Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буценко А. В. Особливості розвитку фізичного виховання молоді в спортивних товариствах та об’єднаннях на півдні України (кінець ХІХ століття). - C. 6-13.
  4. Веретенко І. М. Зміст соціально-педагогічної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі у період 2006-2015 роки. - C. 13-21.
  5. Гришак С. М. Соціально-економічні передумови формування політики гендерної рівності в системі освіти пострадянських суспільств (90-ті роки ХХ ст.). - C. 21-31.
  6. Ковпак О. С. Історіографія та джерельна база розвитку заочної педагогічної освіти в Україні 50-80-х рр. ХХ ст.. - C. 32-41.
  7. Попова А. О. Зародження соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах США. - C. 41-48.
  8. Бєлоліпцева О. В. Розвиток соціальної активності в контексті соціальності особистості. - C. 49-57.
  9. Доннік М. С. Професійна компетентність соціального педагога соціального гуртожитку. - C. 57-67.
  10. Максимовський М. І. Соціальна культура молоді в інформаційному суспільстві: постановка проблеми. - C. 67-76.
  11. Мальцева О. І. Виховання толерантності у підлітків як одне з завдань соціального педагога. - C. 76-83.
  12. Мухіна А. Ю. Особливості взаємодії між суб’єктами педагогічного процесу при різних моделях його організації. - C. 84-93.
  13. Прошкін В. В., Прошкіна І. О. Навчання, засноване на дослідженнях: від ідеї до реалізації. - C. 94-100.
  14. Сєромаха Н. Є. Формування компетенцій спеціального психолога щодо корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. - C. 101-107.
  15. Солодюк Н. В. Поняття "інтерактивний метод навчання" як лінгводидактична категорія. - C. 107-114.
  16. Тимошенко Н. Є. Професійне самовизначення особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 114-122.
  17. Турсиду Н. Ю. Уровни владения языком и уровневый подход в процессе обучения русскому языку как иностранному студентов-греков. - C. 122-129.
  18. Цалапова О. М. Формування культури декламації в учнів початкової школи. - C. 129-136.
  19. Шевчук О. Б. Кібернетичні принципи проектування та розробки експертних навчаючих систем. - C. 137-142.
  20. Бадер С. О., Брюховецька Н. О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників у науковій літературі. - C. 143-150.
  21. Волкова К. С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти. - C. 151-158.
  22. Докучаєва В. В. Професійно-творче завдання в системі діагностичного моніторингу якості підготовки майбутніх педагогів. - C. 158-166.
  23. Дудник О. М. Стан дослідженості феномену "педагогічна задача" у контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 166-174.
  24. Іванчикова С. М. Динаміка характеристик гнучкості та координаційних здібностей студентів університетів у процесі занять фітнесом. - C. 174-180.
  25. Ігнатович О. Г. Варіативність дискурсивних практик в освітньому середовищі університету. - C. 181-189.
  26. Караман О. Л. Теоретичні засади підготовки соціального педагога у вищому навчальному закладі. - C. 189-197.
  27. Козак М. В. Фoрмування грaматичних нaвичок y стyдентів немoвних спеціальнoстей. - C. 198-205.
  28. Лозинська Л. Ф., Ціхоцька О. А. Зорієнтованість педагогічного процесу вищого медичного навчального закладу на формування потреби у майбутніх лікарів у самовихованні як педагогічна умова виховання толерантності. - C. 206-216.
  29. Мордовцева Н. В. Формування дослідницької компетентності студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 216-223.
  30. Павлюк Р. О. Компоненти та наукові підходи до проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів. - C. 223-230.
  31. Пивоварова Г. С., Хомич О. М. Психологічний аспект впровадження медіа-освіти у ВНЗ. - C. 230-236.
  32. Починкова М. М. Особливості застосування платформи Moodle 2.8. у дистанційних курсах філологічного спрямування. - C. 237-243.
  33. Самойлова І. В. Визначення професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів у вищому навчальному закладі. - C. 243-248.
  34. Степаненко В. В. Проблеми фундаменталізації вищої медичної освіти. - C. 249-253.
  35. Тельна О. А. Фахова підготовка студентів-дефектологів на прикладі навчальної дисципліни "Інклюзивне виховання". - C. 254-261.
  36. Темченко О. В. Моделювання як ефективний метод дослідження процесу формування професійної позиції майбутнього вчителя. - C. 262-267.
  37. Хлєстова С. С. Структурно-функціональна модель формування деонтологічної культури майбутніх фахівців гуманних професій у процесі соціально-виховної роботи університетів. - C. 267-272.
  38. Черних Ю. А. Професійна свідомість як складова професійної культури майбутніх лікарів. - C. 273-278.
  39. Шинкарьова О. Д., Шинкарьов С. І. Особливості комплексного підходу до проблеми травматизму на заняттях з фізичного виховання студентів молодших курсів. - C. 278-283.
  40. Юрків Я. І. Підготовка майбутнього соціального педагога до роботи з дітьми, які зазнали насильства у сім’ї. - C. 284-290.
2016
№ 1(1) (298)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського