Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2015/2(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексєєва О. Р. Роль медіапростору у процесі соціалізації підлітків. - C. 6-17.
  4. Бутенко Л. Л. Аксіологічний контекст виховання студентської молоді в Інтернет-просторі. - C. 18-28.
  5. Корчагіна О. В. Німецька окупаційна преса на теренах Ворошиловградщини 1942-1943 рр.: інформаційно-психологічна боротьба. - C. 28-36.
  6. Крошка С. А., Матліна О. В. Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості. - C. 37-44.
  7. Куцевська О. С. Авторське редагування метафор у текстах інтерв’ю Олеся Гончара. - C. 44-52.
  8. Лях Т. Л., Спіріна Т. П. Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях. - C. 52-60.
  9. Малая Ю. С. Інформаційна культура як складова інформаційно-освітнього простору керівника навчального закладу. - C. 60-67.
  10. Соломін Є. О. Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин (на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000-2013 рр.). - C. 68-75.
  11. Тадаєва А. В. Система соціально-педагогічної діяльності школи з супроводу медіасоціалізації молодших школярів. - C. 75-83.
  12. Бартош О. П., Шпеник С. З. До питання визначення категорії "діти групи ризику" в Угорщині. - C. 84-92.
  13. Кальченко Л. В. Розвиток соціально-педагогічної діяльності щодо превенції соціального сирітства у зарубіжних країнах. - C. 92-103.
  14. Юрків Я. І. Міжнародний досвід попередження жорстокого ставлення до дітей у сім’ї. - C. 103-110.
  15. Безбородих С. М. Соціальне партнерство як передумова формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів. - C. 111-118.
  16. Блудова Ю. О. Шляхи і засоби формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку. - C. 118-125.
  17. Мазин В. Н. Спорт: опыт анализа социального феномена с позиций идеализма. - C. 125-135.
  18. Володавчик В. С. Професійна мобільність як міждисциплінарний феномен. - C. 136-141.
  19. Гайдук Н. О., Ярошенко П. В. Компоненти формування професійного іміджу майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 141-147.
  20. Голубенко Т. О. Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності. - C. 147-154.
  21. Каркачова Н. К. Формування наукового світогляду в процесі навчання студента. - C. 154-159.
  22. Клєба А. І. Формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності. - C. 159-166.
  23. Коваль І. С. Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ. - C. 166-174.
  24. Костюченко Т. М. Сутність та структура здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 174-181.
  25. Крошка С. А., Варфоломєєва К. В. Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальості "Фізичне виховання". - C. 181-188.
  26. Ларіонова Н. Б. Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. - C. 189-198.
  27. Мацай Н. Ю., Губська О. П. Особливості формування екологічних цінностей в системі сучасної вищої освіти. - C. 198-205.
  28. Мороз В. П. Формування інструментарію експерименту для з’яcувaння piвня cфopмoвaнocтi лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів. - C. 205-213.
  29. Парфенюк В. О. Мобілізаційний компонент професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів в процесі фахової підготовки. - C. 213-218.
  30. Pitetskaya N. І. Features of burnout among medical students Kharkiv National Medical University. - C. 219-223.
  31. Радченко А. В. Інноваційні технології як сучасні умови у професійній підготовці майбутніх вчителів основ здоров’я. - C. 223-230.
  32. Роганов М. М. Генеза поняття "технологічна культура". - C. 230-235.
  33. Фруктова Я. С. Професійна компетентність фахівців з журналітики та інформації: соціокомунікаційний аспект. - C. 235-245.
  34. Щука Г. П. Характеристика напряму підготовки "Туризм": досвід Російської Федерації. - C. 245-254.
  35. Ярошенко П. В., Гайдук Н. О. Аналіз проблеми формування здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів. - C. 254-259.
2015
№ 2(1) (291)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського