевості. - C. 13-17.
  6. Бриндіков Ю. Л. Комплексна соціально-педагогічна реабілітація військовослужбовців – учасників збройних конфліктів. - C. 18-22.
  7. Бріцкан Т. Г. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до інноваційної діяльності. - C. 23-27.
  8. Букун М. И., Терещук Р. К. Состояние и пути развития иклюзивного образования в Республике Молдова. - C. 28-38.
  9. Бухнієва О. А., Банкул Л. Д. Методичні аспекти підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 39-43.
  10. Галущак І. Є. Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 44-48.
  11. Гевко І. В. Підвищення якості педагогічної освіти при підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 49-52.
  12. Горобець І. А. Формування здорового способу життя молодших школярів як історико-педагогічна проблема (50-90 рр. ХХ ст.). - C. 53-57.
  13. Граматик Н. В. Готовність майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти до формування першооснов екологічної відповідальності вихованців. - C. 58-63.
  14. Данильчук Л. О. Профілактика торгівлі людьми засобами інформаційно-комунікаційних технологій як соціально-педагогічна проблема. - C. 64-67.
  15. Демченко О. М. Діагностика стану сформованості умінь професійного спілкування іноземною мовою у майбутніх фахівців морського флоту. - C. 68-77.
  16. Дущенко О. С. Готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій: результати експериментального дослідження. - C. 78-82.
  17. Житомирська Т. М. Педагогічно-краєзнавча технологія формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів. - C. 83-87.
  18. Звєкова В. К. Методика організації виховної роботи з дітьми в оздоровчо-виховних закладах. - C. 88-91.
  19. Зуєва Л. Є. Вплив соціального контексту на тлумачення поняття "суддівська доброчесність". - C. 92-98.
  20. Калаур С. М. Теоретичні та практичні аспекти соціально-педагогічного супроводу дітей з порушенням слуху. - C. 99-103.
  21. Каплієнко А. І. Феноменологія професійної готовності майбутніх логопедів до роботи в умовах інклюзії. - C. 104-106.
  22. Каричковський В. Д. Теоретичні аспекти організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах України. - C. 107-110.
  23. Карпенко Ю. П. Теоретико-методологічні засади організації науково-дослідної діяльності студентів медичних закладів освіти. - C. 111-114.
  24. Кічук Н. В. Методичні основи формування іміджу педагога в параметрах результативно-цільової домінанти компетентнісного підходу. - C. 115-118.
  25. Кічук Я. В. Специфіка підготовки майбутнього педагога як суб’єкта освітніх правовідносин у вищій школі. - C. 119-121.
  26. Князян М. О. Життєва та комунікативна компетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 122-126.
  27. Козацька І. В. Особливості організації процесу підготовки майбутнього учителя математики за допомогою комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання. - C. 127-131.
  28. Кононенко А. Г. Модель формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів. - C. 132-138.
  29. Корнієнко С. М. Малі форми активного відпочинку школярів. - C. 139-144.
  30. Коцур С. Г. Environmental Education of Students in English Lessons in European countries (Austria). - C. 145-148.
  31. Лебедь Г. М. Освітня складова змісту фахової підготовки майбутніх програмістів. - C. 149-152.
  32. Лесіна Т. М. Здатність до розвитку соціальних умінь і навичок дошкільників у фокусі професійної підготовки педагога. - C. 153-156.
  33. Маніта В. О. Своєрідність стратегій діяльності суб’єктів педагогічної взаємодії у стимулюванні позаурочної роботи молодших школярів. - C. 157-161.
  34. Мосейчук Ю. Ю. Практичні аспекти реалізації системи формування культури здоров’я студентів факультетів фізичного виховання. - C. 162-166.
  35. Мусоріна М. О. Педагогічний досвід формування базових компетентностей із судноводіння в процесі профільного навчання. - C. 167-173.
  36. Пахомова Н. Г. Актуалізація інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань при підготовці фахівця до роботи в умовах інклюзії. - C. 174-179.
  37. Пейков В. М. Педагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школі. - C. 180-185.
  38. Перегняк І. В. Формування правової компетентності військовослужбовців за контрактом державної прикордонної служби України. - C. 186-190.
  39. Попова О. В. Позааудиторна робота в системі професійної підготовки майбутніх перекладачів китайської мови. - C. 191-194.
  40. Пріма Р. М., Пріма Д. А. Правова освіченість майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу на етапі магістерської підготовки. - C. 195-199.
  41. Прокоф’єва Л. О. Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання. - C. 200-205.
  42. Радкіна В. Ф. Характеристика лінгвокультурологічного поля в методиці навчання іноземної мови в середній школі. - C. 206-209.
  43. Радул В. В. Критерії соціальної зрілості особистості. - C. 210-218.
  44. Радул О. С. Перші вищі навчальні заклади середньовічної Європи. - C. 219-223.
  45. Рєка П. В. Своєрідність впливу педагогічного краєзнавства на формування соціальної компетентності студентської молоді. - C. 224-227.
  46. Смирнова І. М. Формування професійних якостей сучасного учителя технологій в умовах інформатизації суспільства. - C. 228-234.
  47. Соляр Л. В. Авторська методика формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 235-240.
  48. Сорока О. В. Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери засобами тренінгу. - C. 241-246.
  49. Трунова В. А. Формування каліграфічної компетентності учнів початкової школи. - C. 247-250.
  50. Чапюк Ю. С. Ігри-вправи як засіб розвитку креативного мислення молодших школярів на уроках англійської мови. - C. 251-255.
  51. Шевчук Т. С. Народна педагогіка населення Буджака як соціокультурне явище (за матеріалами графічних малюнків В. Афанасьєва). - C. 256-262.
  52. Відомості про авторів. - C. 263-265.
2017
Вип. 36

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського