Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Архипова С. П. Заняттєва терапія як ресурс для соціальної роботи та професійної підготовки соціальних працівників. - C. 6-12.
  4. Березан В. І. Соціально-виховний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів. - C. 12-20.
  5. Бутенко Л. Л. Технології проблематизації в навчальній та науково-дослідницькій діяльності студентів університету. - C. 20-29.
  6. Іванчикова С. М. Дослідження психологічних показників студентів вищих навчальних закладів у процесі занять фітнесом. - C. 29-35.
  7. Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. - C. 35-43.
  8. Панченко Н. В. Специфіка використання рекламно-інформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників. - C. 43-48.
  9. Шинкарьов С. І., Костенко С. Ю. Інноваційні технології в процесі підготовки вчителя фізичної культури. - C. 49-54.
  10. Щука Г. П. Технологія організації практик студентів. - C. 54-63.
  11. Бондаренко Г. М. Психолінгвістичні аспекти розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку. - C. 64-71.
  12. Гончар Г. Д. Первинна логопедична діагностика дітей з розладами аутичного спектра. - C. 71-78.
  13. Ільченко О. В., Тарасова В. В. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту. - C. 78-86.
  14. Мурсамітова І. А., Брюховецька О. А. Естетичне виховання дошкільників та учнів початкової ланки засобами національного мистецтва. - C. 86-93.
  15. AL Ghanimi Qabas Jameel Rashid Difficulties of reading skills. - C. 93-100.
  16. Веприцька Н. М. Технологія розвивального навчання в діяльності вчителя початкових класів як науково-практична проблема. - C. 101-106.
  17. Головня В. О. Кібербулінг як форма жорстокої поведінки сучасних учнів основної школи. - C. 107-114.
  18. Жучок В. Г. Національно-патріотичне виховання учнів на прикладі життя та науково-громадської діяльності вчених-фізиків українського походження. - C. 114-124.
  19. Жучок Л. Д. Формування компетентностей учнів на уроках математики через реалізацію Державного стандарту базової та загальної середньої освіти. - C. 124-131.
  20. Зажарська Г. П. Розвиток мовлення учнів початкових класів в системі уроків літературного читання. - C. 131-140.
  21. Крошка С. А., Борисенко Л. Л. Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. - C. 141-148.
  22. Правова Н. В. Деякі аспекти формування культури українського мовлення російськомовних учнів початкової школи. - C. 149-155.
  23. Роман С. В. Реалізація еколого-гуманістичного потенціалу шкільної хімічної освіти через зміст хімічних задач. - C. 156-164.
  24. Федотова Т. В. Взаємодія майбутнього вчителя початкових класів з сім’ями ВПЛ в умовах практики. - C. 164-168.
  25. Білик О. М. Соціалізація іноземних студентів у контексті соціально-педагогічної діяльності в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. - C. 169-177.
  26. Бондар О. А. Соціально-педагогічна профілактика раннього неусвідомленого девіантного батьківства в підлітковому середовищі. - C. 177-183.
  27. Веретенко Т. Г., Нестеренко О. О. Досвід розв’язання проблем вимушених переселенців в Україні та зарубіжжі. - C. 184-191.
  28. Гуренко О. І. Соціально-педагогічний супровід дітей-мігрантів в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 191-198.
  29. Калько І. В. Реалізація гендерного підходу в навчально-виховному процесі. - C. 198-204.
  30. Клочан Ю. В. Майстерність соціального педагога в попередженні і вирішенні міжособистісних конфліктів. - C. 204-210.
  31. Краснова Н. П. Ситуаційно-рольова гра як засіб розвитку у підлітків суб’єктності у взаємодії. - C. 211-223.
  32. Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна робота в умовах недержаних організацій (на прикладі Луганського обласного відділення "МБО БФ "СОС Дитяче містечко"). - C. 223-232.
  33. Максимовська Н. О. Принципи управління системою анімаційної соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у сфері дозвілля. - C. 232-241.
  34. Малков Д. Ю. Соціально-педагогічні шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання. - C. 241-249.
  35. Муляр Н. В., Тимошенко Н. Є. Соціалізація дітей з інвалідністю молодшого шкільного віку в умовах Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями. - C. 249-256.
  36. Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна та психологічна підтримка дітей та молоді у стресових ситуаціях на депресивній території. - C. 257-263.
  37. Проскурняк О. І. Соціокультурне виховання дітей з порушеннями інтелекту засобами поліхудожньої творчості. - C. 264-269.
  38. Скорік Х. Є. Соціально-педагогічна підтримка родин з дітьми: резильєнтний підхід. - C. 269-278.
  39. Спіріна Т. П., Качан А. В. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 278-284.
  40. Степаненко В. І. Результати впровадження системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи. - C. 285-292.
  41. Тунтуєва С. В. Супервізія як метод професійної підтримки батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних батьків. - C. 292-299.
  42. Чернецька Ю. І. Критерії та показники ресоціалізованості наркозалежних осіб. - C. 299-306.
2016
№ 1(2) (298)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського