Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Білик О. М. Підвищення якості підготовки іноземних студентів у контексті професійної соціалізації в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. - C. 6-14.
- Горобець Л. В., Алексєєва К. І. Підготовка студентів до впровадження в навчальний процес початкової школи здоров’язбережувальних технологій. - C. 14-21.
- Докучаєва В. В. Проектувальна компетентність як результативний складник якості підготовки майбутніх фахівців освіти. - C. 21-31.
- Жубрид С. М. Загальнодидактичні та інноваційні технології навчання у початковій школі. - C. 31-41.
- Краснова Н. П. Тестування як засіб внутрішньоуніверситетського моніторингу якості знань студентів. - C. 41-51.
- Курило В. С., Савченко С. В. Досвід упровадження науково-дослідної теми "Моніторинг якості навчального процесу у вищих навчальних закладах України" у Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка. - C. 52-59.
- Лаппо В. В. Технологія залучення творів кіномистецтва у процес виховання духовних цінностей студентів ВНЗ. - C. 60-67.
- Михайлова А. О. Некоторые аспекты интонационной работы в курсе сольфеджио. - C. 67-73.
- Питецька Н. І. Використання новітніх інформаційних технологій у навчальному процесі вищих навчальних закладів. - C. 73-77.
- Попова Л. О. Особливості засвоєння правил мовленнєвого етикету студентами нефілологічних спеціальностей. - C. 78-83.
- Садикова В. А., Кутепова Л. М., Тимербулатова И. Р. Использование новых педагогических технологий в профессиональной подготовке будущих специалистов. - C. 83-89.
- Сич Т. В. Тематика магістерських досліджень спеціальності "Управління навчальним закладом". - C. 89-97.
- Спіріна Т. П., Качан А. В. Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. - C. 97-104.
- Чепіга І. В. Щодо гнучких педагогічних технологій навчання студентів у ВНЗ, розроблених в українській педагогіці на рубежі ХХ-ХХІ століття. - C. 104-110.
- Чечко Т. М. Сучасні підходи до класифікації видів порушень психофізичного розвитку у дітей. - C. 111-118.
- Шалигіна Н. П. Сутність та особливості службово-ділового спілкування офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 119-128.
- Шинкарьов С. І., Ковальський С. А. Вплив спадковості на морфофункціональні показники і фізичні якості у відборі юних спортсменів. - C. 129-136.
- Бобела С. І. Погляди Августина Волошина щодо взаємодії школи та сім’ї у соціальному вихованні учнівської молоді. - C. 137-143.
- Птахіна О. М. Механізм оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів. - C. 144-149.
- Ржевська Н. В. Перспективи стандартів вищої освіти як рушійної сили для економічних перетворень. - C. 149-157.
- Алдакимова О. В. Формирование родительских компетенций: историко-педагогический аспект. - C. 158-164.
- Головач Н. В. Діагностика стану професійно значущих якостей у процесі підготовки фахівців з управління персоналом та економіки праці. - C. 165-172.
- Гуцол А. В. Проблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україні. - C. 172-177.
- Дячок Н. В. Формування професійної мобільності як спосіб забезпечення якісної освіти. - C. 177-186.
- Желанова В. В. Полікультурні аспекти проблеми якості сучасної вищої освіти. - C. 187-194.
- Каркачова Н. К. Готовність студента до науково-дослідної діяльності як провідна якість майбутнього фахівця. - C. 194-201.
- Коношенко Н. А., Руденко А. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в реабілітаційну центрі. - C. 202-207.
- Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі. - C. 207-215.
- Лі Цзіці Лідерські якості як вектор успішної підготовки фахівця. - C. 215-222.
- Мацай Н. Ю., Губська О. П. Проблеми сучасної екологічної підготовки у вищих навчальних закладах в контексті освіти для сталого розвитку. - C. 223-227.
- Муромець В. Г. Зміст і сутнісна характеристика загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої школи. - C. 228-234.
- Назмієв А. О. Фасилітація як форма реалізації соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 234-241.
- Олійник О. М., СорокінЮ. С. Використання спортивно-орієнтованого підходу для поліпшення якості фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі. - C. 241-247.
- Ратєєва В. О. Аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії. - C. 247-253.
- Рєзнік К. М. Розвиток комунікативної культури старшокласників в інформаційному суспільстві. - C. 253-261.
- Роман С. В. Технологія використання хімічного експерименту для якісного інтегрованого формування еколого-гуманістичних цінностей, хіміко-екологічної компетентності й культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів хімії. - C. 261-269.
- Сорокін І. І. Соціальна компетентність підлітків: вектори розвитку. - C. 269-275.
- Устименко Ю. С. Щодо проблеми використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх стоматологів до професійної взаємодії. - C. 275-282.
- Федічева Н. В. Навчання студентів вишів загальнолюдських цінностей на заняттях з іноземних мов. - C. 283-289.
- Цзя Яочен Професійна культура сучасного фахівця як шлях до успіху. - C. 289-294.
- Шароватова О. П. Компетентнісний підхід при підготовці нового покоління фахівців у сфері цивільної безпеки. - C. 295-304.
- Шинкарьова О. Д., Галій С. М. Теоретичні основи методики використання оздоровчого бігу та ходьби. - C. 304-313.
- Іванов Є. В. Демократизація управління освітніми закладами як індикатор якості освіти: ретроспективний аспект. - C. 314-322.
- Мокляк В. М. Академічні свободи – індикатор якості вищої освіти. - C. 323-328.
| 2016 | | № 3(2) (300)
|
|
|
|