Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сташевська І. О. Артикуляційний підхід у формуванні штрихової майстерності скрипаля: термінологічний аспект. - C. 7-15.
  4. Гаврілова Л. Г., Пікула О. О. Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 15-26.
  5. Пшеничних М. М. Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 26-34.
  6. Борисова С. В., Плохотнюк О. С. Музично-виконавська складова професійної підготовки майбутніх фахівців-музикантів (аксіологічний аспект). - C. 34-39.
  7. Назаренко Н. В. Естетичні принципи масової музичної культури. - C. 39-45.
  8. Коваль І. С. Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особистості студента ВНЗ. - C. 46-54.
  9. Біліченко В. П. Інструментальна музика XVIII століття як активний прояв становлення й розвитку професіоналізації вітчизняної музичної освіти. - C. 54-64.
  10. Свідовська В. А. Теоретичні засади дистанційного навчання у дослідженнях зарубіжних вчених. - C. 65-72.
  11. Чжан Цзінцзін Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики. - C. 72-80.
  12. Ли Чжень Анализ ценностного отношения иностранных студентов музыкальных специальностей к будущей профессиональной деятельности. - C. 80-87.
  13. Кириченко О. А. До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагог а-музиканта. - C. 88-95.
  14. Кузніченко О. В. До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей у вищих навчальних закладах освіти. - C. 95-101.
  15. Барбукова И. С. Творческий аспект использования методики монтессори в детских группах Чехии. - C. 101-107.
  16. Сбітнєва О. Ф. Розвиток естетичних потреб молодших школярів на хорових заняттях. - C. 107-115.
  17. Михайлова А. О. Деякі аспекти інтонаційної роботи в курсі сольфеджіо. - C. 115-120.
  18. Ван Тянь Ці Поетапна методика підготовки майбутнього вчителя музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи. - C. 120-127.
  19. Хуан Чан Хао Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 127-132.
  20. Чжуан Гуань Методика формування творчої активності учнів початкових шкіл в умовах оптимального поєднання форм навчальної діяльності на уроці музики. - C. 132-139.
  21. Ян Янчі Особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста. - C. 139-144.
  22. Ся Цзюань Принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей у підлітків на уроках музики. - C. 144-150.
  23. Сташевський А. Я. Творчість для баяна композитора Анатолія Білошицького (стильова систематизація та композиційно-технологічні новації). - C. 151-158.
  24. Шелупахіна Т. В. Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики. - C. 159-164.
  25. Ященко І. А. Психофізіологічні особливості аплікатурно- позиційного мислення баяніста. - C. 164-169.
  26. Шпетна С. А., Хоршева І. К. Розвиток гончарства на Луганщині. - C. 169-174.
  27. Аніщенко Г. В. Виконавська майстерність як систематизуюча основа педагогічної діяльності піаніста. - C. 175-183.
  28. Бондаренко Е. В., Гетьман О. П. Апитерапия в комплексной программе коррекции изменений кожи лица. - C. 184-189.
  29. Нестеренко А. А. Вплив традицій народного живопису на розвиток сучасної народної картини Полтавщини. - C. 189-194.
  30. Химченко О. М. Вплив молодіжної моди на становлення естетичної культури майбутніх стилістів. - C. 194-201.
  31. Кундис Р. Ю., Душний А. І. Авторська школа Михайла обретюхша в контексті баянного мистецтва Львівщини. - C. 201-210.
  32. Чумак Ю. В. Жанрове розмаїття академічної інструментальної творчості В. Власова. - C. 211-219.
  33. Ксьонз О. С. Музеї та зібрання кераміки України. - C. 220-226.
  34. Квітницька М. Ю. Образ мінотавра в образотворчому мистецтві Європи XV - XIX ст.. - C. 226-232.
  35. Власова К. В. Вогняна скульптура Андрія Собянша у контексті новації явища вогняної скульптури в Українському мистецтві. - C. 232-239.
  36. Бондар А. О. Сюрреалізм у фотографії. - C. 239-246.
2016
№ 2 (299)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського