Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/18(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні аспекти сучасного музичного мистецтва

  4. Воєводіна Л. П. Культура музичного сприйняття особистості: на перетині минулого і сьогодення. - C. 6-12.
  5. Даценко А. С. Вокальний камерний ансамбль (історичний аспект). - C. 13-18.
  6. Лаврентьєв А. О. Вплив музичного мистецтва на формування естетичної культури студентів. - C. 18-24.
  7. Лебєдєва М. В. Професійне управління музичним проектом. - C. 24-28.
  8. Манасян Л. А. Взаимодействие физиологии и психологии как фактор воздействия на пение. - C. 28-37.
  9. Мурзай Г. М. Етнокультурна освіта як фактор збереження та розвитку традиційної народної культури Луганщини. - C. 37-43.
  10. Сбітнєва Л. М., Полянська К. В. Зміст і особливості музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні в післявоєнні роки. - C. 43-53.
  11. Украинец-Колесникова О. П. Работа над каноническим текстом в духовных хоровых произведениях. Проблема образного решения. - C. 54-59.
  12. Шелупахіна Т. В. Інтерактивні стратегії в мистецтві ХХ-ХХІ століть як предмет культурологічного аналізу. - C. 59-63.
  13. Шляхи і засоби розвитку творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва

  14. Бао Шаожун Подготовка будущего учителя музыкального искусства к вокально-хоровой работе с подростками. - C. 64-72.
  15. Дейнегіна Т. О. Практична реалізація формування художньої культури студентської молоді засобами телебачення. - C. 73-80.
  16. Дрєпіна О. Б. Творче спілкування в процесі діяльності музично-виконавського колективу як засіб активізації естетичного самовиховання студентів. - C. 80-85.
  17. Кулдиркаєва О. В. Професійна підготовка майбутніх вчителів музики у контексті поглиблення художньо-естетичного досвіду (за матеріалами дисертаційного дослідження). - C. 85-90.
  18. Москалюк В. М. Методика роботи над дикцією зі студентами інституту культури і мистецтв. - C. 91-95.
  19. Островська Т. В. Психологічні механізми професійної діяльності хорового диригента. - C. 96-100.
  20. Сіренко Т. М. Щодо формування виконавської культури студентів-вокалістів. - C. 101-107.
  21. Срібна О. С. Емоційна культура як фактор професіоналізму вчителя музичного мистецтва. - C. 107-114.
  22. Тєльнова Ю. В. Камерно-вокальна спадщина С. В. Рахманінова в сучасній виконавській практиці. - C. 114-119.
  23. Томашевський В. В. Естетична культура особистості як психолого-педагогічна категорія. - C. 119-128.
  24. Чеча А. А. Особенности подготовки современного вокалиста. - C. 129-133.
  25. Чжоу Лі Особливості інтерпретації старовинної європейської музики майбутніми співаками з КНР. - C. 134-143.
  26. Чурікова-Кушнір О. Д., Паньків Л. І. Формування вокально-хорової культури майбутнього вчителя музики. - C. 143-152.
  27. Юнда В. В. Проблема урахування спеціальних здібностей у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 152-156.
  28. Принципи і методи реалізації творчих здібностей школярів у сучасній навчально-виховній практиці

  29. Кондратюк И. И. Формирование нравственных чувств младших школьников средствами искусства (к постановке проблемы). - C. 157-162.
  30. Лисицина Ю. С. Педагогічні умови виховання толерантності у старшокласників засобами художньої культури в системі профільної освіти. - C. 162-169.
  31. Мартинова В. П. Формування музично-ритмічних здібностей учнів через розвиток елементів гри на музичних інструментах. - C. 170-174.
  32. Сбітнєва О. Ф. Особливості естетичного виховання у молодшому шкільному віці. - C. 174-180.
  33. Сташевська І. О., Полянська К. В. Нетрадиційні форми й методи музичного розвитку й організації ігрового апарату скрипаля на початковому етапі навчання гри на інструменті. - C. 181-191.
  34. Федоріщева С. П. Розвиток емоційної чутливості на музику у учнів молодшого шкільного віку. - C. 192-199.
  35. Харченко К. О. Соціально-психологічні особливості розвитку дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу. - C. 199-205.
  36. Чжу Цзюньцяо Особливості формування музичної культури школярів засобами вокального виконавства. - C. 206-213.
  37. Професійна підготовка майбутніх фахівців у сучасному освітньому просторі

  38. Алі Джасім М. М. Формування професійних умінь майбутніх фахівців образотворчого мистецтва як психолого-педагогічна проблема. - C. 214-220.
  39. Асютіна Т. В. Професійна медіаосвіта як засіб професійно-особистісного розвитку майбутніх телевезійних режисерів у вищій школ. - C. 221-226.
  40. Бавіна Н. С. Питання управління якістю освіти в вузі в умовах приєднання України до Болонського процесу. - C. 227-232.
  41. Павлова О. І. Нові модерністські напрямки в українському образотворчому мистецтві на початку XX століття. - C. 232-238.
  42. Відомості про авторів. - C. 239-241.
2013
№ 18(2) (277)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського