Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Касьян Т. К. Організація навчання декоративно-прикладному мистецтву на Катеринославщині у другій половині XIX – на початку XX ст., як педагогічна проблема. - C. 6-11.
  4. Мальцева О. І. Антирелігійна пропаганда в школах радянської України (20 – 30-ті роки ХХ століття). - C. 11-17.
  5. Маркова Н. В. Гендерні аспекти педагогічної професії. - C. 18-25.
  6. Мороз В. П. Дослідження студентського самоврядування на засадах лідерства: теоретико-методологічне обґрунтування. - C. 26-32.
  7. Семенова А. В. Категорія "ціннісний досвід" як характеристика взаємодії людини. - C. 32-40.
  8. Speranska-Skarga M. A. Lifelong Learning Competences in Context of Knowledge-based Economy. - C. 40-47.
  9. Брусенко А. С. Формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. - C. 48-53.
  10. Володавчик В. С. Сутність і структура професійної мобільності фахівця. - C. 53-59.
  11. Желанова В. В. Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання. - C. 59-67.
  12. Коваленко Д. В. Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога. - C. 68-75.
  13. Ларіонова Н. Б. Мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів. - C. 76-85.
  14. Луганцева О. Г. Формування і розвиток у майбутніх соціальних педагогів професійно важливих для роботи із сім’єю якостей. - C. 85-95.
  15. Нєчаєва О. В. Зміст підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до статевого виховання підлітків. - C. 95-102.
  16. Proshkin V. V., Proshkina I. A. Students’ scientific activities as a major component in future teachers’ university training. - C. 102-107.
  17. Райхман Є. І. Організація науково-дослідної роботи майбутніх магістрів педагогічної освіти. - C. 108-115.
  18. Химченко О. М. Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх педагогів. - C. 115-124.
  19. Бабич В. І. Пошук шляхів удосконалення системи середньої освіти в контексті підвищення рівня соціального здоров’я сучасних підлітків. - C. 125-135.
  20. Василенко О. М. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників. - C. 135-141.
  21. Малишкін А. М. Оцінка творчих здібностей учнів у руховій діяльності. - C. 142-149.
  22. Роман С. В. Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти. - C. 149-164.
  23. Андреєва М. О. Налагодження взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу ВНЗ у подоланні соціально-педагогічних проблем студентів з особливими потребами. - C. 165-170.
  24. Григор’єва І. О. Особливості морального вчинку розумово відсталих підлітків. - C. 170-178.
  25. Коростельова В. Б. Функції класного керівника технікуму щодо профілактики адиктивної поведінки молоді. - C. 178-184.
  26. Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна підтримка професійного самовизначення старшокласників. - C. 184-192.
  27. Тунтуєва С. В. Соціально-психологічні особливості дітей, які розлучаються із біологічними сім’ями. - C. 193-198.
  28. Зоря І. О. Регіональний навчально-виховний комплекс як інститут соціального виховання учнівської молоді. - C. 199-209.
  29. Краснова Н. П. Соціально-виховні технології у роботі соціального педагога. - C. 209-224.
  30. Лисенко Ю. О. Сім’я як чинник формування міжпоколінних соціальних зв’язків в умовах інформаційного суспільства. - C. 224-230.
  31. Терновець О. М. Характеристика процесу підготовки та залучення педколективу ЗОШ до профілактики соціального сирітства. - C. 231-238.
  32. Тямало С. П. Комплексна реабілітація вихованців як соціально-педагогічна проблема. - C. 239-244.
  33. Караман О. Л. Напрями і зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими. - C. 245-252.
  34. Литвинова Н. А. Динаміка змін згідно когнітивного критерію та відповідних показників рівня сформованості несприятливості підлітків групи ризику до вживання наркотичних речовин. - C. 252-260.
  35. Пастух Н. В. Сутність та причини злочинної поведінки неповнолітніх. - C. 260-267.
  36. Силкіна С. А. Причини виникнення важковиховуваності підлітків. - C. 267-273.
  37. Степаненко В. І. Розробка та стандартизація тесту "Оцінка рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів". - C. 273-280.
  38. Черних О. О. Аналіз класифікацій загроз в Інтернеті. - C. 281-289.
  39. Юрків Я. І. Зарубіжний досвід соціально-виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми. - C. 290-295.
  40. Яковлева О. В. Причини агресивної поведінки молодших школярів. - C. 296-302.
2015
№ 1 (290)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського