Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(5)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  4. ГалютаВ. Н. Компетенція та компетентність в професійному самовизначенні старшокласників. - C. 6-12.
  5. Захаров В. М. Образовательно-культурный комплекс: школа-вуз-театр как инновационная система в непрерывном образовании учащихся. - C. 13-19.
  6. Мельник О. В. Актуальні проблеми трудового виховання молодших школярів у сучасній парадигмі освіти. - C. 19-26.
  7. Нікуліна О. Д. Екологічне виховання молодших школярів у процесі вивчення математики. - C. 26-32.
  8. Попова Л. О. Чи вмієте Ви писати листи, або як навчити учнів особливостей листування. - C. 32-41.
  9. Прокоф’єва М. Ю. Педагогічні засади впровадження технології диференційованого навчання в початковій школі. - C. 41-50.
  10. Ткачова Ю. Г. Чинники та педагогічні умови формування готовності до материнства в юному віці. - C. 50-57.
  11. Трофименко М. Ю. Вікові особливості сприймання анімації школярами в процесі вивчення іноземних мов. - C. 57-65.
  12. Шуляченко А. А. Формирование готовности учащихся начальной школы к обучению в школе II ступени. - C. 66-74.
  13. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  14. Алфімов В. М. Підготовка керівників до реалізації школою оздоровчої функції. - C. 75-79.
  15. Коваль В. М. Проблема підготовки майбутнього інженера до реалізації управлінських функцій на виробництві. - C. 80-86.
  16. Кузьма-Качур М. І. Генезис краєзнавства як педагогічної категорії щодо підготовки студентів до краєзнавчої роботи в початковій школі. - C. 86-95.
  17. Лисенко Л. Л. Система становлення та розвитку творчої компетентності студентів факультету фізичного виховання освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” під час науково-педагогічної практики. - C. 95-103.
  18. Литвиненко О. В. Професійно-педагогічне проектування навчального процесу у ВНЗ. - C. 103-108.
  19. Павленко М. А., Бердник П. Г., Данюк Ю. В. Разработка методики сквозной тематики выполнения курсовых и аттестационных робот при формировании военно-профессиональных качеств специалиста по профилю підготовки. - C. 108-115.
  20. Разенкова Н. В. Модель формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних спеціальностей. - C. 115-125.
  21. Терских Л. А. Современные инновационные интерактивные педагогические технологии в высшей школе. - C. 125-132.
  22. Ткачук Т. С. Методологічні засади виховання гуманістичних цінностей у студентів педагогічних коледжів у процесі волонтерської діяльності. - C. 133-138.
  23. Освіта педагога

  24. Аніщенко Г. В. Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільних закладів. - C. 139-146.
  25. Гайдук Н. О. Аналіз ефективності педагогічних умов професійного іміджу майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 147-153.
  26. Горобець Д. В. Формування у студентів – майбутніх вихователів національної свідомості як педагогічна проблем. - C. 154-160.
  27. Карєва О. С. Інформаційно-комунікаційна компетентність вчителя початкових класів як соціальна вимога до впровадження нових освітніх стандартів. - C. 160-165.
  28. Коваленко О. В. Економічна культура майбутніх фахівців інженерно-педагогічного профілю та рівні її сформованості. - C. 166-171.
  29. Луценко І. В. Формування дослідницької культури майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. - C. 171-177.
  30. Мартиненко С. М., Волинець Ю. О. Психолого-педагогічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 178-187.
  31. Михайленко Н. А. Компоненти готовності майбутніх учителів до творчої діяльності. - C. 187-194.
  32. Отрошко Т. В. Професійна компетентність майбутнього учителя інформатики – запорука відновлення та модернізації освітнього процессу. - C. 195-202.
  33. Сафонов Ю. М., Сафонова І. Г. Превентивна діяльність майбутнього вчителя як парадигма професійного зростання. - C. 203-209.
  34. Соннова М. В. Громадянські цінності в системі цінносних пріоритетів майбутнього педагога. - C. 209-219.
  35. Ткаченко К. Г. Розвиток методики і змісту методичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 220-226.
  36. Інформаційно-комп’ютерні технології в системі підготовки фахівців

  37. Бурцева Е. В. Мультимедийная учебная презентация как инновационная технология преподавания иероглифической письменности китайского языка ні засоби навчання у ВНЗ : сутність та вимоги до їх створення. - C. 227-233.
  38. Іванова О. В. Мультимедійні засоби навчання у внз: сутність та вимоги до їх створення. - C. 234-238.
  39. Іць С. В. Медіаосвітні веб-квести як засіб формування критичного мислення майбутніх учителів іноземних мов. - C. 239-246.
  40. Карчевский В. П., Карчевская Н. В. Аналогии в обучении человека и робота. - C. 246-254.
  41. Краснопольський В. Е. Внедрение web-технологий в обучение аудированию студентов неязыковых спеціальностей. - C. 254-261.
  42. Курок В. П., Анан’єва Н. В. Використання комп’ютерних технологій у процесі вивчення фахових дисциплін майбутніми інженерами-педагогами. - C. 261-267.
  43. Онопченко С. В. Підготовка майбутніх вчителів математики до використання комп'ютерних технологій у професійній діяльності. - C. 267-272.
  44. Целепидис Н. В. Информационные технологии и виртуализация коммуникаций в образовательном пространстве. - C. 273-278.
  45. Філософія освіти

  46. Белых А. С. Культуротворческая функция курса философии как фактор формирования мировоззрения. - C. 279-287.
  47. Горват М. В. Генезис феномену толерантності: від філософської категорії до суспільного чинника. - C. 287-296.
  48. Кузнецов П. А., Чекер Н. В. Проблема формирования современного типа рационального мышления у студентов высшей школы. - C. 296-307.
  49. Лобанова Е. И. Формирование антиабсурдного сознания как способ преодоления абсурдизма. - C. 307-313.
  50. Шегута М. А. Філософія в системі освіти: сучасні проблеми біографічного аналізу. - C. 313-323.
  51. Відомості про авторів. - C. 324-327.
2012
№ 22(5) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського