Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/10(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-4.
  3. Технології навчання у галузі мистецтва

  4. Бірюков М. Ю. Педагогічні умови формування художнього смаку у студентів мистецьких спеціальностей у процесі професійної підготовки. - C. 5-14.
  5. Вівденко І. О. Використання інформаційних технологій у процесі формування професійно-творчих умінь майбутніх фахівців з графічного дизайну. - C. 15-20.
  6. Гаврілова Л. Г. Електронний навчальний посібник "Українська духовна музика" як засіб розвитку духовних цінностей студентів педагогічних вишів. - C. 20-28.
  7. Гоголєв С. О. Роль сучасних інформаційно-комунікативних технологій в процесі професійної підготовки дизайнерів інтер'єру. - C. 28-33.
  8. Гоголєва О. О. Художній розпис тканин у професійній підготовці художника-модельєра одягу. - C. 33-37.
  9. Жигаль З. М. Впровадження технології особисто орієнтованого навчання як один із пріоритетних напрямів організації сучасного уроку музики. - C. 38-43.
  10. Ковбасюк М. Ю. Педагогічні принципи диригентсько-хорової підготовки вчителя музики. - C. 44-48.
  11. Кондрашов С. М. Головні завдання дисципліни "Рисунок" у процесі підготовки майбутніх спеціалістів з графічного дизайну. - C. 49-55.
  12. Котов В. Г. Методика постановочної роботи викладача-хореографа на заняттях з "Українського народного танцю" (на прикладі гопака). - C. 55-62.
  13. Прошунова Л. Ю., Мінкіна С. О. Етнографічна практика як провідний засіб розвитку професійних якостей майбутніх дизайнерів одягу. - C. 62-67.
  14. Пшеничних М. М., Пшеничних Т. В. Використання методу аналізу-інтерпретації у процесі створення анотацій до творів шкільного педагогічного репертуару (до питання про вдосконалення підготовки майбутніх учителів музики). - C. 68-74.
  15. Радомський М. Т. Міждисциплінарні зв’язки в системі викладання дисципліни "Робота в матеріалі. Вітраж" в ХДАДМ. - C. 74-80.
  16. Романова Л. О. Навички роботи в об’ємному проектуванні у професійній підготовці дизайнерів. - C. 80-84.
  17. Фурманова Т. І. Самостійна робота як засіб формування професійної майстерності майбутнього педагога-хореографа. - C. 85-91.
  18. Методика. Практика. Досвід

  19. Ліхіцька Л. М. Педагогічні умови формування готовності викладачів мистецьких дисциплін до здійснення інноваційної діяльності. - C. 92-97.
  20. Мала Т. В. Професійна компетентність, як ключове поняття в процесі підготовки майбутніх фахівців з книжкового дизайну. - C. 97-105.
  21. Мартиненко О. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя хореографії до роботи в дитячому танцювальному колективі. - C. 105-111.
  22. Мельник О. П. Креативно-праксеологічний структурний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 111-117.
  23. Настюк О. І. Особливості роботи концертмейстера на уроках класичного танцю. - C. 117-123.
  24. Петров В. С. Предметно-просторове середовище вищих навчальних закладів як чинник формування дизайнерських умінь і навичок студентів. - C. 123-130.
  25. Плахотнюк О. А. Сценічні та побутові форми джаз-танцю. - C. 130-139.
  26. Сердюк Т. І. Козацький танець як засіб виховання патріотичних почуттів у студентів-хореографів. - C. 139-146.
  27. Старовойтова О. Є. Закономірності та етапи перевтілення виконавця при побудові моделі особистості персонажа вокального твору. - C. 147-152.
  28. Тихомирова Н. Ф. Стильовий підхід у музичній педагогіці. - C. 152-156.
  29. Тихонова О. П. Особливості співацької діяльності викладачів мистецьких дисциплін. - C. 157-162.
  30. Ткачов К. В. Діагностика творчої активності майбутніх дизайнерів. - C. 162-167.
  31. Турчин В. В., Рожков А. І. Термінологія адаптивного веб-дизайну, особливості та специфіка. - C. 168-173.
  32. Федоришин В. І. Фахово-орієнтаційний напрям забезпечення свідомого ставлення майбутніх учителів музики до вибору стратегії практичної діяльності. - C. 174-180.
  33. Чемеріна А. В., Вейда С. В. Проблема мотивації і мотивованості студентів в процесі навчання спеціальності "Дизайн". - C. 180-185.
  34. Черних О. О. Проблеми конструювання змісту навчального курсу "Рекламна фотографія" як засіб формування художньо-естетичної культури майбутніх графічних дизайнерів у процесі професійної підготовки. - C. 185-191.
  35. Юник Д. Г. Формування завадостійкості музикантів-інструменталістів у процесі виконавської діяльності. - C. 191-197.
  36. Відомості про авторів. - C. 198-201.
2013
№ 10(2) (269)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського