Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Дмитрієв В. Ю. Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ. - C. 6-14.
  5. Кічула М. Я. Оцінка якості освіти та її компонентів. - C. 14-19.
  6. Ковалёв В. И. Коммуникативная компетентность личности как один из универсальных критериев качества её образования. - C. 20-29.
  7. Кузьменко Ю. В., Слюсаренко Н. В. Роль освіти у формуванні людського капіталу. - C. 29-36.
  8. Михацька А. В. Якість професійної підготовки фахівців як головна вимога ринку праці. - C. 36-42.
  9. Новикова Г. П. Теоретические основы инновационных процессов в образовании и педагогической науке. - C. 42-51.
  10. Погребняк Н. М. Наукова школа як елемент навчального процессу. - C. 51-61.
  11. Подымова Л. С., Аль-Сади А. Показатели оценки качества образования в контексте психолого-педагогической инноватики. - C. 61-67.
  12. Птахіна О. М. Забезпечення ефективності управління якістю освітніх послуг української системи вищої освіти. - C. 68-72.
  13. Сергієнко А. В. Естетичні цінності сучасної особистості в контексті глобалізаційних та трансформаційних процесів. - C. 72-77.
  14. Харисова Л. А. Методы повышения качества поиска педагогических новшеств в учреждениях общего образования. - C. 77-81.
  15. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  16. Білєр О. С. Структурування та адаптація навчального матеріалу відповідно до психотипів учнів. - C. 82-88.
  17. Добриця М. В. Шляхи реалізації міжпредметного підходу на уроках історії. - C. 89-94.
  18. Компаній О. В. Формування читацьких інтересів в учнів 3 класу на уроках класного та позакласного читання в інформаційно-навчальному середовищі. - C. 95-103.
  19. Куринная А. Ф. Инновационные технологии в обучении русскому языку учащихся основной школы: словоцентрический аспект. - C. 103-110.
  20. Михеева Л. Н. Взаимосвязь и преемственность базового и дополнительного образования детей младшего школьного возраста (место и роль рабочей тетради "Праздники, традиции и ремесла народов России” на уроках). - C. 110-113.
  21. Пінчук Т. С. Організація навчально-виховного процесу як засіб самореалізації обдарованої особистості (з досвіду роботи Кіровської багатопрофільної гімназії). - C. 114-120.
  22. Савінова Н. В. Шляхи підвищення ефективності застосування наочних, практичних та словесних методів у логопедичній роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 120-132.
  23. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  24. Болдова А. А. Інноваційні тенденції в системі викладення фінансових дисциплін. - C. 133-138.
  25. Гладишева О. В. Структурно-функціональна модель системи професійного самовдосконалення майбутніх інженерів-механіків. - C. 139-144.
  26. Гуменний О. Д. Розвиток інформаційної культури керівників ПТНЗ засобами Public relations. - C. 144-151.
  27. Зеленська О. П. Ціннісно-діяльнісний підхід у культурологічній підготовці фахівців у ВНЗ МВС України. - C. 152-159.
  28. Зюзіна Т. О. Цикл гуманітарних дисциплін як засіб формування світоглядних позицій студентства. - C. 159-165.
  29. Кожевникова А. В. Суб’єкт-суб’єктне управління як інноваційна технологія в навчально-виховному процесі педагогічного університету. - C. 165-170.
  30. Костюченко Л. В. Використання інноваційних педагогічних технологій в практиці роботи вищої щколи. - C. 170-175.
  31. Кубанов Р. А. Лідерські якості – професійно важливий елемент особистості майбутнього маркетолога. - C. 175-182.
  32. Кучерявий О. Г. Інноваційні складники проекту модульно-розвивального навчання у вищій школі. - C. 182-192.
  33. Лузан П. Г. Організаційно-технологічні засади підготовки та проведення тестового контролю. - C. 192-200.
  34. Сембрат А. Л., Багно Ю. М. Методологічні засади використання сучасних педагогічних технологій у вищій школі. - C. 200-211.
  35. Сподинюк О. О. Інноваційні технології навчання англомовного спілкування студентів у ВТНЗ. - C. 211-218.
  36. Фіногєєва Т. Є., Петров О. Г. Дефініція "самостійна робота” в науковому апараті дидактики вищої школи. - C. 218-224.
  37. Шевченко О. П. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах. - C. 225-230.
  38. Яковенко Т. В. Формування креативності студентів як умова побудови інноваційного навчального середовища в інженерно-педагогічному ВНЗ. - C. 230-236.
  39. Інформаційно-комп’ютерні технології в системі підготовки фахівців

  40. Бондаренко Т. М. Підготовка студентів до використання ІКТ у процесі пропедевтики початкового навчання. - C. 237-245.
  41. Данилюк С. С. Особливості використання Інтернет-технології "вікі” у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. - C. 245-252.
  42. Костюк М. П. Лексичний компонент електронного програмного засобу з англійської мови як спосіб інтерактивного навчання. - C. 252-259.
  43. Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Особливості використання мультимедійного навчання. - C. 260-267.
  44. Матвійчук Л. А. Модель формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 267-274.
  45. Плетнев М. В. Интеллектуальный потенциал информационного общества: проблемы непрерывного и последипломного образования. - C. 274-281.
  46. Хриков Є. М. Моделювання технології організації навчального процесу з використанням VEB 2.0 у вищому навчальному закладі. - C. 281-288.
  47. Китайська мова в контексті європейського освітнього простору

  48. Ван Чуньюе. Аналіз інноваційного викладання ділової китайської мови (вищий рівень) в Інститутах Конфуція (китайською мовою). - C. 289-296.
  49. Попова О. В. Історіографія професійної підготовки перекладачів китайської мови в системі освіти України. - C. 297-305.
  50. Сюй Чже. Вплив традиційних цінностей китайського суспільства на формування особистості. - C. 306-312.
  51. Цуй Айхуей. Способи підвищення якості викладання розмовної китайської мови за кордоном (на прикладі російських ВНЗ) (китайською мовою). - C. 313-319.
  52. Відомості про авторів. - C. 320-323.
2012
№ 22(3) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського