Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(9)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Бондаренко Л. І. Історико-педагогічні аспекти підготовки викладачів до науково-педагогічної діяльності. - C. 5-12.
  5. Вітебська П. В. Педагогічна концепція А. С. Макаренка щодо формування та реалізації педагогічного оптимізму вихователя. - C. 12-17.
  6. Діденко О. М. Види експерименту в дидактичних дослідженнях українських науковців у 60 – 70 роках ХХ століття. - C. 18-26.
  7. Коваленко Т. В., Єпіхіна М. А. В. О. Сухомлинський про роль математики у розумовому розвитку молодших школярів. - C. 26-35.
  8. Кузьменко В. В., Примакова В. В. Становлення та розвиток післядипломної освіти вчителів в Україні до початку ХХ століття. - C. 35-41.
  9. Лісковацька Х. М. Становлення та розвиток порівняльної педагогіки як науки в Україні (перша половина ХХ століття). - C. 41-48.
  10. Панасенко Е. А. Напрями експериментів у галузі виховання у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (60 – 70-ті рр. ХХ ст.). - C. 48-57.
  11. Сбітнєва Л. М. Розвиток системи музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні (перша половина ХХ століття). - C. 57-64.
  12. Спірідонова А. В. Особистість учителя в творчості українських письменників другої половини ХІХ століття. - C. 65-70.
  13. Чаговець А. І., Притуляк Л. М. Науково-педагогічна проблема заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.). - C. 70-78.
  14. Чумак Л. В. Педагогічна деонтологія експліцитного періоду. - C. 78-85.
  15. Яценко В. В. Етапи та провідні тенденції стану та розвитку питання заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 85-92.
  16. Інформаційно-комп’ютерні технології в системі підготовки фахівців

  17. Акуленко К. Ю. Впровадження ідей соціального конструкціонізму в підготовку студентів-економістів засобами системи Moodle. - C. 93-99.
  18. Бєлкіна С. Д. Підготовка студентів інженерних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності в умовах інформатизації суспільства. - C. 99-107.
  19. Бревнова Ю. А. Место и роль информационно-коммуникационных технологий в современном образовании. - C. 107-113.
  20. Джичоная М. А. Внедрение компьютерных технологий в учебном процессе. Метод проектов в преподавании иностранного языка. - C. 113-117.
  21. Ерохина Е. А. Использование компьютерных технологий как эффективный метод обучения иностранному языку. - C. 117-123.
  22. Пінчук І. О. Використання сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій при підготовці майбутніх учителів англійської мови початкових класів. - C. 124-132.
  23. Попель О. В. Презентация в аспекте речевого мастерства. - C. 133-139.
  24. Чикіна Ю. Ю. Професійна підготовка майбутнього вчителя географії в умовах комп’ютеризації та інформатизації освіти. - C. 139-148.
  25. Швецова Г. А. Комп’ютерна графіка та її використання в практиці освітньої діяльності. - C. 148-153.
  26. Шевель Б. О. Можливості формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою динамічних флеш-презентацій. - C. 153-158.
  27. Щербань І. Ю. Застосування комп’ютерних технологій у викладанні іноземної мови у ВНЗ. - C. 159-164.
  28. Соціальна педагогіка

  29. Глоба О. П. Науково-теоретичні та організаційно-педагогічні аспекти комплексної реабілітації та соціалізації молоді з порушеннями ОРА в умовах регіонального корекційно-реабілітаційного середовища. - C. 165-177.
  30. Сорокіна Г. О. Луганська область як туристично привабливий регіон. - C. 177-187.
  31. Сейко Н. А. Головні характеристики джерельної бази дослідження історії доброчинності у сфері освіти України (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 187-195.
  32. Відомості про авторів. - C. 196-197.
2012
№ 22(9) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського