Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(6)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта педагога

  4. Волобуєва Т. Б. Формування інноваційно активного педагога. - C. 6-15.
  5. Карпінська Н. В. Формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкових класів. - C. 15-21.
  6. Літовка О. П. Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена. - C. 21-27.
  7. Лукашова Н. І. Формування готовності майбутнього вчителя хімії до реалізації науково-дослідного компонента професійної діяльності. - C. 27-35.
  8. Онищенко Н. П. Інноваційні педагогічні технології в системі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 36-44.
  9. Оніпко В. В. Компетентісний підхід до підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін для профільної школи. - C. 44-55.
  10. Пасечник В. В. Проблема подготовки учителя в свете новой образовательной парадигмы. - C. 55-62.
  11. Погребняк С. В. Зміст поняття "правовиховна робота майбутніх інженерів-педагогів”. - C. 63-69.
  12. Попович Н. М. Інноваційні підходи у структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 69-76.
  13. Прошкін В. В. Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів. - C. 76-83.
  14. Редлих С. М., Козырева О. А., Кошелев А. А. Культура самостоятельной работы педагога как условие и результат саморазвития и самореализации в модели непрерывного профессионального образования. - C. 84-91.
  15. Саприкіна О. В., Хомич О. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з урахування ґендерних особливостей дітей. - C. 91-98.
  16. Строганова Г. М. Організація самостійної роботи майбутніх учителів-словесників в умовах інноваційних педагогічних технологій. - C. 99-104.
  17. Хама Саід Кардохі Дара. Майстер-клас як ефективний засіб формування професійної компетентності у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 104-110.
  18. Черняев В. В., Дрепин В. В. Воспитание статической выносливости будущего учителя на основе изучения физиологии мышечной деятельности. - C. 110-117.
  19. Шовкопляс О. М. Обґрунтування педагогічних умов ефективного формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до профілактико-коригувальної роботи з дошкільниками. - C. 117-124.
  20. Педагогіка за кордоном: інновації та досвід

  21. Аксёнова Э. А. Инновации в содержании современного школьного образования за рубежом. - C. 125-131.
  22. Боркач Є. І. Розвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Угорщині на початку нового тисячоліття. - C. 131-138.
  23. Гергокова Ж. Х. Инновационные тенденции в системе школьного образования за рубежом. - C. 139-144.
  24. Заболотна О. А. Механізми моніторингу якості альтернативної освіти у країнах ЄС. - C. 145-151.
  25. Киселева Н. С. Британский инновационный опыт организации исследовательской деятельности в системе педагогического образования. - C. 152-158.
  26. Ковальчук О. С. Соціальне партнерство в школах країн Західної Європи. - C. 158-169.
  27. Кожахметова К. Ж. Тенденции и перспективы развития высшего педагогического образования в Республике Казахстан. - C. 170-177.
  28. Котун К. В. Загальна характеристика здобуття педагогічної освіти у Фінляндії. - C. 177-182.
  29. Нєженцева А. Є. Організація управління якістю освіти в університетах Великої Британії. - C. 183-188.
  30. Постригач Н. О. Развитие образовательной политики относительно механизмов обеспечения качества высшего образования в Греции. - C. 189-197.
  31. Сапожников С. В. Сучасна система вищої освіти Грецької Республіки як країни – члена Чорноморського економічного співтовариства. - C. 197-203.
  32. Шестопалова І. О. Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу у вищій школі Великої Британії. - C. 203-210.
  33. Соціальна педагогіка

  34. Аніщенко А. П. Волонтерство у паліативній допомозі як засіб соціалізації молоді. - C. 211-216.
  35. Атаманська К. І. Роль ігрових технологій в процесі формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога. - C. 216-222.
  36. Воронецкая Л. Н. Деятельностный подход к формированию социально-нравственного опыта детей дошкольного возраста. - C. 222-230.
  37. Дмитренко К. А. Значення педагогічної практики у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної комунікації. - C. 230-236.
  38. Логачева Н. В., Козырева О. А. Исследование особенностей социализации и самореализации обучающихся, занимающихся легкой атлетикой. - C. 236-245.
  39. Малькова М. О. Психолого-педагогічна підтримка студентів-першокурсників у період адаптації у вищому навчальному закладі. - C. 246-252.
  40. Першко Г. О. Інноваційні тенденції у підготовці соціальних педагогів до роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку. - C. 253-258.
  41. Плотніков П. В. Соціалізація молоді: соціально-гуманітарні аспекти життєдіяльності (на прикладі Донецького промислового регіону). - C. 259-265.
  42. Прохоров А. В. Современное смысловое содержание представления педагога о саморазвитии человека национальной культуры. - C. 265-272.
  43. Раскалінос В. М. Методологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 273-279.
  44. Рыбаков М. Д. Концептуальные аспекты формирования полилингвальной социокультурной личности будущего педагога. - C. 279-287.
  45. Семенов А. А. Феномен лідерства як психолого-педагогічна проблема. - C. 287-296.
  46. Сорокін І. І. Соціальні проекти у процесі соціалізації учнівської молоді. - C. 296-302.
  47. Степаненко Л. М. Показники готовності студентів – психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами. - C. 302-307.
  48. Франченко Д. И. Джаз в социокультурном пространстве современной Кубани как педагогическая проблема. - C. 307-313.
  49. Шумакова О. С. Інституційний підхід до процесу соціалізації. - C. 313-319.
  50. Відомості про авторів. - C. 320-323.
2012
№ 22(6) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського