Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/13(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Євтухова Т. А. Формування особистості дитини у сучасному медіа просторі: соціально-філологічний аспект. - C. 6-12.
  5. Жаровцева Т. Г. Формування медіа-культури батьків як складова сучасного інформаційно-виховного простору. - C. 13-18.
  6. Кужільна Л. В., Кужільна М. О. Вплив сучасного медіа простору на інформаційний метаболізм суспільства й особистості (на матеріалі творчості поетів-шістдесятників). - C. 18-26.
  7. Линдіна Є. Ю. Феноменологія мовленнєвої діяльності в працях Є. Ф. Соботович. - C. 27-32.
  8. Сітцева М. В. Моральний розвиток дитини засобами мультиплікації в умовах агресивного медіа-простору. - C. 32-37.
  9. Хилько Н. Ф. Роль языковой культуры и образования в сохранении этнокультурного наследия сибирских украинцев в условиях билингвизма. - C. 38-43.
  10. Хомич О. О. Особливості становлення медіаосвіти в Україні. - C. 43-49.
  11. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  12. Аль-Хамадані Н. Д. Вплив медіа-засобів на становлення особистості дитини дошкільного віку. - C. 50-53.
  13. Барна Х. В. Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників. - C. 54-59.
  14. Брежнєва О. Г. Використання електоронних презентацій у процесі навчання старших дошкільників розв’язанню арифметичних задач: теоретико-методичний аспект. - C. 60-69.
  15. Гензур Г. М. Вплив мультфільмів на формування моральних якостей старших дошкільників. - C. 69-75.
  16. Георгян Н. М., Садова Т. А. Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі засвоєння рухів. - C. 75-84.
  17. Дронова О. О. Проблема художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку у сучасному медіа-просторі. - C. 85-95.
  18. Дяченко-Богун М. М. Використання інтернет-технологій в природоохоронному вихованні старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 96-102.
  19. Єпіхіна М. А. Образ жінки-матері у вітчизняних та закордонних мультфільмах. - C. 102-110.
  20. Іншаков А. Є., Іншакова І. Є. Двомовність у дошкільних навчальних закладах. - C. 110-114.
  21. Кондратенко Р. В. Виховання креативності в старших дошкільників у процесі медіаосвіти. - C. 115-120.
  22. Олійник О. М. Використання медіатехнологій в процесі театрально-ігрової діяльності з дітьми дошкільного віку. - C. 120-128.
  23. Просенюк А. І. Використання інформаційних засобів у вихованні інтересу до літератури в сім’ї. - C. 128-133.
  24. Рего Г. І. Розвиток мовної особистості дитини дошкільного віку в полікультурному просторі Закарпаття. - C. 133-140.
  25. Роман С. В. Контекстне формування медіаосвітніх умінь і еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти. - C. 141-147.
  26. Рыжкина А. А. Значимость концепта "семья” в преподавании китайского и английского языков детям дошкольного возраста. - C. 148-153.
  27. Соцька О. П. Передумови реалізації медіа-простору сучасного дошкілля. - C. 154-164.
  28. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  29. Вєнєвцева Є. В. Обґрунтування актуальності дослідження проблеми формування білінгвальності майбутніх викладачів в умовах кросс-культурних комунікацій. - C. 165-171.
  30. Зданевич Л. В. Особистісно зорієнтовані технології у підготовці майбутніх вихователів у ступеневому ВНЗ до роботи з дезадаптованими дітьми. - C. 171-177.
  31. Коркішко О. Г., Саяпіна С. А. Дидактичний потенціал електронного підручника в системі підготовки майбутнього педагога. - C. 178-184.
  32. Косогова Л. М. Проектування інформаційного мовного простору в підготовці майбутніх судноводіїв. - C. 184-189.
  33. Лапшина І. М. Формування мовленнєвої компетенції майбутніх вихователів дошкільних закладів з урахуванням умов полімовного середовища. - C. 190-197.
  34. Ліннік О. О. Герменевтичний підхід в організації інформаційно-комунікативного середовища ВНЗ. - C. 197-205.
  35. Нікуліна О. Д. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання школярів. - C. 205-213.
  36. Соннова М. В. Вплив сучасного медіа простору на формування громадянської культури майбутнього педагога. - C. 213-219.
  37. Освіта педагога

  38. Андрєєва О. М. Формування професійного іміджу педагога в процесі підготовки студентів педколеджу. - C. 220-226.
  39. Вострякова Н. В. Використання коміксу у навчально-виховному процесі. - C. 226-233.
  40. Пісоцька Л. С. Використання комп’ютерних технологій у контексті удосконалення професіоналізму керівника дошкільного навчального закладу. - C. 233-239.
  41. Челомбитько Т. Л., Рыбина Ю. А. Медиаобразование – педагогам. - C. 240-249.
  42. Шматченко Г. О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення компетентності вихователів щодо логіко-математичного розвитку старших дошкільників. - C. 249-256.
  43. Курінна С. М. Особливості системи соціально-педагогічної підтримки дитинства і подолання соціального сирітства в Україні. - C. 257-265.
  44. Рібцун Ю. В. Передумови створення комплексної спеціальної програми для роботи з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я. - C. 265-274.
  45. Тарасун В. В. Модель формування мовної особистості дитини з особливостями в розвитку. - C. 274-278.
  46. Історія педагогіки

  47. Малькова М. О. Педагогічна парадигма французького філософа К. А. Гельвеція про виховання людини. - C. 279-288.
  48. Ярославцева Л. А. Ідеї дитиноцентризму в теорії і практиці вітчизняної педагогіки на рубежі ХІХ – ХХ ст.. - C. 288-295.
  49. Відомості про авторів. - C. 296-299.
2013
№ 13(1) (272)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського