Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/3(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик О. М. Підвищення якості підготовки іноземних студентів у контексті професійної соціалізації в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. - C. 6-14.
  4. Горобець Л. В., Алексєєва К. І. Підготовка студентів до впровадження в навчальний процес початкової школи здоров’язбережувальних технологій. - C. 14-21.
  5. Докучаєва В. В. Проектувальна компетентність як результативний складник якості підготовки майбутніх фахівців освіти. - C. 21-31.
  6. Жубрид С. М. Загальнодидактичні та інноваційні технології навчання у початковій школі. - C. 31-41.
  7. Краснова Н. П. Тестування як засіб внутрішньоуніверситетського моніторингу якості знань студентів. - C. 41-51.
  8. Курило В. С., Савченко С. В. Досвід упровадження науково-дослідної теми "Моніторинг якості навчального процесу у вищих навчальних закладах України" у Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка. - C. 52-59.
  9. Лаппо В. В. Технологія залучення творів кіномистецтва у процес виховання духовних цінностей студентів ВНЗ. - C. 60-67.
  10. Михайлова А. О. Некоторые аспекты интонационной работы в курсе сольфеджио. - C. 67-73.
  11. Питецька Н. І. Використання новітніх інформаційних технологій у навчальному процесі вищих навчальних закладів. - C. 73-77.
  12. Попова Л. О. Особливості засвоєння правил мовленнєвого етикету студентами нефілологічних спеціальностей. - C. 78-83.
  13. Садикова В. А., Кутепова Л. М., Тимербулатова И. Р. Использование новых педагогических технологий в профессиональной подготовке будущих специалистов. - C. 83-89.
  14. Сич Т. В. Тематика магістерських досліджень спеціальності "Управління навчальним закладом". - C. 89-97.
  15. Спіріна Т. П., Качан А. В. Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. - C. 97-104.
  16. Чепіга І. В. Щодо гнучких педагогічних технологій навчання студентів у ВНЗ, розроблених в українській педагогіці на рубежі ХХ-ХХІ століття. - C. 104-110.
  17. Чечко Т. М. Сучасні підходи до класифікації видів порушень психофізичного розвитку у дітей. - C. 111-118.
  18. Шалигіна Н. П. Сутність та особливості службово-ділового спілкування офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 119-128.
  19. Шинкарьов С. І., Ковальський С. А. Вплив спадковості на морфофункціональні показники і фізичні якості у відборі юних спортсменів. - C. 129-136.
  20. Бобела С. І. Погляди Августина Волошина щодо взаємодії школи та сім’ї у соціальному вихованні учнівської молоді. - C. 137-143.
  21. Птахіна О. М. Механізм оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів. - C. 144-149.
  22. Ржевська Н. В. Перспективи стандартів вищої освіти як рушійної сили для економічних перетворень. - C. 149-157.
  23. Алдакимова О. В. Формирование родительских компетенций: историко-педагогический аспект. - C. 158-164.
  24. Головач Н. В. Діагностика стану професійно значущих якостей у процесі підготовки фахівців з управління персоналом та економіки праці. - C. 165-172.
  25. Гуцол А. В. Проблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україні. - C. 172-177.
  26. Дячок Н. В. Формування професійної мобільності як спосіб забезпечення якісної освіти. - C. 177-186.
  27. Желанова В. В. Полікультурні аспекти проблеми якості сучасної вищої освіти. - C. 187-194.
  28. Каркачова Н. К. Готовність студента до науково-дослідної діяльності як провідна якість майбутнього фахівця. - C. 194-201.
  29. Коношенко Н. А., Руденко А. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в реабілітаційну центрі. - C. 202-207.
  30. Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі. - C. 207-215.
  31. Лі Цзіці Лідерські якості як вектор успішної підготовки фахівця. - C. 215-222.
  32. Мацай Н. Ю., Губська О. П. Проблеми сучасної екологічної підготовки у вищих навчальних закладах в контексті освіти для сталого розвитку. - C. 223-227.
  33. Муромець В. Г. Зміст і сутнісна характеристика загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої школи. - C. 228-234.
  34. Назмієв А. О. Фасилітація як форма реалізації соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 234-241.
  35. Олійник О. М., СорокінЮ. С. Використання спортивно-орієнтованого підходу для поліпшення якості фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі. - C. 241-247.
  36. Ратєєва В. О. Аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії. - C. 247-253.
  37. Рєзнік К. М. Розвиток комунікативної культури старшокласників в інформаційному суспільстві. - C. 253-261.
  38. Роман С. В. Технологія використання хімічного експерименту для якісного інтегрованого формування еколого-гуманістичних цінностей, хіміко-екологічної компетентності й культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів хімії. - C. 261-269.
  39. Сорокін І. І. Соціальна компетентність підлітків: вектори розвитку. - C. 269-275.
  40. Устименко Ю. С. Щодо проблеми використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх стоматологів до професійної взаємодії. - C. 275-282.
  41. Федічева Н. В. Навчання студентів вишів загальнолюдських цінностей на заняттях з іноземних мов. - C. 283-289.
  42. Цзя Яочен Професійна культура сучасного фахівця як шлях до успіху. - C. 289-294.
  43. Шароватова О. П. Компетентнісний підхід при підготовці нового покоління фахівців у сфері цивільної безпеки. - C. 295-304.
  44. Шинкарьова О. Д., Галій С. М. Теоретичні основи методики використання оздоровчого бігу та ходьби. - C. 304-313.
  45. Іванов Є. В. Демократизація управління освітніми закладами як індикатор якості освіти: ретроспективний аспект. - C. 314-322.
  46. Мокляк В. М. Академічні свободи – індикатор якості вищої освіти. - C. 323-328.
2016
№ 3(2) (300)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського