Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2014/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та практика професійної освіти у ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації

  4. Аблонська Т. В. Проблеми адаптації студентів до ВНЗ у сучасному середовищі. - C. 6-10.
  5. Бойко О. О. Різноманітність прийомів і методів розвитку творчого потенціалу учнів на заняттях з виробничої практики. - C. 11-16.
  6. Волчкова В. М. Деякі аспекти адаптації студентів вищого навчального закладу в умовах формування згуртованого колективу у гуртожитку. - C. 17-23.
  7. Жигунова Г. В. Технологія формування професійних умінь студентів зі спеціальності 5.03050801 "Фінанси і кредит" у ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації. - C. 23-31.
  8. Журавльова Г. С. Проблема національно-родинного виховання студентів. - C. 31-39.
  9. Казьонова О. Л. Педагогічні умови формування практичних умінь та навичок у студентів зі спеціальності 5.02020702 "Перукарське мистецтво та декоративна косметика". - C. 39-48.
  10. Китайчук Г. В. Підготовка оглядової екскурсії на практичних заняттях з дисципліни "Організація екскурсійної діяльності" у коледжі. - C. 48-55.
  11. Кузнєцова О. П. Способи формування дизайнерського світогляду у студентів спеціальності 5.02020702 "Перукарське мистецтво та декоративна косметика". - C. 55-65.
  12. Тарасюк Н. М. Розвиток креативності в професійній підготовці майбутніх модельєрів одягу. - C. 65-70.
  13. Трофимовська І. А. Виховання у студентів естетики зовнішнього вигляду і поведінки. - C. 71-76.
  14. Шумакова О. С. Форми та методи волонтерської діяльності студентів педагогічного коледжу. - C. 76-85.
  15. Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців у ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації

  16. Бабич В. І. Основи застосування авторського методичного прийому "Імпровізація та передбачення подій" в процесі підготовки майбутніх учителів у контексті виховання соціально здорових підлітків. - C. 86-92.
  17. Бадер С. О., Милокост Я. О. Критерії показники та рівні практичної готовності майбутніх вихователів до соціалізації старших дошкільників в умовах ДНЗ. - C. 92-98.
  18. Зінченко В. О. Попередній моніторинг якості навчального процесу: результати дослідження. - C. 98-111.
  19. Карпінська Н. В. Додаткова ноосферна освіта як складова технологій педагогічної взаємодії під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 111-116.
  20. Кім В. Р. Методична складова процесу формування морально-правової готовності майбутніх правоохоронців у ВНЗ системи МВС України. - C. 117-124.
  21. Солодюк Н. В. Організація інтерактивного навчання на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) студентів-медиків. - C. 125-131.
  22. Проблема здоров’я в сучасних дослідженнях

  23. Бойко Т. В. Емоційно-поведінковий простір збереження здоров’я учнів загальноосвітньої школи. - C. 132-139.
  24. Букша С. Б. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх учителів основ здоров’я. - C. 139-146.
  25. Жеребов С. А. Фізична культура як засіб виховання особистості студента. - C. 146-153.
  26. Малишкін А. М. Відношення учнів загальноосвітніх шкіл та їх батьків до основних аспектів уроку фізичної культури. - C. 154-160.
  27. Прийменко О. І. Здоров’я педагога як один з головних факторів розвитку його професійної компетентності. - C. 161-167.
  28. Радченко А. В. Сучасне уявлення про моніторинг здоров’я у професійній підготовці майбутніх вчителів основ здоров’я. - C. 167-172.
  29. Використання інноваційних технологій у сучасному освітньому процесі

  30. Горобець Л. С. Використання новітніх інформаційних технологій навчання в процесі практичної підготовки студентів за напрямом "Економіка та підприємництво" (на прикладі викладання дисципліни "Бухгалтерський облік в організації"). - C. 173-184.
  31. Давидова І. В. Упровадження інноваційних технологій у виховний процес. - C. 184-191.
  32. Дмор С. М. Ефективність застосування методики навчання школярів футболу на основі використання інформаційних технологій. - C. 191-197.
  33. Розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності студентів

  34. Дородних В. В. Історія та сучасність дослідження організації методичної роботи. - C. 198-206.
  35. Макєєва Н. В., Соболева В. П. Мотивація навчально-виробничої діяльності студентів. - C. 207-213.
  36. Рашидова Н. М. Дослідницька діяльність як фактор професійного розвитку майбутнього фахівця. - C. 213-220.
  37. Сінченко Л. І., Антонова В. М. Використання музейної педагогіки в навчально-виховному процесі. - C. 220-227.
  38. Фісенко О. Ю. Організація самостійної роботи як засіб формування пізнавальної діяльності студентів. - C. 227-233.
  39. Францен Ю. А., Талалаєва Ю. І. Підвищення активізації до навчально-пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ І – ІІ рівня акредитації як педагогічна проблема. - C. 233-240.
  40. Чернишева Г. А. Самостійна робота студентів як фактор підвищення ефективності навчального процесу. - C. 240-248.
  41. Шкуран О. В. Формування культурологічних знань в індійській студентській аудиторії під час початкового засвоєння "вторинних" мовленнєвих умінь. - C. 248-254.
  42. Відомості про авторів. - C. 255-257.
2014
№ 5(2) (288)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського