Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/19(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні основи педагогічної діяльності

  4. Безбородих С. М. Змістовні характеристики поняття ,,Конкурентоспроможна особистість”. - C. 6-12.
  5. Бережная А. М. Формирование в сознании индивида многомерного образа мира. - C. 13-21.
  6. Докучаєва В. В. Генезис і розвиток проектувальної компетентності педагога-професіонала. - C. 22-33.
  7. Дохоян А. М. Проблемы коммуникативной компетентности в системе педагогического образования. - C. 33-39.
  8. Канюк О. Л. До питання моделювання комунікативних ситуацій для формування вмінь іншомовного ділового спілкування. - C. 39-46.
  9. Краснова Н. П. Проблеми етики ділового спілкування в історії філософської думки. - C. 46-56.
  10. Роман С. В. Хімічна безпека як лейтмотив гуманізації сучасної хімічної освіти. - C. 56-68.
  11. Самарська К. Ю. Проблема формування духовної особистості засобами естрадного мистецтва. - C. 69-73.
  12. Сперанська-Скарга М. А. Особливості діагностування рівня сформованості мотиваційного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 73-81.
  13. Харченко Л. П. Моральні норми ділового спілкування у робочій групі. - C. 82-92.
  14. Теорія та практика шкільної освіти

  15. Артюшенко А. О., Артюшенко О. Ф. Мотиваційна складова готовності учнів до довільного управління руховою діяльністю. - C. 93-102.
  16. Артюшенко О. Ф., Артюшенко А. О., Волков В. Л. Типологічні особливості прояву вольових якостей в учнів старшого шкільного віку. - C. 102-109.
  17. Будаг’янц Т. М. Новий Державний стандарт початкової загальної освіти: зміст та шляхи впровадження. - C. 109-114.
  18. Демчак М. М. Полікультурна освіта у змісті підготовки вчителя для початкових шкіл Закарпаття. - C. 114-123.
  19. Ковальчук І. А. Соціальне виховання як цільова функція школи. - C. 123-127.
  20. Терехова И. М. Из опыта работы учителя начальных классов по адаптации первоклассника: программа адаптационного курса "Первые дни ребенка в школе". - C. 128-135.
  21. Дошкільна освіта на сучасному етапі розвитку суспільства

  22. Бадер С. О. Теоретична модель технології педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячого будинку. - C. 136-147.
  23. Максимовська Н. О., Онищенко К. В. Розвиток соціальної компетентності дошкільнят засобами анімаційної діяльності. - C. 148-158.
  24. Історія розвитку вітчизняної педагогічної думки

  25. Ваколя З. М. Регіональні особливості сімейного виховання: акценти в періодиці Закарпаття п. п. ХХ ст.. - C. 159-167.
  26. Єпіхіна М. А. Ідеї народної педагогіки в педагогічній діяльності А. С. Макаренка. - C. 167-173.
  27. Кобрій О. М. Технологічні особливості реалізації змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 174-178.
  28. Мальцева О. І. Соціальне виховання в Україні у часи Другої світової війни та повоєнні роки. - C. 178-186.
  29. Марфинець Н. В. Використання елементів літературного краєзнавства в школах Закарпаття на початку XX століття. - C. 186-193.
  30. Плотников С. А. Лосские, Ильин и другие, или Возвращение "философского парохода". - C. 194-210.
  31. Розвиток педагогічної теорії і практики за кордоном

  32. Архипова С. П., Роскопіна Ю. О. Сучасні підходи до організації навчання у системі вищої юридичної освіти у США. - C. 211-219.
  33. Бартош О. П. До проблеми підготовки магістрів соціальної роботи у США. - C. 219-228.
  34. Сідун Л. Ю. Полікультурна освіта в університетах США. - C. 228-234.
  35. Стойка О. Я. Державна політика США у сфері вищої освіти (друга половина ХХ-го ст.). - C. 234-241.
  36. Професійна підготовка у вищих навчальних закладах

  37. Божко Є. А. Формування вимог до інженерів-педагогів професійного навчання. - C. 242-247.
  38. Желанова В. В. Рефлексивна складова професійної компетентності як результативно-цільова основа контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. - C. 247-260.
  39. Клочан Ю. В. Соціально-педагогічна робота у вищих навчальних закладах. - C. 261-268.
  40. Коваленко C. О. Сучасні підходи до особистості та діяльності інженера-педагога. - C. 268-277.
  41. Опачко М. В. Методи і форми навчання студентів-майбутніх учителів фізики дидактичному менеджменту. - C. 277-285.
  42. Рудь М. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами в умовах дитячих будинків. - C. 285-293.
  43. Юрків Я. І. Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями. - C. 293-304.
  44. Відомості про авторів. - C. 305-307.
2012
№ 19(3) (254)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського